UPC ingelichtquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:23 schreef Caland het volgende:
Ik heb alleen een internetaansluiting van UPC, mijn ouders een zenderpakket met Eredivise Live en Internationaal. Ik bestel op het adres van mijn ouders een extra mediabox voor 5 euro en heb dan op mijn eigen adres het zenderpakket van mijn ouders. Voor 35 euro per maand totaal. Bam.
GGMM
Mailtje naar UPC gestuurd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:23 schreef Caland het volgende:
Ik heb alleen een internetaansluiting van UPC, mijn ouders een zenderpakket met Eredivise Live en Internationaal. Ik bestel op het adres van mijn ouders een extra mediabox voor 5 euro en heb dan op mijn eigen adres het zenderpakket van mijn ouders. Voor 35 euro per maand totaal. Bam.
GGMM
Maken jullie dat ook een keer mee hequote:Op woensdag 28 januari 2015 23:24 schreef Tchock het volgende:
Dit is toch wel de minst voordelige loting van alle opties. Maar goed.
Op basis van?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente - PEC Zwolle zal wel op dinsdag zijn en FC Groningen - Excelsior op woensdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |