ramptoerismequote:Op donderdag 25 juni 2015 23:51 schreef mootie het volgende:
Alsof mensen vrijwillig naar die stem gaan luisteren. Dat kan toch helemaal niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onvoorzien ’Utopia’- verdrietTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 06:02 schreef Poezewoes het volgende:
Wilco de boskabouter en zijn liefdesverklaringen naar 2 Eucalypta's is de grootste loser.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onvoorzien ’Utopia’- verdriet
Doei Naomiequote:Op donderdag 2 juli 2015 21:42 schreef yaba het volgende:
Giorgio wil zich buiten Utopia-muren niet binden
Ik zie dat er ook nog een rolletje voor Lot is weggelegd in het programma.quote:Bij ONS aan tafel
Release:
tba
Producent:
Just Productions
Productie:
Kook en lifestyle programma
Afleveringen:
16
Presentatie:
Kristel van Eijk & Walter Muis
Zender:
ONS
HÉT KOOK EN LIFESTYLE PROGRAMMA BIJ ONS
In Bij ONS aan tafel nodigt presentatrice Kristel van Eijk elke week een aantal bekende gasten uit in onze Beachclub op één van de mooiste plekjes van Nederland: de Loosdrechtse plassen.
De gezichten van ONS, spraakmakende gasten en bekende Nederlanders nemen samen met Kristel de week door: wat staat er te gebeuren bij de gasten zelf? Wat gebeurt er in het land? Wat zijn de
nieuwtjes in de entertainmentwereld? En wat gebeurt er bij ONS? Natuurlijk wordt er ook gegeten: huiskok Walter Muis maakt elke aflevering een heerlijk gerecht dat aan het einde van de aflevering wordt geproefd door de gasten. Daarnaast is er iedere aflevering muziek met wekelijks een muzikale gast, die zijn/haar favoriete nummer akoestisch ten gehore brengt.
Bij ONS aan tafel krijgt de kijker de leukste uittips, we praten over de laatste trends en de nieuwste gadgets en we behandelen de nieuwste filmreleases. Eigenlijk alles wat ONS interesseert komt voorbij. Bovendien zullen er highlights te zien zijn van wat er komende week te zien is bij ONS.
Category: In productie, TV
aiai, dat wordt weer peterselie in de oren....quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Pappa Muis krijgt een eigen tv-programma
[..]
Ik zie dat er ook nog een rolletje voor Lot is weggelegd in het programma.
ONS is trouwens wat eerst Nostalgienet heette.
Ze is al aan het oefenenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)kim_verstoord__.htmlquote:vr 10 jul 2015, 05:30
’Utopia’-deelnemer begon juist net nieuw leven
Grieks geluk Hakim verstoord
De Griekse droom van HAKIM ELFASSIH (36), de Maastrichtse oliebollenbakker uit Utopia, wordt bedreigd. Door de eurocrisis in het land waar hij op Kreta zijn grote droom liet uitkomen, houdt hij rekening met een abrupt einde. „Ik heb liever niet dat de drachme deze zomer al terugkomt…”
Hakims club aan de Middellandse Zee, onder de rook van Chersonissos.
Wat waren HAKIM en zijn vrouw NAJAT ELFASSIH gelukkig. Hun jarenlange wens om te vertrekken naar Griekenland om er langs de Kretenzer kust een stuk strand uit te baten, ging vorig jaar eindelijk in vervulling. Nog ongewis van wat zich amper een jaar later zou afspelen in Griekenland, ontvouwden Hakim en zijn jonge gezin hun plannen.
Zo gezegd zo gedaan en alles leek goed geregeld. Maar nu hebben zich dus donkere wolken samengepakt boven de driehonderd strandbedden, jetski’s en feesten in Club Sissi onder de rook van Chersonissos, waar wekelijks alleen al op de door Hakim georganiseerde feesten honderden vakantiegangers af komen. Door de twijfel of Griekenland in de eurozone blijft en de problemen die dat tot nu toe in het betalingsverkeer veroorzaakt, houdt Hakim, die zijn kledingzaak na talloze inbraken van de hand deed en in plaats daarvan een webshop startte, zijn adem in.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 06:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)kim_verstoord__.html
Het uitgebreide artikel kan ik niet lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hakims Griekse droom bedreigd!
Hier hele artikel!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Als dat niet gaat falen...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is nu niet dat je een jaar geleden niet kon zien aankomen dat dit zou kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 06:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)kim_verstoord__.html
Het uitgebreide artikel kan ik niet lezen
Filmpje van Lotte en intussen ook van Walter Muis op deze FB paginaquote:Op donderdag 9 juli 2015 02:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze is al aan het oefenen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |