jatogg verbreisel ze kniesgijve gwoon xdquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:42 schreef esox83 het volgende:
gewoon paar hollowpoints in ze benen voor hij die gun laat vallen
Arme jongentwitter:MarissavanLoon twitterde op donderdag 29-01-2015 om 21:24:18… RT @floris_vieveen: @NOS Hij heet tariq en zat op het novum voorburg!!! Ik herkende hem! Bijdr ouders overleden vorige week!!! #nos reageer retweet
Bohhh inception.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:48 schreef AntiHero het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=623121431139633&pnref=story
Hij doet het wel voor de gewone burger hoor!quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nou ik maak mij meer zorgen over het feit dat deze beelden de wereld over gaan....
Staan we toch even voor lul met onze politie en "terroristen".
Dit waren wel normale agenten volgens mij, geen arrestatieteam oid, aangezien ze binnen 5 minuten ter plaatse warenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nou ik maak mij meer zorgen over het feit dat deze beelden de wereld over gaan....
Staan we toch even voor lul met onze politie en "terroristen".
Ja klopt een beetje vreemd dat die daar naar binnen gaan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dit waren wel normale agenten volgens mij, geen arrestatieteam oid, aangezien ze binnen 5 minuten ter plaatse waren
Naja hadden wel een kogelwerend vest. Dat heeft niet elke normale agent bij zich toch>quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dit waren wel normale agenten volgens mij, geen arrestatieteam oid, aangezien ze binnen 5 minuten ter plaatse waren
Ligt wel in de auto iigquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Naja hadden wel een kogelwerend vest. Dat heeft niet elke normale agent bij zich toch>
Jawel wat wieisboos zegt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Naja hadden wel een kogelwerend vest. Dat heeft niet elke normale agent bij zich toch>
Het is allemaal watquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:06 schreef over_hedge het volgende:
Nou hebben morgen wel weer wat om over te hebben aan de lunch tafel.
Geen overleden mensen gevonden met die achternaam in de laatste maand. #hoax #trapznewschannelquote:Op donderdag 29 januari 2015 22:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zijn ouders pas verloren. Treurig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |