als je zwaar traind.(echt steroids zwaar) snap ik handschoenen wel want je handen gaan dan helemaal kapot.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:33 schreef datismijnmening het volgende:
Wat maakt het trouwens uit hoe gespierd je bent? Die gewichten vreten sowieso je handpalmen op
Ik ben een fatso.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:34 schreef TheMechanic het volgende:
Dit klinkt als een klacht over ecto's, gemaakt door een net iets mindere ecto.
Waarom zou je daarover opscheppen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:31 schreef tailfox het volgende:
( hij was er over op aan scheppen tegen instructeur) 16 procent vet percentage.
geen flauw idee.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:36 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Waarom zou je daarover opscheppen.
Dat veranderd toch niks aan de verhouding? Mensen die met zwaardere gewichten trainen zijn sterker en meer gewend.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
als je zwaar traind.(echt steroids zwaar) snap ik handschoenen wel want je handen gaan dan helemaal kapot.
Verder beetje eelt is echt niet erg
En? Heb je uiteindelijk nog zijn nummer los weten te krijgen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:31 schreef tailfox het volgende:
TS was een keertje weer in een fitnessruimte.
Komt er een jongen met ( hij was er over op aan scheppen tegen instructeur) 16 procent vet percentage.
Leuk voor je dacht ik en trainde rustig verder. Daarna zag ik dat jongetje. Spin en spin mager geen spier te bekennen.
Mijn armen zijn breeder dan zijn benen.
Het was dus een echte twinky.
klein beetje eelt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat veranderd toch niks aan de verhouding? Mensen die met zwaardere gewichten trainen zijn sterker en meer gewend.
EeltMensen met arbeidersklauwen
...quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:40 schreef Werkman het volgende:
[..]
En? Heb je uiteindelijk nog zijn nummer los weten te krijgen?
Vrouwenhanden zijn slanker en kleiner, dat heeft niks met eelt te makenquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
klein beetje eelt.
Mannen met vrouwelijkere handen dan vrouwen.
Vroeg ik me ook af. Zit rond de 15% en zie er geen toegevoegde waarde van in.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:39 schreef Anton91 het volgende:
16% BF is best veel... Waarom zou hij daarover opscheppen?
vrouwen handen zijn ook zacht.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrouwenhanden zijn slanker en kleiner, dat heeft niks met eelt te maken
Dan ken je een aantal vrouwen in mijn omgeving nog niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:43 schreef datismijnmening het volgende:
Vrouwenhanden zijn slanker en kleiner,
Ik 12 - 14%( zelf meet ik +- 12 met bodyfat caliper) maar ben bang dat als ik ga cutten dat er nog niet genoeg spieren onder zitten, dus nog maar even doorgaan met eten en trainen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:45 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Zit rond de 15% en zie er geen toegevoegde waarde van in.
Nooit echt verdiept in cutten enz.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:47 schreef Anton91 het volgende:
Ik 12 - 14%( zelf meet ik +- 12 met bodyfat caliper) maar ben bang dat als ik ga cutten dat er nog niet genoeg spieren onder zitten, dus nog maar even doorgaan met eten en trainen
Achter gesloten deuren van de sportschoolquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jullie zijn net een stel zeikwijven uit een willekeurige dramaserie op net 5 of RTL 8 met dat op elkaar gelet.
zou best bekeken worden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jullie zijn net een stel zeikwijven uit een willekeurige dramaserie op net 5 of RTL 8 met dat op elkaar gelet.
qeu?quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Met rug trainen vind ik handschoenen wel prettig.
Haha dit dacht ik ook. Heb zelf een lager percentage en ben niet eens echt droog.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:39 schreef Anton91 het volgende:
16% BF is best veel... Waarom zou hij daarover opscheppen?
precies datquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:21 schreef Roces18 het volgende:
mannen die handschoenen gebruiken
auw mijn handjes doen pijn, auw ik wil geen eelt
dan ben je toch een homo of niet dan
Ik gebruik ook handschoenen bij bp boven de 90 kg. De meesten doen dat wel. Meer voor mijn polsen dan voor mijn handen. Overigens ook de enige oefening dat ik ze gebruik.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:21 schreef Roces18 het volgende:
mannen die handschoenen gebruiken
auw mijn handjes doen pijn, auw ik wil geen eelt
dan ben je toch een homo of niet dan
dat voelt gewoon fijner en ik heb ook het idee dat ik beter grip heb zodat ik minder moeite hoef te doen de stang vast te houden en daardoor beter kan focussen op de rugspier.quote:
voor je polsen kan je toch wrist wraps gebruiken...quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:24 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik gebruik ook handschoenen bij bp boven de 90 kg. De meesten doen dat wel. Meer voor mijn polsen dan voor mijn handen. Overigens ook de enige oefening dat ik ze gebruik.
Klopt maar deze sluiten beter aan (zijn dus idd met wrist wraps). Losse handschoenen begrijp ik ook niet, gewoon eelt kweken. Hoorde wel van mensen die ze constant dragen dat ze het doen omdat ze de spullen smerig vinden....quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:30 schreef Roces18 het volgende:
[..]
voor je polsen kan je toch wrist wraps gebruiken...
er zit alleen zweet op, wat maakt dat nou weer uitquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:32 schreef ssebass het volgende:
[..]
Klopt maar deze sluiten beter aan (zijn dus idd met wrist wraps). Losse handschoenen begrijp ik ook niet, gewoon eelt kweken. Hoorde wel van mensen die ze constant dragen dat ze het doen omdat ze de spullen smerig vinden....
je raakt met die handschoenen nogsteeds metaal aan met je vingersquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:32 schreef ssebass het volgende:
[..]
Klopt maar deze sluiten beter aan (zijn dus idd met wrist wraps). Losse handschoenen begrijp ik ook niet, gewoon eelt kweken. Hoorde wel van mensen die ze constant dragen dat ze het doen omdat ze de spullen smerig vinden....
quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
je raakt met die handschoenen nogsteeds metaal aan met je vingers
Ja ik begrijp het ook niet. De zweetlucht die je inademt vind ik overigens een stuk smeriger. Ik denk dat ik maar met een masker op ga sporten. Meteen beetje hoogtetraining doen. Super handig mocht ik ooit in de Himalaya en stenen tempel moeten bouwen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:33 schreef Roces18 het volgende:
[..]
er zit alleen zweet op, wat maakt dat nou weer uitNa afloop ga je toch douchen.
Ach zoals bij al die jongeren tegenwoordig: imago >> functionaliteit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:37 schreef Roces18 het volgende:
Maar zonder die handschoenen en andere verstevigingen ontwikkel je wel betere polsen + onderarmen.. maar iedereen moet het lekker zelf weten. Maar als een ecto voor 10kg gewichtjes handschoenen draagt is die niet wijs.
je trekt wel bekijks dan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:35 schreef ssebass het volgende:
[..]
[..]
Ja ik begrijp het ook niet. De zweetlucht die je inademt vind ik overigens een stuk smeriger. Ik denk dat ik maar met een masker op ga sporten. Meteen beetje hoogtetraining doen. Super handig mocht ik ooit in de Himalaya en stenen tempel moeten bouwen.
Maar eelt is toch mooi om op je handen te hebben? Waarom zou je dat niet willenquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:38 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ach zoals bij al die jongeren tegenwoordig: imago >> functionaliteit.
Omdat ze daarvoor daadwerkelijke moeten trainenquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Maar eelt is toch mooi om op je handen te hebben? Waarom zou je dat niet willen
Echt hè heb 15% maar doe geen bal aan sportquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:22 schreef raptorix het volgende:
Mensen die denken dat een laag vetpercentage iets over sportiviteit zegt![]()
![]()
![]()
Inderdaad ik heb 6% en doe niks eet alleen kapsalonsquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:22 schreef raptorix het volgende:
Mensen die denken dat een laag vetpercentage iets over sportiviteit zegt![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:27 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Echt hè heb 15% maar doe geen bal aan sport
Zijn ook bepaalde types die daarop tegen zijn. Vaak van die bitchboys die de "echte echte" willen zijn en nog geen reet voorstellen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:11 schreef muscleboy het volgende:
Polsondersteuning is sowieso een must, en aangezien ik geen gele eeltige plekken die op wratten lijken wil, zijn handschoenen ook een must. Mensen die zonder handschoenen trainen, trainen nog niet lang genoeg.
Klopt, de eigenlijke klacht moet ook zijn mensen die expres geen handschoenen dragen om zo de harde boy uit te gaan hangenquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zijn ook bepaalde types die daarop tegen zijn. Vaak van die bitchboys die de "echte echte" willen zijn en nog geen reet voorstellen.
Ik doe graag farmer walks met dumbbells van 40+kg dumbbells en zonder handschoenen houd ik dat nog geen 5 seconden vol omdat het profiel in je handen snijdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |