WAT BEN JE TOCH GRAPPIG HSHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:14 schreef GGMM het volgende:
Jammer, had ik hem bijna naar SBS6 laten kijken

Nou idd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WAT BEN JE TOCH GRAPPIG HSHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

In ieder geval al een bekerwinnaar die ik acceptabel vindquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden, alleen de standaardhuilebalken op dit forum vinden het erg omdat coëfficiënt.
 Gelukkig geen Ajax...
 Gelukkig geen Ajax...

Humor om te lachen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:14 schreef GGMM het volgende:
Jammer, had ik hem bijna naar SBS6 laten kijken

Pfoe. Dan moet je toch een zwaar leven hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moet om elke grap van GGMM harder lachen dan jouw beste grappen

Dan zit je naar de verkeerde zender te kijken, hahaha.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was geen grapje ik was serieus.
Echt jongens!

Nee hoorquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pfoe. Dan moet je toch een zwaar leven hebben.

Wat moet Vitesse nu de rest van het seizoen doen? (Peter Bosz weg is geen optie).quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik moet om elke grap van GGMM harder lachen dan jouw beste grappen

Nee.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:17 schreef Caland het volgende:
Is de loting al geweest, ik zit Jinekgodin te kijken.

FOXquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:18 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb alleen kabel waar kan ik loting zien help aub
gr

Bij Edgar Davids.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:18 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb alleen kabel waar kan ik loting zien help aub
gr

Samen met Dordt nacompetitie spelenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet Vitesse nu de rest van het seizoen doen? (Peter Bosz weg is geen optie).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |