5-1, eregoal voor Leeuwgod en das datquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:49 schreef Downwards het volgende:
PEC - Groningen de finale en dan weer een eenvoudige en ruime zege voor de Zwollenaren.
Hij werd niet echt stevig verdedigd.. je blijft je verbazen in de eredivisiequote:Op woensdag 28 januari 2015 23:42 schreef Slobeend het volgende:
Voor zo'n goal van Van Nieff kom je naar het stadion
Dus waarsch. volgende wedstrijd antonia weer basis?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoesen kon na 52 minuten al weer douchen
Dit is de KNVB beker.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij werd niet echt stevig verdedigd.. je blijft je verbazen in de eredivisie
Geen ideequote:Op woensdag 28 januari 2015 23:51 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Dus waarsch. volgende wedstrijd antonia weer basis?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:51 schreef Ties02 het volgende:
Die boeren rijden hier op traktors toeterend door de straten in Groningen, zo blij dat ze niet naar Enschede hoeven
Excelsior kan daar best winnen.. bekervoetbal..onderschatting.. ik zou niet te vroeg juichen als ik die boeren wasquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:51 schreef Ties02 het volgende:
Die boeren rijden hier op traktors toeterend door de straten in Groningen, zo blij dat ze niet naar Enschede hoeven
Eens ja, er zit een echte prijs aan vast nu in plaats van ergens kansloos ten onder gaan in Liechtenstein half juli.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:53 schreef NaturalScience het volgende:
Wel een mooi vooruitzicht dat de winnaar van de beker direct in de groepsfase van de Europa league mag beginnen en zich niet eerst nog door die voorrondes hoeft heen te worstelen. Dat maakt de beker al een stukje aantrekkelijker.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoesen kon na 52 minuten al weer douchen
ik heb al heel vaak gezegd dat hoesen er niks van kanquote:
Wel beter want er zitten nu niet echt top clubs in de beker en dan kan je beter een feyenoord hebben die door de voorrondes moet doorkomen bijvoorbeeld. Grotere kans op meer teams.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:53 schreef NaturalScience het volgende:
Wel een mooi vooruitzicht dat de winnaar van de beker direct in de groepsfase van de Europa league mag beginnen en zich niet eerst nog door die voorrondes hoeft heen te worstelen. Dat maakt de beker al een stukje aantrekkelijker.
Ik heb jou mooi niet gezien anders :Squote:Op woensdag 28 januari 2015 23:42 schreef Slobeend het volgende:
Voor zo'n goal van Van Nieff kom je naar het stadion
Hoor veel geluiden dat ze helemaal zoek zijn gespeeld het eerste uur; ga nu zelf de samenvatting kijken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb ongelofelijk genoten van een ijzersterk FC Groningen!
Vitesse kreeg wel een paar kansjes ja, maar je moet van goede huize komen om Sergio Padt te verslaan.quote:Op donderdag 29 januari 2015 03:22 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hoor veel geluiden dat ze helemaal zoek zijn gespeeld het eerste uur; ga nu zelf de samenvatting kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |