quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja.Moest lachen. Dan maakt het niet uit. Ik heb wel eens een week gehad dat ik mijn vriendin niet zag, toch kneitertje geil was en toen zo vaak er een slinger aangegeven mbv beeldmateriaal, dat ik toen ik haar weer zag niets kon presteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is kut hoor.
begin nu al te snikkenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe maar alsof jij en hoth dat zijn.
Wat jij vindt telt daarentegen totaal niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar dingetjes zoals dat tellen echt.
Mag inderdaad hopen dat dat beeldmateriaal kut was, ja.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moest lachen. Dan maakt het niet uit. Ik heb wel eens een week gehad dat ik mijn vriendin niet zag, toch kneitertje geil was en toen zo vaak er een slinger aangegeven mbv beeldmateriaal, dat ik toen ik haar weer zag niets kon presteren.
Is kut hoor.
Aan dikheid is niets te vinden. Dat is gewoon zo.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:49 schreef housesoftheholy het volgende:
Wat jij vindt telt daarentegen totaal niet.
Ja godallemachtig ik ga niet een tweede ronde hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Aan dikheid is niets te vinden. Dat is gewoon zo.
ik maak gewoon 1 á 2 fapjes per dag, ik heb alleen zoveel materiaal zodat ik een hoop variatie heb. het ligt maar net waar ik zin in heb, een mooi gefilmde lesbische scene of een dikke gangbang met alle gaten gevuldquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moest lachen. Dan maakt het niet uit. Ik heb wel eens een week gehad dat ik mijn vriendin niet zag, toch kneitertje geil was en toen zo vaak er een slinger aangegeven mbv beeldmateriaal, dat ik toen ik haar weer zag niets kon presteren.
Is kut hoor.
heb je wel gewoon de Amerikaanse Netflix?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:52 schreef housesoftheholy het volgende:
http://www.reddit.com/r/netflixbestof
hier staan wel eens goede aanbevelingen
Ja. Al hoor ik dat dat waarschijnlijk niet lang meer duurtquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je wel gewoon de Amerikaanse Netflix?
geloof ik niks van, er zullen altijd wel nieuwe DNS adressen komen enzo. ook zouden heel vele mensen boos worden en hun lidmaatschap opzeggenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja. Al hoor ik dat dat waarschijnlijk niet lang meer duurt
kroelen & knuffelen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kom uithuilen op mijn schoot :$
Bullshit, zie het Netlixtopic in TVquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja. Al hoor ik dat dat waarschijnlijk niet lang meer duurt
Wat is netlix?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bullshit, zie het Netlixtopic in TV
Dacht ik ook, maar een vriendin zei iets over dat Hula het bij haar icm Netflix al niet meer deed ofzo.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geloof ik niks van, er zullen altijd wel nieuwe DNS adressen komen enzo. ook zouden heel vele mensen boos worden en hun lidmaatschap opzeggen
Zal eens kijken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bullshit, zie het Netlixtopic in TV
Voor wat?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja godallemachtig ik ga niet een tweede ronde hoor.
ik ben allergisch voor katten..quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja en mijn kat komt er ook bij
Mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |