Nou inderdaad. Heel vreemd.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Wow, een heel jaar voor de laatste 10 afleveringen? Beetje overdreven
Had even Spoiler alert geroepen..quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:36 schreef Bienelientjee het volgende:
Beetje verwarrende eerste aflevering. Of ligt het aan mij?
Bay ernstig ziek, twee minuten later, Bay weer kerngezond. Zomer vakantie in China? Waarom niet een jaar? Emmet gezond, twee minuten later, Emmet in het ziekenhuis met een overdosis. Oh en hij was ook alweer "beter" .| En Daphne na zo lang weg nog verbaasd zijn dat je niet zo 1,2,3 even terug kan rollen in school!
En eewww, Daphne's moeder met een jong knulletje.
Etcetera....
Niet iedereen heeft direct tijd en toegang tot een buitenlandse serie.. downloaden enzo. Ik zelf moet denk ik tot het weekend wachten.. Bij een serie op tv of on demand had ik je gelijk gegeven.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Aflevering is toch al 2 dagen uit? Dan mag hier toch alweer zonder spoilers gepost worden?
Dit is het [USa] topic. Dus direct na reguliere uitzending in de VS (geen early leaks dus) mag er openlijk over gesproken worden.quote:Op donderdag 2 februari 2017 12:47 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft direct tijd en toegang tot een buitenlandse serie.. downloaden enzo. Ik zelf moet denk ik tot het weekend wachten.. Bij een serie op tv of on demand had ik je gelijk gegeven.
I see.. sorryquote:Op donderdag 2 februari 2017 12:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dit is het [USa] topic. Dus direct na reguliere uitzending in de VS (geen early leaks dus) mag er openlijk over gesproken worden.
Geen idee, het leek alsof ze er geforceerd iets zwaar politieks in wilden stoppen. Een blank persoon die zich verkleed als een donker persoon. Ja, dus?quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:11 schreef loezzzje het volgende:
Wat was er trouwens racistisch aan dat kostuum van die Mingo
Zijn in de VS massa's mensen huilies die aanstoot nemen aan mensen die met halloween hun "koeltoer" uitbeelden. Was afgelopen jaar ook een hot item.quote:Op donderdag 2 februari 2017 22:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Een blank persoon die zich verkleed als een donker persoon. Ja, dus?
Hele seizoen lijkt betaald te zijn uit een anti racisme propaganda potjequote:Op vrijdag 14 april 2017 16:48 schreef DonnaRush het volgende:
Zit nu in aflevering 2 van het laatste seizoen maar vind er geen f#ck aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |