Het blijven excuses. Dat is niet erg. Maar bepaald nou gewoon eerst zelf wat je wil. Los van wat anderen daar van vinden of van het pad van je broer en zusquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:34 schreef dieenedus het volgende:
[..]
In September ga ik studeren waardoor ik minder kan werken. Daarnaast komt het eerder voor dat ik net rond 350 zit dan 900 omdat het werkafhankelijk is
Zou wel krom zijn, maar als hetzo werkt, jammer dan denk ik zo.. Niet iedereen wilt het risico lopen om 35 jaar met een schuld te lopen. Daarnaast als ze de achterliggende redenen zou weten en weet dat ik zo goed als nooit thuis ben en dan dus maandelijks 500 kwijt zou zijn aan een slaapkamer, dat ze ook enigszins kan inbeelden dat het niet eeuwig zo is. Daarnaast ben ik met een vriendin eerder geneigd om een eigen plekje te zoeken, je deelt dan ook de lasten wat het allemaal net wat makkelijker maakt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:01 schreef Anton91 het volgende:
Persoonlijk denk ik dat je niet echt meer in de smaak gaat vallen als je 28 bent en nog thuis woont, je moet het natuurlijk zelf weten maar het lijkt mij erg lastig om een vriendin te vinden die dan nog een relatie met je wil aangaan.
Eens. Het kan allemaal wel, als je echt wil. En als je niet wil ook prima, maar zeg dat dan gewoon.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het blijven excuses. Dat is niet erg. Maar bepaald nou gewoon eerst zelf wat je wil. Los van wat anderen daar van vinden of van het pad van je broer en zus
Als je niet wil gaan, dan moet je niet gaan. Maar niet lopen miepen dan
Je krijg echt geen hypotheek nu hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:24 schreef dieenedus het volgende:
heerlijke reacties weer, wat heb ik dat gemist in de tijd dat ik vroegah veel op fok zat onder een andere naam
[..]
tussen 360 - 960. Ligt net aan het werk wat er is. Ik ben een uurloner dus probeer zoveel mogelijk uren te maken, maar als het klaar is die dag is het niet anders. De ene keer werk ik mijn ingeroosterde uren (meestal 3-4) en probeer ik 1-2 uur extra mee te pakken, wanneer het erg druk is kan ik zo'n 7 uur maken. Ik wil zelf, puur omdat het financieel veiliger is, een hypotheek uitzoeken als ik voltijds kan werken en dus gewoon zo'n 40 uur per week kan maken. De studie duurt in het meest gunstige geval 3 jaar dus dan zou ik 28 zijn..... in het meest ongunstige 29.
Nu in Nederland wellicht nietquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:37 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Je krijg echt geen hypotheek nu hoor.
Dat was ook het idee achter dit topic. Ik vroeg me af of men het met een beetje achtergrondinformatie anders zou inzien, met name meisjes van mijn leeftijd, niet of ik op mezelf moet gaan. Via verschillende media krijgt men een beetje het beeld dat midtwintigers die thuis wonen rampzalige jongeren zijn zonder zelfstandigheidsbesef hebben, en vooral meisjes schijnen liever iemand te willen hebben die al vroeg een eigen huis heeft mede door dit beeld. De ideale man heeft een bovengemiddeld salaris en een dikke auto plus eigen huis op mijn leeftijd als je de tv moet gelovenquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:46 schreef TheMechanic het volgende:
Ik ga ook pas rond mijn 25e uit huis (ben nu 21). Studeer op mijn 24e af en heb geen geld om dan direct te vertrekken, dus schat dat het rond mijn 25e wordt.
I don't care of iemand dat stom vindt of niet, ik vind het prima zo
Niet zo druk over maken. Veel dames zitten in dezelfde situatie, meer dan je denkt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:50 schreef dieenedus het volgende:
Dat was ook het idee achter dit topic. Ik vroeg me af of men het met een beetje achtergrondinformatie anders zou inzien, met name meisjes van mijn leeftijd, niet of ik op mezelf moet gaan. Via verschillende media krijgt men een beetje het beeld dat midtwintigers die thuis wonen rampzalige jongeren zijn zonder zelfstandigheidsbesef hebben, en vooral meisjes schijnen liever iemand te willen hebben die al vroeg een eigen huis heeft mede door dit beeld. De ideale man heeft een bovengemiddeld salaris en een dikke auto plus eigen huis op mijn leeftijd als je de tv moet geloven
Als student zou dit financieel niet haalbaar zijn voor mij.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:02 schreef Cue_ het volgende:
maar mijn gevoel zegt dat iedereen wel uit huis kan.
Ik denk ook dat het aan houding ligt. In andere topics (o.a. De jouwe uit 2014) heeft iedereen het over zelfstandigheid. Enige wat ik hier nu nog meepik is avondeten, voor de rest was ik zelf, doe ik huishoudelijke dingen, onderhoud ik mezelf. Enige is dat ik dus thuis woon, maar niet als het beeld schept thuis wonen en geen reet doen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:09 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Niet zo druk over maken. Veel dames zitten in dezelfde situatie, meer dan je denkt.
Mijn vriendin zal ook nog wel thuis wonen voorlopig. Ze vindt het dus niet raar dat ik dat ook doe.
Dat ook.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:11 schreef dieenedus het volgende:
Ik denk ook dat het aan houding ligt. In andere topics (o.a. De jouwe uit 2014) heeft iedereen het over zelfstandigheid. Enige wat ik hier nu nog meepik is avondeten, voor de rest was ik zelf, doe ik huishoudelijke dingen, onderhoud ik mezelf. Enige is dat ik dus thuis woon, maar niet als het beeld schept thuis wonen en geen reet doen.
Zelfde situatie dus, behalve dat ik geen relatie meer heb en pas in september studeerquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:13 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dat ook.
Voor mij telt het ook dat ik vaak van huis ben. Vriendin, familie, vrienden, vereniging, studie. Zat andere locaties om mijn tijd te spenderen waardoor ik zo weinig thuis ben dat mijn moeder er zelfs ooit over klaagt.
Er zijn vast meer dames van jouw leeftijd die nog thuiswonen om de een of andere reden. Een vriend van mij had overigens een relatie met een dame die op zichzelf woonde, terwijl hij nog bij zijn ouders woonde. Kan allemaal dus.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:17 schreef dieenedus het volgende:
Zelfde situatie dus, behalve dat ik geen relatie meer heb en pas in september studeer
We gaan het zien! Iig erg bedankt allemaal voor de reacties!quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:22 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Er zijn vast meer dames van jouw leeftijd die nog thuiswonen om de een of andere reden. Een vriend van mij had overigens een relatie met een dame die op zichzelf woonde, terwijl hij nog bij zijn ouders woonde. Kan allemaal dus.
mensen gaan daar heen voor een reden hè: er is meer werkquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:13 schreef dieenedus het volgende:
vooral omdat deze mensen vaak naar een grote stad gaan om te werken!
Ligt geheel aan de sector.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:39 schreef Awsom het volgende:
[..]
mensen gaan daar heen voor een reden hè: er is meer werk
Als je in de havens werkt en je woont in Apeldoorn vind ik het logisch dat je verhuist. Of hebben ze ook havens in de veluwe? Daarnaast zit ik in een vrij flexibele sector straks, overal zijn uitzendbureaus of bedrijven met een hr afdeling waar ik eventueel terecht kan. Daarnaast heb je ook sectoren waarin je continu op de weg zit. Tis niet dat je alleen in de steden werk hebt, tis wel drukker waardoor je in verhouding meer kans op werk hebt in het oosten of zuidenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |