SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's:SPOILER: StandaardPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzenkast 2014:SPOILER: Prijzenkast 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Plak hem op de topiquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:09 schreef Cir het volgende:
dikke roggel in Ivan zn keel is er ook uit
Toppert![]()
Zo smerig vind ik dat!quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ivan flatst nog maar even een rochel neer![]()
![]()
LauraB heeft van de een op de andere dag ook Nicole laten vallen , en Laura steukt alles op aan Laura B![]()
Hoop dat het tegen de achterkant van B's hoofd was.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ivan flatst nog maar even een rochel neer![]()
Nee, hij heeft niets gezegd over zijn brieven.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:09 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Maar hij heeft het niet over de brief/ brieven gehad?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
drammer die laub .... hoop op veel stemmen en op de elitestemquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:08 schreef Cir het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
vals secreet
maar dat zal ze wel niet begrijpen![]()
Maar hij is wel COSI vd weekquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:12 schreef ndid het volgende:
Nou Ivan gaat de topi vanavond niet winnen, dat is wel duidelijk.![]()
![]()
![]()
Ze lult net zo behendig als Pat..
Zou een goede match zijn...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Laura zal straks wel naar Ivan gaan om te praten en zeggen dat LB het allemaal zo goed meent en hij het verkeerd ziet en bla bla bla en nog meer bla bla blaquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:12 schreef Yeszie het volgende:
LauraB heeft van de een op de andere dag ook Nicole laten vallen , en Laura steukt alles op aan Laura BWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een Rijkaardje, yeah...quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:12 schreef asini het volgende:
[..]
Hoop dat het tegen de achterkant van B's hoofd was.
Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Beetje gemiste kans dusquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hij heeft niets gezegd over zijn brieven.Laat neukneus daar maar eens op reageren.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Lijkt me sterk als ik het gesprek volgde had Ivan aan die andere Laura een nog veel grotere hekelquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laura zal straks wel naar Ivan gaan om te praten en zeggen dat LB het allemaal zo goed meent en hij het verkeerd ziet en bla bla bla en nog meer bla bla bla
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik heb zo maar het idee dat Patrick toppie van de maand gaat worden.
De meeste hebben medelijden met hem en omdat hij zich zzooooooooooooooo goed heeft ingehouden verdiend hij zeker de toppie van de week,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu Nicole nog even voor de genadeklap svpBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Van die groepjes die dan om de beurt staan te spugen en dan een heel plasje achterlaten op straatquote:![]()
![]()
Met vriendelijke medewerking van Wilco dan toch....quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:14 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb zo maar het idee dat Patrick toppie van de maand gaat worden.
De meeste hebben medelijden met hem en omdat hij zich zzooooooooooooooo goed heeft ingehouden verdiend hij zeker de toppie van de week,Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Nee, die wil Ivan op de bank hebben en is wel gebaat bij deze ruzie.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laura zal straks wel naar Ivan gaan om te praten en zeggen dat LB het allemaal zo goed meent en hij het verkeerd ziet en bla bla bla en nog meer bla bla bla![]()
En de manier hoe ze Nicole nu behandeld zegt al weer genoeg over die LBWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ja, wat een gedoe allemaal of niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, die wil Ivan op de bank hebben en is wel gebaat bij deze ruzie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kansloos....quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:15 schreef asini het volgende:
Gezelligheid is hier al genoeg![]()
Man man man
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Steukneus zet nog even super gezellig een paar sanseveria's bij het topi bord!"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik weet nog wel een plek waar ze die topi kan laten
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar Ivan LauB met de feiten op haar neus drukt, was een nog leukere TT geweest
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Als je niet van het baasje kan winnen schop je zijn hondje...quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:15 schreef Yeszie het volgende:
Hoor haar tekeer gaan tegen Nicole die doet nietsTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: