goede muziek is het zeker niet, maar op zich wel grappigquote:
ik durfde niet toe te geven dat ik toch geen youtube hier heb en dus sowieso niet naar zn liedje ging luisterenquote:
Alweer godverdomme.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik durfde niet toe te geven dat ik toch geen youtube hier heb en dus sowieso niet naar zn liedje ging luisteren
Valt nog best mee aan deze kant.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moet zo naar buiten
Sneeuw, hagel, al die shizz. Ik ben nu niet vrolijk meer
Ja het begint hier net weerquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Valt nog best mee aan deze kant.
Moggeh!
Leugensquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik durfde niet toe te geven dat ik toch geen youtube hier heb en dus sowieso niet naar zn liedje ging luisteren
'T is wel vochtig, maar weet zowaar een stukjen zon te spotten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja het begint hier net weer
En hailnz
Ik heb er nog een paar!quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:22 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ben opzoek naar mijn gamecube memory dat spontaan is verdwenen nadat mijn huisgenootje is opgerot. Its gooooone
!
RIP savegames.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:22 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ben opzoek naar mijn gamecube memory dat spontaan is verdwenen nadat mijn huisgenootje is opgerot. Its gooooone
!
Ja ik zie die zon ook. Maar dat is een lokketje. Ik doe dan 1 stap naar buiten, en BOEM, zon weg, windstoten, regen, alles.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
'T is wel vochtig, maar weet zowaar een stukjen zon te spotten.
Hahaha. Dat probleem ken ik. Buienradar checken, veilig het komende uur. Naar buiten en een bui op je kop krijgen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja ik zie die zon ook. Maar dat is een lokketje. Ik doe dan 1 stap naar buiten, en BOEM, zon weg, windstoten, regen, alles.
gewoon zonnig hoor, niks aan het handjequote:Op donderdag 29 januari 2015 14:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moet zo naar buiten
Sneeuw, hagel, al die shizz. Ik ben nu niet vrolijk meer
Hoi stuur maar naar pixelbittyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |