Wil je even een link naar het voor het vorige deel in de OP zetten?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:55 schreef 0108daniel het volgende:
1. de nieuwe vriend van een achternicht is ook meegesleurd en hij geeft iedereen een hand en zegt daarna de hele avond niks
2. er is altijd 1 stel dat langs komt en na een kwartier alweer weggaat
3. .... nu jullid
Wat is daar typisch kring gesprek aan?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:56 schreef Anettie het volgende:
4. vader tegen zoontje: ga jij je schoenen even pakken?
Verkapte 'we gaan zo weg maar durven het niet te zeggen'.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat is daar typisch kring gesprek aan?
nooit meegemaaktquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:03 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Verkapte 'we gaan zo weg maar durven het niet te zeggen'.
Was het druk op de weg? Kon je het makkelijk vinden?quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:10 schreef TUFKAL het volgende:
"Hoe is het op je werk" om het ijs te breken.
Augurk in hamquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Die schaal altijd met leverworst, kaas en komkommer!
"Wat een weer he?" "gaan jullie nog op vakantie?"quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:15 schreef NoXia het volgende:
[..]
Was het druk op de weg? Kon je het makkelijk vinden?
Beter dan ditquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wij hebben nooit komkommerquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Tegenwoordig:quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:24 schreef humorduck28 het volgende:
7. Oom Henk die naar de klok kijkt om op tijd thuis te zijn voor de uitslagen van de voetbalwedstrijden.
Tegenwoordig: mensen die roepen, wanneer de pagina bekeken wordt, 'Nee! Ik wil het nog niet weten, ik ga vanavond studio sport kijken'quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tegenwoordig:
Op de teletekst app kijken naar pagina 818
Nou dat is meer zoooo 2012quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:19 schreef BlindeMeloen het volgende:
[..]
Tegenwoordig: mensen die roepen, wanneer de pagina bekeken wordt, 'Nee! Ik wil het nog niet weten, ik ga vanavond studio sport kijken'
wat? Gebeurt dit serieus?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:59 schreef 44rdbei het volgende:
6.
"Wil je Nasi of Bami?"
"van allebei een beetje"
"dat mag niet"
paste niet in het script ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |