Jup net of ze er dagelijks komen en al die fans van Italiaanse voetbalclubs typen ook af en toe een Italiaans woord.quote:
Die IF Miranda vond ik echt zonde van mijn coinsquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:08 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Such Hybrid
Many creative
Wow
Niet als teamnaam hebben Cool Kiidsquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:08 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Such Hybrid
Many creative
Wow
Ah, je hebt fittie met Roma-fans?quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup net of ze er dagelijks komen en al die fans van Italiaanse voetbalclubs typen ook af en toe een Italiaans woord.___!
Ik had hem voor de scherpe prijs van 915.000quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die IF Miranda vond ik echt zonde van mijn coins
Zit gewoon een beetje alles door te lezen maar wat een stel droeftoeters.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, je hebt fittie met Roma-fans?
Dat is niet slecht nee. Ik heb de mijne vanochtend voor 950 verkocht.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had hem voor de scherpe prijs van 915.000![]()
Zag er nog 1 lopen met 970k bid dus het voelt als een koopje
Je kunt er ook helemaal niks mee inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zit gewoon een beetje alles door te lezen maar wat een stel droeftoeters.
Het is ook altijd "wij zouden <spelers> graag daar zien".
Nope, vanavond eens uittesten.quote:
IF Choupo?quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:17 schreef Kiid het volgende:
Weet iemand nog wat goede wissels (IF/SIF) voor zo'n 10k - 60/70k?
Ik heb nu Balotelli (mag niet ontbreken), Pogbaas en IF Benat op aanraden van El Hugo
SIF Isco natuurlijk. Of Santiquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:17 schreef Kiid het volgende:
Weet iemand nog wat goede wissels (IF/SIF) voor zo'n 10k - 60/70k?
Ik heb nu Balotelli (mag niet ontbreken), Pogbaas, Benatia en IF Benat op aanraden van El Hugo
Dan nog hoor ik veel mensen die lovend over hem zijn.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je weet dat ik niet meer speel op voorzetten?
Inderdaad. Wilde hem eerst kopen, maar zag toen zijn 3* skill en ik wil toch echt 4* hebben op 10. Maar zou wel leuke wissel zijn of CMquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:23 schreef DannyDeko het volgende:
Hopen dat sneijdertje nog gaat dalen (hihi hij is al zo klein) Die stats zijn wel echt nice, wil m eens op vals 9 proberen
fuck laatst verkochtquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
bohhhhhhh 141k profit op Crespo.
En dafuq, dit is een vreemde transfer:
[ afbeelding ]
Centurion gaat ook uit packs. Daarom die prijs.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
bohhhhhhh 141k profit op Crespo.
En dafuq, dit is een vreemde transfer:
[ afbeelding ]
Daar kon ik eerst niks over vinden, nu lees ik dat hij naar Sao Paulo gaat.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Centurion gaat ook uit packs. Daarom die prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |