Tink wint, jij hebt groente op.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:53 schreef An24 het volgende:
Ik heb ook zo'n lijstje tink. Maar ik win wel:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu iets voor de rijpere vrouw
Wat is nou het verschil en wat moet je hebben qua gezichtscreme?
Dag creme?
Nacht creme?
vochtinbrengende creme?
24 uur werkende creme?
Anti rimpel creme?
Ik ga geen 5 verschillende soorten creme smeren... max. 2 potjes openNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Tja jezus....
hier!Weet je wat voor huid je hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu iets voor de rijpere vrouw
Dag creme?
Nacht creme?
vochtinbrengende creme?
24 uur werkende creme?
Anti rimpel creme?
Ik ga geen 5 verschillende soorten creme smeren... max. 2 potjes open
- vet
- normaal
- droog
- vochtarm
Pas dan kun je kiezen welke creme je nodig hebt. Als ik de foto's op je facebook zie, lijkt mij specifiek anti rimpel niet nodig?
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Tja jezus....
hier!Vochtinbrengende creme, aldi had pas iets wat wel ok was voor een tientje. Sans Soucis heeft iets goeds voor meer tientjes. Hoeveel wil je uitgeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu iets voor de rijpere vrouw
Dag creme?
Nacht creme?
vochtinbrengende creme?
24 uur werkende creme?
Anti rimpel creme?
Ik ga geen 5 verschillende soorten creme smeren... max. 2 potjes open
Een 24-uurscreme kun je als dagcreme gebruiken en als nachtcreme, dus 1 pot. Plusje als er ook nog spf in zit.crap in = crap out
Wat Aurum zegt. 3 euro per potje is echt niets. Dan kan je net zo goed niets gebruiken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja hallo, niet meer dan 3 euro per potje hoor
Gebruik nu Cien dag- en nachtcreme, voldoet prima maar ze hadden dat nu niet maar wel 24 uur creme en vochtinbrengende creme.
Huid is gemengd, vettige neus en kin, de rest is droog.
/noob
Em bedankt An
Jij hebt gewoon ontstress issuesquote:Op woensdag 18 februari 2015 10:03 schreef loveli het volgende:
Vind ik ook behoorlijk duur, plus dat ik me altijd dood lig te vervelen als ze me daar laten liggen om "lekker te ontspannen terwijl je maskertje intrekt".
Yup. Progressieve spierontspanning schijnt ook goed te zijn, maar heb ik het geduld nog niet voor genomen.quote:
Zou yoga iets voor je zijn?quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Progressieve spierontspanning schijnt ook goed te zijn, maar heb ik het geduld nog niet voor genomen.
Tis wel ff zoeken ja. Had ik ook problemen mee. Gelukkig eentje gevonden die er niets of nauwelijks iets mee doet, maar de intenties wel in stand houdt. Het spirituele deel houd ik voor mezelf als ik in mijn uppie mijn practice doe.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:56 schreef loveli het volgende:
Zou vast goed zijn, maar het trekt me nog niet zo (groepsverband werkt voor mij beter dan alleen, maar de gemiddelde yogapraktijk doet spiritueler dan waar ik me fijn bij voel).
Neequote:Op woensdag 18 februari 2015 11:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik gebruik helemaal geen gezichtscrèmeMaar ook geen make up, dus dat heft elkaar mogelijk weer op, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |