abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149145792
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:34 schreef dieenedus het volgende:

[..]

In September ga ik studeren waardoor ik minder kan werken. Daarnaast komt het eerder voor dat ik net rond 350 zit dan 900 omdat het werkafhankelijk is :)
Het blijven excuses. Dat is niet erg. Maar bepaald nou gewoon eerst zelf wat je wil. Los van wat anderen daar van vinden of van het pad van je broer en zus
Als je niet wil gaan, dan moet je niet gaan. Maar niet lopen miepen dan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_149146020
gaat ie een opleiding doen, weet ie niet of er werk voor te vinden is. :/
Broederliefde.
pi_149146234
Persoonlijk denk ik dat je niet echt meer in de smaak gaat vallen als je 28 bent en nog thuis woont, je moet het natuurlijk zelf weten maar het lijkt mij erg lastig om een vriendin te vinden die dan nog een relatie met je wil aangaan.
pi_149147200
De keuze staat al vast, ik was gewoon meer benieuwd naar hoe een meisje ernaar kijkt als door eerdere domme keuzes (wat ik toen niet kon weten) ik nu niet een eigen huis heb :)

En tja, als 16 jarige wist ik niet dat er in de grafische wereld amper werk was. Daarom weet ik nu gelukkig (helaas te laat) wat ik wil en dat er voldoende werk in is

quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:01 schreef Anton91 het volgende:
Persoonlijk denk ik dat je niet echt meer in de smaak gaat vallen als je 28 bent en nog thuis woont, je moet het natuurlijk zelf weten maar het lijkt mij erg lastig om een vriendin te vinden die dan nog een relatie met je wil aangaan.
Zou wel krom zijn, maar als hetzo werkt, jammer dan denk ik zo.. Niet iedereen wilt het risico lopen om 35 jaar met een schuld te lopen. Daarnaast als ze de achterliggende redenen zou weten en weet dat ik zo goed als nooit thuis ben en dan dus maandelijks 500 kwijt zou zijn aan een slaapkamer, dat ze ook enigszins kan inbeelden dat het niet eeuwig zo is. Daarnaast ben ik met een vriendin eerder geneigd om een eigen plekje te zoeken, je deelt dan ook de lasten wat het allemaal net wat makkelijker maakt.
pi_149147328
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Het blijven excuses. Dat is niet erg. Maar bepaald nou gewoon eerst zelf wat je wil. Los van wat anderen daar van vinden of van het pad van je broer en zus
Als je niet wil gaan, dan moet je niet gaan. Maar niet lopen miepen dan
Eens. Het kan allemaal wel, als je echt wil. En als je niet wil ook prima, maar zeg dat dan gewoon. :P
pi_149147710
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:24 schreef dieenedus het volgende:
heerlijke reacties weer, wat heb ik dat gemist in de tijd dat ik vroegah veel op fok zat onder een andere naam :D

[..]

tussen 360 - 960. Ligt net aan het werk wat er is. Ik ben een uurloner dus probeer zoveel mogelijk uren te maken, maar als het klaar is die dag is het niet anders. De ene keer werk ik mijn ingeroosterde uren (meestal 3-4) en probeer ik 1-2 uur extra mee te pakken, wanneer het erg druk is kan ik zo'n 7 uur maken. Ik wil zelf, puur omdat het financieel veiliger is, een hypotheek uitzoeken als ik voltijds kan werken en dus gewoon zo'n 40 uur per week kan maken. De studie duurt in het meest gunstige geval 3 jaar dus dan zou ik 28 zijn..... in het meest ongunstige 29.
Je krijg echt geen hypotheek nu hoor.
  woensdag 28 januari 2015 @ 19:39:45 #57
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_149147788
doe lekker je ding meid
pi_149148000
tip: schrijf je alvast in voor een huur woning. zeker in de stad zijn de wachtlijsten lang.
pi_149148055
Ik ga niet in de stad wone, ver van zelfs :)
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:37 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]

Je krijg echt geen hypotheek nu hoor.
Nu in Nederland wellicht niet :) maar sowieso ga ik straks beter verdienen als nu waardoor ik dan een aardig huis (als is het vrije huur) kan betalen.
pi_149148069
Ik ga ook pas rond mijn 25e uit huis (ben nu 21). Studeer op mijn 24e af en heb geen geld om dan direct te vertrekken, dus schat dat het rond mijn 25e wordt.

I don't care of iemand dat stom vindt of niet, ik vind het prima zo :)
pi_149148101
quote:
15s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:13 schreef dieenedus het volgende:
Human Resource Manager
Dit doe ik overigens ook.
pi_149148245
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:46 schreef TheMechanic het volgende:
Ik ga ook pas rond mijn 25e uit huis (ben nu 21). Studeer op mijn 24e af en heb geen geld om dan direct te vertrekken, dus schat dat het rond mijn 25e wordt.

I don't care of iemand dat stom vindt of niet, ik vind het prima zo :)
Dat was ook het idee achter dit topic. Ik vroeg me af of men het met een beetje achtergrondinformatie anders zou inzien, met name meisjes van mijn leeftijd, niet of ik op mezelf moet gaan. Via verschillende media krijgt men een beetje het beeld dat midtwintigers die thuis wonen rampzalige jongeren zijn zonder zelfstandigheidsbesef hebben, en vooral meisjes schijnen liever iemand te willen hebben die al vroeg een eigen huis heeft mede door dit beeld. De ideale man heeft een bovengemiddeld salaris en een dikke auto plus eigen huis op mijn leeftijd als je de tv moet geloven
pi_149148605
Me broer is 26 en gaat pas in januari 2016 verhuizen dus dan is ie 27. Lekker boeiend wat mensen zeggen.
Ik woon met 24 ook nog thuis en ik ga ook pas over 2 jaar wat zoeken.
N A P O L I
C A M P A N I A
  woensdag 28 januari 2015 @ 20:02:50 #64
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149148790
Enkel de OP gelezen.
25 en thuiswonend vind ik niet aantrkkelijk. Natuurlijk is de vraag waarom t niet kan, maar mijn gevoel zegt dat iedereen wel uit huis kan. Werklozen kunnen t ook bv. Misschien niet geheel op eigen kracht, maar t kan wel.
pi_149149083
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:50 schreef dieenedus het volgende:
Dat was ook het idee achter dit topic. Ik vroeg me af of men het met een beetje achtergrondinformatie anders zou inzien, met name meisjes van mijn leeftijd, niet of ik op mezelf moet gaan. Via verschillende media krijgt men een beetje het beeld dat midtwintigers die thuis wonen rampzalige jongeren zijn zonder zelfstandigheidsbesef hebben, en vooral meisjes schijnen liever iemand te willen hebben die al vroeg een eigen huis heeft mede door dit beeld. De ideale man heeft een bovengemiddeld salaris en een dikke auto plus eigen huis op mijn leeftijd als je de tv moet geloven
Niet zo druk over maken. Veel dames zitten in dezelfde situatie, meer dan je denkt.
Mijn vriendin zal ook nog wel thuis wonen voorlopig. Ze vindt het dus niet raar dat ik dat ook doe.
pi_149149122
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:02 schreef Cue_ het volgende:
maar mijn gevoel zegt dat iedereen wel uit huis kan.
Als student zou dit financieel niet haalbaar zijn voor mij.
Ja, tenzij ik leen en een nog grotere studieschuld opbouw dan.
pi_149149177
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:09 schreef TheMechanic het volgende:

[..]

Niet zo druk over maken. Veel dames zitten in dezelfde situatie, meer dan je denkt.
Mijn vriendin zal ook nog wel thuis wonen voorlopig. Ze vindt het dus niet raar dat ik dat ook doe.
Ik denk ook dat het aan houding ligt. In andere topics (o.a. De jouwe uit 2014) heeft iedereen het over zelfstandigheid. Enige wat ik hier nu nog meepik is avondeten, voor de rest was ik zelf, doe ik huishoudelijke dingen, onderhoud ik mezelf. Enige is dat ik dus thuis woon, maar niet als het beeld schept thuis wonen en geen reet doen.
pi_149149264
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:11 schreef dieenedus het volgende:
Ik denk ook dat het aan houding ligt. In andere topics (o.a. De jouwe uit 2014) heeft iedereen het over zelfstandigheid. Enige wat ik hier nu nog meepik is avondeten, voor de rest was ik zelf, doe ik huishoudelijke dingen, onderhoud ik mezelf. Enige is dat ik dus thuis woon, maar niet als het beeld schept thuis wonen en geen reet doen.
Dat ook.
Voor mij telt het ook dat ik vaak van huis ben. Vriendin, familie, vrienden, vereniging, studie. Zat andere locaties om mijn tijd te spenderen waardoor ik zo weinig thuis ben dat mijn moeder er zelfs ooit over klaagt.
pi_149149415
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:13 schreef TheMechanic het volgende:

[..]

Dat ook.
Voor mij telt het ook dat ik vaak van huis ben. Vriendin, familie, vrienden, vereniging, studie. Zat andere locaties om mijn tijd te spenderen waardoor ik zo weinig thuis ben dat mijn moeder er zelfs ooit over klaagt.
Zelfde situatie dus, behalve dat ik geen relatie meer heb en pas in september studeer
pi_149149583
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:17 schreef dieenedus het volgende:
Zelfde situatie dus, behalve dat ik geen relatie meer heb en pas in september studeer
Er zijn vast meer dames van jouw leeftijd die nog thuiswonen om de een of andere reden. Een vriend van mij had overigens een relatie met een dame die op zichzelf woonde, terwijl hij nog bij zijn ouders woonde. Kan allemaal dus.
pi_149150373
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:22 schreef TheMechanic het volgende:

[..]

Er zijn vast meer dames van jouw leeftijd die nog thuiswonen om de een of andere reden. Een vriend van mij had overigens een relatie met een dame die op zichzelf woonde, terwijl hij nog bij zijn ouders woonde. Kan allemaal dus.
We gaan het zien! Iig erg bedankt allemaal voor de reacties!
pi_149150424
quote:
15s.gif Op woensdag 28 januari 2015 17:13 schreef dieenedus het volgende:
vooral omdat deze mensen vaak naar een grote stad gaan om te werken!
mensen gaan daar heen voor een reden hè: er is meer werk
pi_149152042
quote:
99s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:39 schreef Awsom het volgende:

[..]

mensen gaan daar heen voor een reden hè: er is meer werk
Ligt geheel aan de sector.
pi_149152459
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:16 schreef dieenedus het volgende:

[..]

Ligt geheel aan de sector.
Oh? Vertel.
pi_149152650
quote:
99s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:27 schreef Awsom het volgende:

[..]

Oh? Vertel.
Als je in de havens werkt en je woont in Apeldoorn vind ik het logisch dat je verhuist. Of hebben ze ook havens in de veluwe? Daarnaast zit ik in een vrij flexibele sector straks, overal zijn uitzendbureaus of bedrijven met een hr afdeling waar ik eventueel terecht kan. Daarnaast heb je ook sectoren waarin je continu op de weg zit. Tis niet dat je alleen in de steden werk hebt, tis wel drukker waardoor je in verhouding meer kans op werk hebt in het oosten of zuiden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')