Naja hij is nog wel een baas, maar gasten als Lazar Angelov en Jeff Seidquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:59 schreef Roces18 het volgende:
en dat opgehemel van die zyzz homo , die kneus gebruikte steroiden man
Lekker inderdaad al die zooi over de vloer en op de stangenquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:40 schreef Roces18 het volgende:
We weten allemaal dat handschoenen voor homootjes zijn.
Als je het echt nodig hebt gebruik je talkpoeder
[ afbeelding ]
'Weer eens een keertje', ga niet lopen klagen als je zelf een gymhippie bent.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:31 schreef tailfox het volgende:
TS was een keertje weer in een fitnessruimte.
ik was 2 maanden niet geweest.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:56 schreef Ope het volgende:
[..]
'Weer eens een keertje', ga niet lopen klagen als je zelf een gymhippie bent.
Moet je jezelf dit nou steeds wijsmaken door het te posten? Just an observation..don't shoot the messenger.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
...
Ik val op vrouwen (en mezelf)
Nee hoor ik weet allang wat ik leuk vind.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:01 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
Moet je jezelf dit nou steeds wijsmaken door het te posten? Just an observation..don't shoot the messenger.Verder wel 'n terechte klacht zeker?! Tuurlijk meid!.
why?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:37 schreef Fushia2 het volgende:
Ik zou walgen van mezelf als ik de TS zou zijn
ALMELOOOOOOOOquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:46 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dan ken je een aantal vrouwen in mijn omgeving nog niet.
En wat is de relatie tussen een homo en handschoenen dragen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:40 schreef Roces18 het volgende:
We weten allemaal dat handschoenen voor homootjes zijn.
Als je het echt nodig hebt gebruik je talkpoeder
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |