meen je die???quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:18 schreef CarltonBanks het volgende:
Geeft niets, ik heb een collega welke 36 is en ook nogsteeds bij zijn moeder woont. kan prima
En mijn oma's buurvrouw d'r zoon is 47 en woont ook nog thuis.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:18 schreef CarltonBanks het volgende:
Geeft niets, ik heb een collega welke 36 is en ook nogsteeds bij zijn moeder woont. kan prima
En zou je willen dat je nooit was weggegaan?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:21 schreef 44rdbei het volgende:
Het is niet maatschappelijk geaccepteerd.
Ik ben op mijn 25e uit huis gegaan.
nu moet ik zelf koken en alles.
Collega van bijna 62 die nog bij ze moeder woontquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:18 schreef CarltonBanks het volgende:
define: thuisquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En mijn oma's buurvrouw d'r zoon is 47 en woont ook nog thuis.
Mijn opa is 101 en woont ook nog bij zijn moederquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:21 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Collega van bijna 62 die nog bij ze moeder woont
Kan prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2015 17:23:02 ]
tussen 360 - 960. Ligt net aan het werk wat er is. Ik ben een uurloner dus probeer zoveel mogelijk uren te maken, maar als het klaar is die dag is het niet anders. De ene keer werk ik mijn ingeroosterde uren (meestal 3-4) en probeer ik 1-2 uur extra mee te pakken, wanneer het erg druk is kan ik zo'n 7 uur maken. Ik wil zelf, puur omdat het financieel veiliger is, een hypotheek uitzoeken als ik voltijds kan werken en dus gewoon zo'n 40 uur per week kan maken. De studie duurt in het meest gunstige geval 3 jaar dus dan zou ik 28 zijn..... in het meest ongunstige 29.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:19 schreef spierbal het volgende:
Hoeveel verdien je nu met je huidige baan dan?
Nee, je kan niet eeuwig mij mama blijven wonen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:21 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
En zou je willen dat je nooit was weggegaan?
ik denk dat het vooral door media raar wordt gemaakt. Vertel iemand van onze leeftijd dat je nog thuis woont en ze zien je aan voor lui varken die lekker op moeke der centen teert. Maar zoals gezegd regel ik mn eigen boodschappen (en tuurlijk neemt mams weleens wat mee als zij hun boodschappen doen, gewoon uit liefheid), ik regel mn eigen zaken en help mee in het huishouden. Als mn schuld afbetaald is betaal ik ook gewoon kostgeld.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:24 schreef Shockwave12 het volgende:
Ik zou me er met je achtergrond niet druk om maken. Je hangt niet thuis uit luiheid ofzo. Je hebt de pech dat je geen baan kunt vinden. Dat is overmacht.
Ikzelf woon ook nog thuis, terwijl ik 25 ben. Ik hoop dit jaar mijn HBO diploma te behalen. Pas met een vast contract kan ik naar de bank voor een hypotheek, dus in mijn geval kan ik ook niet anders.
M.a.w. 25 is niet perse een rare leeftijd om nog thuis te wonen.
tuluk wel, maar dat ga na een tijdje zo ontzettend stinkenquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:24 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nee, je kan niet eeuwig mij mama blijven wonen.
Zit je nou mijn moeder te beledigen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:27 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
tuluk wel, maar dat ga na een tijdje zo ontzettend stinken
het is bij mij ook weer zo dat ik helemaal niks heb met korte afstandrelaties. ik heb dit vaak gehad en het kwam altijd uit op het gemak van dichtbij elkaar wonen en elkaar dus (te) vaak zien. MOCHT ik een afstandrelatie hebben dan zit ze hoogstens om het weekend met m'n ouders, al denk ik dat ik eerder bij haar zit dan hier (ook omdat ik in een gat woon waar je niks kan doen) en de vakanties lekker samen. Dus het hele "ik zit continu met mn vriend zn ouders" is het ook niet...quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:26 schreef Voszje het volgende:
Ik persoonlijk zou niet denken: 25 en thuis? Afknapper. Zoals gezegd, je doet dit niet uit luiheid en dit maakt wel degelijk een groot verschil.
Ik beledig iedereen, als ik iemand niet zou beledigen of een uitzondering zou maken dan zou ik racistisch zijnquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zit je nou mijn moeder te beledigen?
Precies. Hier hetzelfde.quote:ik denk dat het vooral door media raar wordt gemaakt. Vertel iemand van onze leeftijd dat je nog thuis woont en ze zien je aan voor lui varken die lekker op moeke der centen teert. Maar zoals gezegd regel ik mn eigen boodschappen (en tuurlijk neemt mams weleens wat mee als zij hun boodschappen doen, gewoon uit liefheid), ik regel mn eigen zaken en help mee in het huishouden. Als mn schuld afbetaald is betaal ik ook gewoon kostgeld.
DIt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:24 schreef Shockwave12 het volgende:
Ik zou me er met je achtergrond niet druk om maken. Je hangt niet thuis uit luiheid ofzo. Je hebt de pech dat je geen baan kunt vinden. Dat is overmacht.
Ikzelf woon ook nog thuis, terwijl ik 25 ben. Ik hoop dit jaar mijn HBO diploma te behalen. Pas met een vast contract kan ik naar de bank voor een hypotheek, dus in mijn geval kan ik ook niet anders.
M.a.w. 25 is niet perse een rare leeftijd om nog thuis te wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |