Beetje zoals je UI dus?quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:06 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze gekocht dus vanaf nu zal ik de wereld via die manier bekijken.
Ik denk dat ik dan helemaal lijp zou worden. Maar wel grappig eigenlijk.quote:
too end a hef menquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:18 schreef 2NutZ het volgende:
TEAHM? Two and a Half Men? vanwaar die E?
Omdat ik mijzelf vergiste in and en endquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:18 schreef 2NutZ het volgende:
TEAHM? Two and a Half Men? vanwaar die E?
goeden grapquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Net zoals je ouders zich hebben vergist
kunnen ze tenminste niet zeggen dat ze vertraging hebbenquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:44 schreef housesoftheholy het volgende:
zowat geen enkele trein rijdt![]()
Sala zal wel weer ijsvrij hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kunnen ze tenminste niet zeggen dat ze vertraging hebben
als die geen zin heeft om te werken plakt hij gewoon een vuilniszak tegen een paal op het perronquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sala zal wel weer ijsvrij hebben.
Snap gewoon niet waarom er een hele aangepaste dienstregeling is, vanwege die hagel?quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kunnen ze tenminste niet zeggen dat ze vertraging hebben
En het was gisteravond allemaal al bekend hier. Snap er niks van.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Snap gewoon niet waarom er een hele aangepaste dienstregeling is, vanwege die hagel?mijn god
tegenwoordig wordt alles lam gelegd als er kans bestaat op noodweer.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Snap gewoon niet waarom er een hele aangepaste dienstregeling is, vanwege die hagel?mijn god
voorkomen is beter dan genezenquote:Op donderdag 29 januari 2015 09:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |