quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedere keer als de commentator Gyasi zegt denk ik dat James daarna ook het toneel betreedt
Knabbel en Babbelquote:
Die zijn doorgaans absoluut niet grappig.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan je je eigen grappen in het vervolg bedenken?
Niets aan gejat en ook geen grap.quote:
Liever helemaal geen grappen danquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zijn doorgaans absoluut niet grappig.
Dit is meer jouw humor denk ik.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zijn doorgaans absoluut niet grappig.
Dit maakt het nog treurigerquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets aan gejat en ook geen grap.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is meer jouw humor denk ik.
[ afbeelding ]
quote:
Altijd als iemand jouw grappen niet leuk vindt zeg je dat je serieus was.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Ik meen serieus dat ik constant 'Jessie' hoor.
Meowth ,ogen dicht..quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Ik meen serieus dat ik constant 'Jessie' hoor.
Het is iets medisch.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mooi die kale weer zien afgaan
Ik lig er eigenlijk niet echt wakker van. En doe dat lang niet altijd, maar goed.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd als iemand jouw grappen niet leuk vindt zeg je dat je serieus was.
Ik vind dat een beetje zielig.
Ik doet me niks maar toch ga ik even zeggen dat het niet waar is maar goed.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik lig er eigenlijk niet echt wakker van. En doe dat lang niet altijd, maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |