Wat wil je nou? Dat ik al Johannes posts ga doorzoeken op juichvlaggen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tchock Tchock Tchock Tchock Tchock Tchock Tchock Tchock

Ja. Veel succes.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Dat ik al Johannes posts ga doorzoeken op juichvlaggen?

Praat anders aardig Nederlands als Deen/Noor/Zweed/Fin zijndequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Kieftenbeld met zijn boerenaccent.

.
 . 

Van harte gefeliciteerd met de overwinning bianconeri!quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:45 schreef bianconeri het volgende:
Het wordt in elk geval geen voorspelde bekerwinnaar.
Twente favoriet, alleen die kunnen erg wisselvallig zijn. Dus Groningen en Zwolle niet uitsluiten.
Groningen na twente grootste kanshebber

Dus nu even excelsior loten, en dan in finale gewoon lekker winnen.
Klinkt bijzonder maar is zeker niet onmogelijk met deze ploegen die over zijn.

An sich wel gunstig dat een van die clubs sowieso vergevorderd is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wel geinig, Twente, PEC, Groningen of Excelsior speelt volgend jaar gewoon groepsfase Europa League

Zwolle > Twentequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:45 schreef bianconeri het volgende:
Het wordt in elk geval geen voorspelde bekerwinnaar.
Twente favoriet, alleen die kunnen erg wisselvallig zijn. Dus Groningen en Zwolle niet uitsluiten.
Groningen na twente grootste kanshebber

Dus nu even excelsior loten, en dan in finale gewoon lekker winnen.
Klinkt bijzonder maar is zeker niet onmogelijk met deze ploegen die over zijn.

Ik gun het Vd Looi nietquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:51 schreef Groby het volgende:
Wordt wel eens tijd voor een prijsje voor Grunn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |