abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2015 @ 23:24:48 #126
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153844514
24/7gevolgd worden in Torremolinos. Werkend in het nachtleven. En Wilco gaat niet mee.

Dat kan alleen maar fout gaan. Goed fout.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_153844789
Wat moeten ze met zo'n ouwe in een discotheek in Torremolinos?
pi_153844941
Dansen!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  donderdag 25 juni 2015 @ 23:46:10 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153845179
Ik kan me een passender gifje herinneren. En gênanter. Met een tafel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_153845311
Alsof mensen vrijwillig naar die stem gaan luisteren. Dat kan toch helemaal niet? -O-
pi_153845482
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2015 23:51 schreef mootie het volgende:
Alsof mensen vrijwillig naar die stem gaan luisteren. Dat kan toch helemaal niet? -O-
ramptoerisme
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_153846002
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2015 23:37 schreef Voxs het volgende:
Dansen!
[ afbeelding ]
Ik ga echt wel kijken. ^O^
  vrijdag 26 juni 2015 @ 06:02:47 #133
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_153848289
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onvoorzien ’Utopia’- verdriet
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  vrijdag 26 juni 2015 @ 07:04:03 #134
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_153848399
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 06:02 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onvoorzien ’Utopia’- verdriet
Wilco de boskabouter en zijn liefdesverklaringen naar 2 Eucalypta's is de grootste loser.
pi_153858315
Echt. Ik was ze helemaal vergeten. Geen seconde meer aan gedacht. Gelukkig zijn er elke dag gemiddeld 550.000 kijkers die ze in de gaten houden en dat is eigenlijk best veel, maar ik was ze dus glad vergeten. Dit kan als een verrassing komen, maar die Utopianen? Die zitten er nog, in de bossen van Crailo! En ja, dat programma loopt nog. Sterker nog: het is een vaste waarde voor SBS6. Ondergetekende schrok pas wakker tijdens het lezen van het nieuwsberichtje dat Utopia binnenkort ook in China van start gaat. Er waren daar meer dan 100.000 (!) aanmeldingen.

Het wordt uitgezonden onder een andere titel – The 15 of Us – maar de grondbeginselen zijn gelijk aan die van de Nederlandse oerversie. Tenminste, zoals ze in den beginne waren. De Chinese bewoners zullen hun „dromen verwezenlijken”. Zij zullen een thuis opbouwen op „harmonieuze” wijze, waarbij „teamwork en consensus” centraal staan. De deelnemers moeten een „positieve grondhouding“ hebben en vanzelfsprekend „respectvol” met elkaar omgaan. Zoals gezegd: dezelfde grondbeginselen waarmee ’ons’ Utopia van start ging. Totdat…

Totdat de makers erachter kwamen dat Utopianen gewone mensen zijn, die al na twee dagen op elkanders lip te hebben gebivakkeerd begonnen met ruzie maken en daar tot op de dag van vandaag niet mee zijn gestopt. Want ik heb maar weer eens een aflevering meegepakt en zag hoe Ivan bijna met Björn op de vuist ging. Omdat niet alleen ruzies, maar ook platte lust meer de hoofdrol speelden dan teamwork en het verwezenlijken van dromen, werd het programma hier al snel omgedoopt tot een ’soap met echte mensen’. En dat werkt blijkbaar goed.

We laten de Chinezen dus nog even in de waan dat ze binnen de kaders van dit format een nieuwe samenleving zullen opbouwen. Als de eerste ruzie om een bakje rijst daar is, piepen ze wel anders…
Bron:telegraaf.nl
pi_154016156
Giorgio wil zich buiten Utopia-muren niet binden
Foto: Talpa
Gepubliceerd: 02 juli 2015 19:41 Laatste update: 02 juli 2015 20:37

Giorgio was donderdagavond na anderhalf jaar voor het laatst te zien in Utopia. Nu hij zijn vrijheid weer terug heeft, wil hij zich storten op zijn carrière en studie. Voor de liefde heeft hij geen tijd.

Giorgio deelde in de loods af en toe de lakens met mede-bewoner Naomi, maar daarbuiten geeft hij haar geen prioriteit.

“Als ik een relatie neem, dan ga ik daar honderd procent voor en dan zou ik veel moeten laten liggen. Ik wil nu mijn droom om presentator te worden waarmaken en dan is het niet handig om een relatie te hebben”, zegt hij in gesprek met NU.nl

Volgens Giorgio heeft hij ook nooit echt een relatie gehad met Naomi. Toch sluit hij een romance in de toekomst niet uit. “We blijven schrijven. En misschien dat het in de buitenwereld meer wordt. Ik kan echt niet zeggen hoe het gaat lopen.”
Presentatie

De 21-jarige oud-Utopia-inwoner gaat verder met zijn studie en hoopt dat te kunnen combineren met presentatieklussen. "Het zou geweldig zijn als ik voor SBS zou kunnen presenteren. Ik hou van praten met mensen en leef me graag in.”

Giorgio is een Utopiaan van het eerste uur en heeft veel geleerd over zichzelf. “Ik ben anderhalf jaar ouder en heb toch wel een bepaalde zelfontplooiing gehad. Ik heb mezelf echt leren kennen. Welke normen en waarden ik belangrijk vind.”
Klein

Hij zal de vrijheid die hij had het meeste missen van het programma. "Je zit natuurlijk opgesloten, maar tegelijkertijd kun je heel veel dingen realiseren." Inmiddels heeft hij weer zijn intrek genomen bij zijn ouders.

"Toen ik weer thuis kwam, dacht ik: wat is dit huis klein. Ik heb anderhalf jaar in die grote loods gewoond. En natuurlijk de rust. Ik had geen gezeur aan mijn kop."

Hij mist de drukte ook wel. "Ik ben een groepsmens en ik hou van die chaos, daar haal ik energie uit. Utopia is natuurlijk een soort ADHD-hok.”

Giorgio beschouwt de samenleving die de inwoners hebben opgebouwd als ideaal. “Ik geloof wel dat de echte utopia in jezelf zit. Als je je fijn voelt.”
Bron: NU.nl/Maartje Willems
pi_154016219
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:42 schreef yaba het volgende:
Giorgio wil zich buiten Utopia-muren niet binden
Doei Naomie
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 2 juli 2015 @ 23:01:32 #138
428718 Kushiel
Dat kan....
pi_154018679
Deelde in de loods af en toe de lakens...... euh..... toch gewoon de hele dag door. Zo klinkt het inderdaad als iets lossigs.
Speak softly and carry a big stick
pi_154023080
De lakens delen is de liefde/ lust bedrijven. Dat deden zij niet de hele dag. Dat waren Billy en Ruud.

Naomie gaat er, net als Sam, Marije, Robin en Isabel, niet aan onderdoor vanwege zo'n (re)actie van Giorgio. Denk je dat wel, dicht je hem teveel kwaliteiten toe.
pi_154024207
Sam ken ik niet, maar Marije, Robin en Isabella waren vrij onafhankelijk. Heel anders dan de jongere klevende Naomi. Naomi kleeft aan een vent, omdat zij anders bang is hem kwijt te raken. Zal misschien ook wel iets met haar leeftijd te maken hebben.

Ik hoop dat Gio eerlijk is en dat Naomi straks (want zij zou wel een Petertje willen doen in Augustus) niet voor een onaangename verrassing komt te staan. Zij is te goedgelovig en droomt te veel weg. Ondanks zij gewaarschuwd is en zij meerdere tekens heeft gekregen.

Zo goede streamer (zoals zij zelf zei) was ze blijkbaar niet. Ze wist niet eens dat Gio gehele dagen flikflooide met Robin.

Gio is een flierefluiter. Sam, Marije, Robin, Isabella. En dan weet zij waarschijnlijk ook nog niet van die dames die op feestjes met hem de bosjes in gingen.
pi_154150621
Pappa Muis krijgt een eigen tv-programma

quote:
Bij ONS aan tafel

Release:
tba

Producent:
Just Productions

Productie:
Kook en lifestyle programma

Afleveringen:
16

Presentatie:
Kristel van Eijk & Walter Muis

Zender:
ONS

HÉT KOOK EN LIFESTYLE PROGRAMMA BIJ ONS

In Bij ONS aan tafel nodigt presentatrice Kristel van Eijk elke week een aantal bekende gasten uit in onze Beachclub op één van de mooiste plekjes van Nederland: de Loosdrechtse plassen.

De gezichten van ONS, spraakmakende gasten en bekende Nederlanders nemen samen met Kristel de week door: wat staat er te gebeuren bij de gasten zelf? Wat gebeurt er in het land? Wat zijn de
nieuwtjes in de entertainmentwereld? En wat gebeurt er bij ONS? Natuurlijk wordt er ook gegeten: huiskok Walter Muis maakt elke aflevering een heerlijk gerecht dat aan het einde van de aflevering wordt geproefd door de gasten. Daarnaast is er iedere aflevering muziek met wekelijks een muzikale gast, die zijn/haar favoriete nummer akoestisch ten gehore brengt.

Bij ONS aan tafel krijgt de kijker de leukste uittips, we praten over de laatste trends en de nieuwste gadgets en we behandelen de nieuwste filmreleases. Eigenlijk alles wat ONS interesseert komt voorbij. Bovendien zullen er highlights te zien zijn van wat er komende week te zien is bij ONS.

Category: In productie, TV
Ik zie dat er ook nog een rolletje voor Lot is weggelegd in het programma.

ONS is trouwens wat eerst Nostalgienet heette.
pi_154158245
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

aiai, dat wordt weer peterselie in de oren....
pi_154190410
quote:

[..]

Ze is al aan het oefenen
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
pi_154214235
quote:
vr 10 jul 2015, 05:30
’Utopia’-deelnemer begon juist net nieuw leven
Grieks geluk Hakim verstoord

De Griekse droom van HAKIM ELFASSIH (36), de Maastrichtse oliebollenbakker uit Utopia, wordt bedreigd. Door de eurocrisis in het land waar hij op Kreta zijn grote droom liet uitkomen, houdt hij rekening met een abrupt einde. „Ik heb liever niet dat de drachme deze zomer al terugkomt…”
Hakims club aan de Middellandse Zee, onder de rook van Chersonissos.

Wat waren HAKIM en zijn vrouw NAJAT ELFASSIH gelukkig. Hun jarenlange wens om te vertrekken naar Griekenland om er langs de Kretenzer kust een stuk strand uit te baten, ging vorig jaar eindelijk in vervulling. Nog ongewis van wat zich amper een jaar later zou afspelen in Griekenland, ontvouwden Hakim en zijn jonge gezin hun plannen.
Zo gezegd zo gedaan en alles leek goed geregeld. Maar nu hebben zich dus donkere wolken samengepakt boven de driehonderd strandbedden, jetski’s en feesten in Club Sissi onder de rook van Chersonissos, waar wekelijks alleen al op de door Hakim georganiseerde feesten honderden vakantiegangers af komen. Door de twijfel of Griekenland in de eurozone blijft en de problemen die dat tot nu toe in het betalingsverkeer veroorzaakt, houdt Hakim, die zijn kledingzaak na talloze inbraken van de hand deed en in plaats daarvan een webshop startte, zijn adem in.
http://www.telegraaf.nl/p(...)kim_verstoord__.html

Het uitgebreide artikel kan ik niet lezen
  vrijdag 10 juli 2015 @ 06:32:36 #145
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_154214286
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 06:11 schreef Max23 het volgende:

[..]

SPOILER
Hakims Griekse droom bedreigd!
Hier hele artikel!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  vrijdag 10 juli 2015 @ 16:09:35 #146
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_154224600
quote:

[..]

Als dat niet gaat falen...
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 06:11 schreef Max23 het volgende:

[..]

Het is nu niet dat je een jaar geleden niet kon zien aankomen dat dit zou kunnen gebeuren.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_154227727
quote:
99s.gif Op donderdag 9 juli 2015 02:41 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Ze is al aan het oefenen
[ afbeelding ]
Filmpje van Lotte en intussen ook van Walter Muis op deze FB pagina
https://www.facebook.com/10SecondsHetGooi/timeline
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
  vrijdag 10 juli 2015 @ 18:34:08 #148
429367 DKUp
ON TOUR
pi_154227797
Die filmpjes :')
SOONY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')