UPC ingelichtquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:23 schreef Caland het volgende:
Ik heb alleen een internetaansluiting van UPC, mijn ouders een zenderpakket met Eredivise Live en Internationaal. Ik bestel op het adres van mijn ouders een extra mediabox voor 5 euro en heb dan op mijn eigen adres het zenderpakket van mijn ouders. Voor 35 euro per maand totaal. Bam.
GGMM

Mailtje naar UPC gestuurd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:23 schreef Caland het volgende:
Ik heb alleen een internetaansluiting van UPC, mijn ouders een zenderpakket met Eredivise Live en Internationaal. Ik bestel op het adres van mijn ouders een extra mediabox voor 5 euro en heb dan op mijn eigen adres het zenderpakket van mijn ouders. Voor 35 euro per maand totaal. Bam.
GGMM

Maken jullie dat ook een keer mee hequote:Op woensdag 28 januari 2015 23:24 schreef Tchock het volgende:
Dit is toch wel de minst voordelige loting van alle opties. Maar goed.

Op basis van?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente - PEC Zwolle zal wel op dinsdag zijn en FC Groningen - Excelsior op woensdag

PEC speelt op zaterdag 4 april tegen Willem II en volgens de planning daarna op vrijdag 10 april tegen PSV.quote:

Groningen - Excelsior is ook gewoon spannend. Groningen is zo zaad.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou Groningen is binnen. Andere wedstrijd wordt wel spannend.

quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:25 schreef Caland het volgende:
Groningen - Twente zou opzich ook wel een toffe bekerfinale zijn.

Kan het opblaasvarken weer uit de kastquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:25 schreef Caland het volgende:

Oh ja nu Vitesse verliest zeker oke.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:26 schreef Sked het volgende:
Beker begint op de competitie te lijken. Iedereen kan van iedereen winnen en het niveau is om te janken

Je bent zelf een opblaasvarken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kan het opblaasvarken weer uit de kast

Twee clubs die het wel gaan uitverkopen met redelijk fanatiek publiek, al heb ik helemaal niks met die trommelmoffen. Maartoch.quote:

Was dat niet tot kort geleden een 'ekte ekte rivaliteit'? Of hebben de Twente-supporters zich opgeschaald om Feijenoord als arch-enemy te benoemen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:25 schreef Caland het volgende:

Waarom zou Twente zich al in de finale wanen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:27 schreef Joosie200 het volgende:
Twente waant zich in de finale straks, let maar op. Idem met Grunn, hence: PEC-Excelsior in de finale

De nummer 4, 6, 9 en 13 in de halve finale.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja nu Vitesse verliest zeker oke.

Helaas niet meer wat het ooit wasquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was dat niet tot kort geleden een 'ekte ekte rivaliteit'? Of hebben de Twente-supporters zich opgeschaald om Feijenoord als arch-enemy te benoemen?
Zag dat Grunn laatst ook een man of 50 meenam naar Enschede, dat is toch ook niet serieus te nemen .

Thuisvoordeel en die walsen wel over PEC heen denken zequote:Op woensdag 28 januari 2015 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou Twente zich al in de finale wanen?

En?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:27 schreef Sked het volgende:
[..]
De nummer 4, 6, 9 en 13 in de halve finale.

Ja ik heb verder ook geen idee waar dat vandaan komt, maar het kan bijna niet treuriger zijn dan Groningen - Heerenveenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was dat niet tot kort geleden een 'ekte ekte rivaliteit'? Of hebben de Twente-supporters zich opgeschaald om Feijenoord als arch-enemy te benoemen?
Zag dat Grunn laatst ook een man of 50 meenam naar Enschede, dat is toch ook niet serieus te nemen .

Dat is toch ook ronduit een schande?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En?
In Engeland liggen ook de nummers 1t/m3 uit de FA Cup.

Twente was misschien wel de beste loting die PEC zich kon wensen. Het is de enige wedstrijd waarin ze lekker de underdog kunnen spelen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Thuisvoordeel en die walsen wel over PEC heen denken ze

Hedde die elkaar lopen zoenen met zijn rottende tandenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jan & Arno checken het dak.

Met z'n Ajax tattoo.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:30 schreef Ties02 het volgende:
"haat alleen teegn twente en teegn die joodn, feyenoord heeft'n toffe groep"

Kunstgebit van Jan Smit is gevaar voor de mensheid.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hedde die elkaar lopen zoenen met zijn rottende tanden

quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hedde die elkaar lopen zoenen met zijn rottende tanden

Waar komt het vandaan ouwe reus.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:30 schreef Ties02 het volgende:
"haat alleen teegn twente en teegn die joodn, feyenoord heeft'n toffe groep"

Mensen uut Twante zijn geen mensenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunstgebit van Jan Smit is gevaar voor de mensheid.

Het zijn zoutzakken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mensen uut Twante zijn geen mensen

Lekkere Stegeman ''worst''quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn zoutzakken.
Jan Smit en John Stegeman vinden dit leuk.

Eind jaren 80, 90 was het bij en rond het Diekman in ieder geval altijd raak. Weet het niet zo goed, beide provincieclubs met dezelfde sportieve prestaties, zelfde soort achterland, nog wat gedoe met een paar spelers, beide een grote harde kern (toen). Eerste georganiseerde vechtpartijen in NL waren tussen Twente en Grunn (nog voor Beverwijk). Maar zelfs in het Arke stadion is het nog een keer goed uit de hand gelopen. Eigenlijk sinds die 7-1 overwinning en de jaren erna is het steeds meer afgenomen qua rivaliteit en nu is het eigenlijk niks meer (ook gezien hun uitsupport), wel jammer. Zal ook met de vergrijzing van die generatie te maken hebben. Was altijd een van de leukere wedstrijdenquote:

Nou ja je moet ook eerlijk zijn, als jij als hedendaagse Grunn-topboy bij de lokale Heerenveen hooligans als Rens ziet rondlopen, moet je die eerst even laten dimmen om je territorium af te bakenen weet je wel. Voordat je je weer richt op de buitenlandse invasies naar Twente.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Eind jaren 80, 90 was het bij en rond het Diekman in ieder geval altijd raak. Weet het niet zo goed, beide provincieclubs met dezelfde sportieve prestaties, zelfde soort achterland, nog wat gedoe met een paar spelers, beide een grote harde kern (toen). Eerste georganiseerde vechtpartijen in NL waren tussen Twente en Grunn (nog voor Beverwijk). Maar zelfs in het Arke stadion is het nog een keer goed uit de hand gelopen. Eigenlijk sinds die 7-1 overwinning en de jaren erna is het steeds meer afgenomen qua rivaliteit en nu is het eigenlijk niks meer (ook gezien hun uitsupport), wel jammer. Zal ook met de vergrijzing van die generatie te maken hebben. Was altijd een van de leukere wedstrijdenhoop dan ook op een finale tegen Grunn.

Iedereen is bang voor Rens, hij schijnt ooit in zijn eentje een hele groep van Cambuur op de loop gelaten terug naar Leeuwarden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nou ja je moet ook eerlijk zijn, als jij als hedendaagse Grunn-topboy bij de lokale Heerenveen hooligans als Rens ziet rondlopen, moet je die eerst even laten dimmen om je territorium af te bakenen weet je wel. Voordat je je weer richt op de buitenlandse invasies naar Twente.

Duidelijk. Zou nu wel de mooist mogelijke finale zijn ja. Al hoop ik stiekem wel een beetje op Excelsior, maar dat zou toch ook wel zonde zijn qua support.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Eind jaren 80, 90 was het bij en rond het Diekman in ieder geval altijd raak. Weet het niet zo goed, beide provincieclubs met dezelfde sportieve prestaties, zelfde soort achterland, nog wat gedoe met een paar spelers, beide een grote harde kern (toen). Eerste georganiseerde vechtpartijen in NL waren tussen Twente en Grunn (nog voor Beverwijk). Maar zelfs in het Arke stadion is het nog een keer goed uit de hand gelopen. Eigenlijk sinds die 7-1 overwinning en de jaren erna is het steeds meer afgenomen qua rivaliteit en nu is het eigenlijk niks meer (ook gezien hun uitsupport), wel jammer. Zal ook met de vergrijzing van die generatie te maken hebben. Was altijd een van de leukere wedstrijdenhoop dan ook op een finale tegen Grunn.

Dan wordt het stadion voor zo'n 40 a 45% gevuld met feyenoorders ben ik bangquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Al hoop ik stiekem wel een beetje op Excelsior, maar dat zou toch ook wel zonde zijn qua support.

Die hebben denk ik echt een kern van 1000 (?) man ofzo. Menig amateurclub heeft nog meer supporters.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dan wordt het stadion voor zo'n 40 a 45% gevuld met feyenoorders ben ik bang
Excelsior: you got no fans

Rotterdam is wat dat betreft natuurlijk ook een beetje verzadigd met prachtige clubs als Sparta en Xerxesquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hebben denk ik echt een kern van 1000 (?) man ofzo. Menig amateurclub heeft nog meer supporters.

Goeie Ties, goeie!quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Rotterdam is wat dat betreft natuurlijk ook een beetje verzadigd met prachtige clubs als Sparta en Xerxes

Hoesen kon na 52 minuten al weer douchenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:45 schreef bombmannl het volgende:
Heb deze wedstrijd gemist, hoe speelde Hoesen? Hoorde dat ie basis begon.

Dat zou echt een flopshow wordenquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:47 schreef Intellectueel het volgende:
Al dat sentimentele gelul over de rivaliteit tussen Groningen en Twente. Gaat gewoon Zwolle - Excelsior worden in de finale.

quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:47 schreef Intellectueel het volgende:
Gaat gewoon Zwolle - Excelsior worden in de finale.
quote:

5-1, eregoal voor Leeuwgod en das datquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:49 schreef Downwards het volgende:
PEC - Groningen de finale en dan weer een eenvoudige en ruime zege voor de Zwollenaren.

Hij werd niet echt stevig verdedigd.. je blijft je verbazen in de eredivisiequote:Op woensdag 28 januari 2015 23:42 schreef Slobeend het volgende:
Voor zo'n goal van Van Nieff kom je naar het stadion

Dus waarsch. volgende wedstrijd antonia weer basis?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoesen kon na 52 minuten al weer douchen

Dit is de KNVB beker.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij werd niet echt stevig verdedigd.. je blijft je verbazen in de eredivisie

Geen ideequote:Op woensdag 28 januari 2015 23:51 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Dus waarsch. volgende wedstrijd antonia weer basis?

quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:51 schreef Ties02 het volgende:
Die boeren rijden hier op traktors toeterend door de straten in Groningen, zo blij dat ze niet naar Enschede hoeven

Excelsior kan daar best winnen.. bekervoetbal..onderschatting.. ik zou niet te vroeg juichen als ik die boeren wasquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:51 schreef Ties02 het volgende:
Die boeren rijden hier op traktors toeterend door de straten in Groningen, zo blij dat ze niet naar Enschede hoeven

Eens ja, er zit een echte prijs aan vast nu in plaats van ergens kansloos ten onder gaan in Liechtenstein half juli.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:53 schreef NaturalScience het volgende:
Wel een mooi vooruitzicht dat de winnaar van de beker direct in de groepsfase van de Europa league mag beginnen en zich niet eerst nog door die voorrondes hoeft heen te worstelen. Dat maakt de beker al een stukje aantrekkelijker.

quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoesen kon na 52 minuten al weer douchen

ik heb al heel vaak gezegd dat hoesen er niks van kanquote:

Wel beter want er zitten nu niet echt top clubs in de beker en dan kan je beter een feyenoord hebben die door de voorrondes moet doorkomen bijvoorbeeld. Grotere kans op meer teams.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:53 schreef NaturalScience het volgende:
Wel een mooi vooruitzicht dat de winnaar van de beker direct in de groepsfase van de Europa league mag beginnen en zich niet eerst nog door die voorrondes hoeft heen te worstelen. Dat maakt de beker al een stukje aantrekkelijker.

Ik heb jou mooi niet gezien anders :Squote:Op woensdag 28 januari 2015 23:42 schreef Slobeend het volgende:
Voor zo'n goal van Van Nieff kom je naar het stadion

Hoor veel geluiden dat ze helemaal zoek zijn gespeeld het eerste uur; ga nu zelf de samenvatting kijken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb ongelofelijk genoten van een ijzersterk FC Groningen!

Vitesse kreeg wel een paar kansjes ja, maar je moet van goede huize komen om Sergio Padt te verslaan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 03:22 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hoor veel geluiden dat ze helemaal zoek zijn gespeeld het eerste uur; ga nu zelf de samenvatting kijken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |