Ja want bomen zijn schimmige wezens die zich graag verstoppen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van wat ik ervan begrepen heb zag ie de boom te laat.
Wel als je na het blazen nog 1,5 promille hebt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja want bomen zijn schimmige wezens die zich graag verstoppen.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pleur toch op met je snelle reactie.
Dan is het geen kwestie van te laat zien maar reactievermogen is weg.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel als je na het blazen nog 1,5 promille hebt.
Was het niet power?quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Speeeeeeeeeeeeeed!!! *read with clarkson voice*.
Waardoor hij de boom dus te laat zag en niet meer kon uitwijkenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan is het geen kwestie van te laat zien maar reactievermogen is weg.
[..]
Was het niet power?
Beidequote:Op donderdag 29 januari 2015 21:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan is het geen kwestie van te laat zien maar reactievermogen is weg.
[..]
Was het niet power?
Ach het blijft vermakelijk. Ik zag ze laatst in de jungle en toen kreeg Clarkson een kettingzaag in zijn handenquote:
Blijft een van mijn favoriete shows of all time.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach het blijft vermakelijk. Ik zag ze laatst in de jungle en toen kreeg Clarkson een kettingzaag in zijn handen
Is het ook, al denk ik dat als er eentje mee stopt de chemie over is.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijft een van mijn favoriete shows of all time.
Torrentsquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is het ook, al denk ik dat als er eentje mee stopt de chemie over is.
Ik vergeet helaas weleens op zondag de BBC te kijken.
Ja zal dat doen in het vervolg.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
TorrentsHeb de nieuwe ook nog niet gezien, staat wel klaar.
Ja, die is geweldig, heftig einde ook.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja zal dat doen in het vervolg.
Heb je de laatste kerstspecial gezien trouwens? Is het wat?
Ik zal de torrent direct ff opzoekenquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die is geweldig, heftig einde ook.
Zal eens tijd wordenquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal de torrent direct ff opzoeken
Patagonie was de special?quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal eens tijd worden.
Is het al weekend? JA HET IS AL WEEKEND!!!!!.
Top Gear 2014 Special Patagonia Part I (1080p HD MKV)quote:
Ja hoor. Je weet 8 bommen met radio actief materiaal te plaatsen en een team van 98 man op de been te brengen om een "cyberaanval" te organiseren, maar het sleutelstuk van je plan laat je uitvoeren door een zweterig zenuwachtig jochie dat amper met een pistool om kan gaan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
https://twitter.com/Afrikaleeuw/status/560887992496058368/photo/1
Download is aan de gang, zo lekker kijkenquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Top Gear 2014 Special Patagonia Part I (1080p HD MKV)
Eigenlijk was alles nogal amateuristisch aan het hele verhaal. Daarom lachen mensen er al om en maken grapjes.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja hoor. Je weet 8 bommen met radio actief materiaal te plaatsen en een team van 98 man op de been te brengen om een "cyberaanval" te organiseren, maar het sleutelstuk van je plan laat je uitvoeren door een zweterig zenuwachtig jochie dat amper met een pistool om kan gaan.
Have funquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Download is aan de gang, zo lekker kijken
Thanks!quote:
Gelukkig hebben ze vandaag weer een normale dienstregeling.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Het sneeuwt! Is die hele dag aangepaste dienstregeling toch niet voor niets geweest
http://nos.nl/video/2016196-beelden-gijzeling-nos-studio.htmlquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:02 schreef Q. het volgende:
Was er iets bij de NOS? Ik heb alles gemist.
Je lag om half acht in bed?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:02 schreef Q. het volgende:
Was er iets bij de NOS? Ik heb alles gemist.
Het wordt hooguit iets meer kaas.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom er net pas achter dat ik yoghurt van de 26e zit te etenWat apart is, want volgens mij heb ik dat pak zaterdag gekocht
Ik proef eigenlijk geen verschil met andersquote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het wordt hooguit iets meer kaas.
Hmm ik ook. Of nou ja het grootste deel was lekker lezen in bed met de kat om te kroelen. Maar dat was ook fijnquote:
De special was tofquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Vrij en dus uitslapen, even niets doen en de stad in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |