Geen idee hoe goed hij is in FIFA. Als hij net zo goed FIFA speelt als voetbal op het veld dan kan ik zelfs van hem winnen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:33 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
hoe goed is serero dan wel niet, want die is beter
Dat zou zelfs toefjes nog moeten lukken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee hoe goed hij is in FIFA. Als hij net zo goed FIFA speelt als voetbal op het veld dan kan ik zelfs van hem winnen.
Toefjes >>>> Trapzquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat zou zelfs toefjes nog moeten lukken.
Toefjes post al een tijd niet meer, hij is fijn met pensioen, of misschien wel overleden.quote:
Jammer dat hij hier niet meer post. Jullie waren qua spel zowel in niveau als opvattingen, gelijkwaardig geweest denk ik.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Toefjes post al een tijd niet meer, hij is fijn met pensioen, of misschien wel overleden.
Ik weet zeker als hij met Robben in de spits had gespeeld, dat hij een blije oude man was geweest.
Hmm dat heb ik met jou en GJE.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jammer dat hij hier niet meer post. Jullie waren qua spel zowel in niveau als opvattingen, gelijkwaardig geweest denk ik.
Ik heb wel laatst Tim86 75 minuten op 0-0 gehouden. En de eerste helft vond hij me zelfs beter (ik ook natuurlijk, maar dat staat dan weer arrogant om te zeggen)quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jammer dat hij hier niet meer post. Jullie waren qua spel zowel in niveau als opvattingen, gelijkwaardig geweest denk ik.
Zo ver kom ik helemaal niet met mijn keepertquote:
Badminton en volleybal, zelfde laken een pakquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zo ver kom ik helemaal niet met mijn keepert
Ik voetbal er ook nog vrij verdienstelijk bij. Maakt dat voetbal dan ook slecht?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Badminton en volleybal, zelfde laken een pak
Kom eens een potje zou ik zeggenquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Sjon slaat met zijn handen tegen ballen aan.
Nee tuurlijk niet. Voetbal über alles.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik voetbal er ook nog vrij verdienstelijk bij. Maakt dat voetbal dan ook slecht?
Jepquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:55 schreef jepperdeprep het volgende:
Fuck, de Legends zijn keihard gestegen
komen die gaytjes weer aankakken dat zaalvoetbal niet telt natuurlijkquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Voetbal über alles.
Zaalvoetbal is juistquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
komen die gaytjes weer aankakken dat zaalvoetbal niet telt natuurlijk
Zou je wel willen he met je handen tegen mijn ballen aan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik voetbal er ook nog vrij verdienstelijk bij. Maakt dat voetbal dan ook slecht?
[..]
Kom eens een potje zou ik zeggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zou je wel willen he met je handen tegen mijn ballen aan.Ff een flinke smash er tegenaan. Mevrouw trapz weet niet wat ze ziet als je terug komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*vraagt zich af wat zolderkamerheld zhano eigenlijk voor sport doet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Niet weten dat Zhano aan curling doet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ff een flinke smash er tegenaan. Mevrouw trapz weet niet wat ze ziet als je terug komt.
*vraagt zich af wat zolderkamerheld zhano eigenlijk voor sport doet.
Zhano doet hardlopen en curling en heeft geen zolderkamer.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ff een flinke smash er tegenaan. Mevrouw trapz weet niet wat ze ziet als je terug komt.
*vraagt zich af wat zolderkamerheld zhano eigenlijk voor sport doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |