quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij hoeft pas om half 9 morgen ochtend op school te zijn
Twee opties:quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:21 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Oh god laat Wilco de topi winnen. Dan wil ik Patricks reactie zien.
Die gaat nog kapotterderquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:21 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Wilco doet niet meequote:Op woensdag 28 januari 2015 19:21 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Van mij ook de laatste keer en ik hoop dat ze op de bank komtquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:22 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Van mij heeft ze hem al een paar keer gekregen. Kan die kutstem echt niet meer horen
Zou niet gestolen zijn... Hij is altijd bezig... Met wat dan ook..quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:21 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Zo gedraagt ze zich niet, ze is de onschuld zelvequote:Op woensdag 28 januari 2015 19:24 schreef Mylene het volgende:
Ivan heeft haar echt wel geraak hoor. Ze weet dondersgoed dat ze fout is geweest.
Nee dat kan niet, want dan laat God de boel instorten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:24 schreef utopinee het volgende:
die gaby zit ook echt te stralen daar .... kan die niet beter naar huis?
Bovendien kan ze het niet uitstaan als iemand haar niet aardig vindt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:24 schreef Mylene het volgende:
Ivan heeft haar echt wel geraak hoor. Ze weet dondersgoed dat ze fout is geweest.
idd, je ziet het aan haar hele houding en kopquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:24 schreef Mylene het volgende:
Die heeft het slecht hoor....die wil van iedereen haar gelijk en kan zich niet voorstellen dat iemand haar niet mag.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:22 schreef utopinee het volgende:
[..]
van mij ook
het is een bemoeial en een doordrammer
ouwe aapquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:24 schreef Yeszie het volgende:
Collie wordt gek van de negatieve energie ja ouwe aap ben jij ook debet aan
De stinkveststampquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hoor haar stampen door die loods, haha, doet me denken aan Bill, als die zuur was, stampte die ook altijd zo.
Dat is juist zo leuk!quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:24 schreef Mylene het volgende:
Had gehoopt dat Chris ook nee zou zeggen...quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Maar alleen Wilco en Ivan doen niet mee? Jammer, had gehoopt dat de helft weg zou blijven
Anderen (oa van Isa en Col) hebben ook al over bemoeizucht van LauB gehoourd van thuisfront maar Ivan is de eerste die er echt iets mee doet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:24 schreef Mylene het volgende:
Ook dat nog....quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:23 schreef Kaleddi het volgende:
Owja, het is woensdag, licht gaat vroeg uit
quote:
quote:
quote:
en het wordt stinkvestkutweerquote:
alweer faillietquote:
Er moet een meter sneeuw liggen zondag, rondom de loods dan, dat er niemand bij kan komenquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en het wordt stinkvestkutweer![]()
![]()
Wel knap dat schakelen tussen emoties!quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:30 schreef mazaru het volgende:
Het wordt echt!! heel erg GEZELLIG!!
[ afbeelding ]
Hey nog een Patmanquote:
Ohhh gezelligquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb bijna hetzelfde Wollenvest als Ivan aan lekker warm
Leuk, zolang je maar niet wisselt naar een toekanvestquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |