Klopt uniek. Die van de Aldi komt vaak als beste uit de test. Ik gebruik niets meer en qua make up alleen lippenstift. Heb niet het idee dat ik een oude kop hebquote:Op woensdag 18 februari 2015 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is toch allang bewezen dat gezichtscreme van ong. 3 euro helemaal niet onderdoet aan cremes van +50?
Awelllll
Met mijn kg gaat het goed iig
Lekkere D Aurum!
Supergenenquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:08 schreef loveli het volgende:
Als je geen supergenen hebt is smeren het beste alternatief. Waarvan akte.
adres?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:24 schreef Chicolate het volgende:
Tweedehands winkel in Brooklyn. Nu heb ik ook designer kleding in mijn kast, voor de prijs van een H&Metje. Eten hier is heerlijk en veel :p.
Tof! Jurkje dat ik aan had op Mo's bruiloft kwam ook uit een tweedehands winkel in Brooklyn! Afgelopen zomer ging de rits stuk, ik hoop dat het me lukt om het te fixen. Echt mijn favo jurkje namelijkquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:24 schreef Chicolate het volgende:
Tweedehands winkel in Brooklyn. Nu heb ik ook designer kleding in mijn kast, voor de prijs van een H&Metje. Eten hier is heerlijk en veel :p.
Winkel heet crossroads, zit in een zijstraat van bedford avenue, dichtbij de L halte. Leuke straat sowieso, verderop zit een kookwinkel en een mini mall met allemaal kleine ontwerpers die daar hun kleine winkeltjes hebben in sieraden enzo. Heel hip en alles is organisch en superfoodquote:
Echt, ga je? Wat tof! Veel plezier!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:28 schreef the85mc het volgende:
Vakantie Chico? Of heb ik wat gemist..?
Ik ga binnenkort naar ColombiaNog maar een paar weken
Toch maar eens spaans leren..
ha. ha.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:13 schreef V1z0R het volgende:
De zon is mij toch echt iets te warm, denk dat ik daar snel verbrand
Sowieso die hele reis er naartoe...
quote:
Uniek heb ik vorig jaar al eens proberen te overtuigen. Ze hapte niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:23 schreef V1z0R het volgende:
Serieus: Denk dat uniek wel een gegadigde is, die is ook van de uitstapjes en zon. Plus, die kan 2 uur met mij uitstaan dus zou met jou geen probleem zijn.
[..]
Misschien ook wel. Daarentegen ik vind mijzelf ook best irritant somsquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Uniek heb ik vorig jaar al eens proberen te overtuigen. Ze hapte niet.
En volgens mij ben ik irl veel irritanter dan jij denkt dat je bent![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |