Wil je even een link naar het voor het vorige deel in de OP zetten?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:55 schreef 0108daniel het volgende:
1. de nieuwe vriend van een achternicht is ook meegesleurd en hij geeft iedereen een hand en zegt daarna de hele avond niks
2. er is altijd 1 stel dat langs komt en na een kwartier alweer weggaat
3. .... nu jullid
Wat is daar typisch kring gesprek aan?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:56 schreef Anettie het volgende:
4. vader tegen zoontje: ga jij je schoenen even pakken?
Verkapte 'we gaan zo weg maar durven het niet te zeggen'.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat is daar typisch kring gesprek aan?
nooit meegemaaktquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:03 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Verkapte 'we gaan zo weg maar durven het niet te zeggen'.
Was het druk op de weg? Kon je het makkelijk vinden?quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:10 schreef TUFKAL het volgende:
"Hoe is het op je werk" om het ijs te breken.
Augurk in hamquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Die schaal altijd met leverworst, kaas en komkommer!
"Wat een weer he?" "gaan jullie nog op vakantie?"quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:15 schreef NoXia het volgende:
[..]
Was het druk op de weg? Kon je het makkelijk vinden?
Beter dan ditquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Wij hebben nooit komkommerquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Tegenwoordig:quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:24 schreef humorduck28 het volgende:
7. Oom Henk die naar de klok kijkt om op tijd thuis te zijn voor de uitslagen van de voetbalwedstrijden.
Tegenwoordig: mensen die roepen, wanneer de pagina bekeken wordt, 'Nee! Ik wil het nog niet weten, ik ga vanavond studio sport kijken'quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tegenwoordig:
Op de teletekst app kijken naar pagina 818
Nou dat is meer zoooo 2012quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:19 schreef BlindeMeloen het volgende:
[..]
Tegenwoordig: mensen die roepen, wanneer de pagina bekeken wordt, 'Nee! Ik wil het nog niet weten, ik ga vanavond studio sport kijken'
wat? Gebeurt dit serieus?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:59 schreef 44rdbei het volgende:
6.
"Wil je Nasi of Bami?"
"van allebei een beetje"
"dat mag niet"
paste niet in het script ofzo
Ja dit gebeurt.quote:
Heb zelfs meegemaakt dat iedereen z'n eigen eten moest betalen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:19 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja dit gebeurt.
Dan word er chinees bestelt en willen ze voor X aantal mensen Nasi en voor X aantal mensen bami bestellen. een kind onder de 10 jaar telt voor 0,5 een kind boven de 10 maar onder de 15 telt voor 0,75 .
Al het andere valt buiten het script.
Als je ruzie wilt moet je halverwege switchen.
Ben blij dat ik niet meer aan kringverjaardagen doe.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:19 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja dit gebeurt.
Dan word er chinees bestelt en willen ze voor X aantal mensen Nasi en voor X aantal mensen bami bestellen. een kind onder de 10 jaar telt voor 0,5 een kind boven de 10 maar onder de 15 telt voor 0,75 .
Al het andere valt buiten het script.
Als je ruzie wilt moet je halverwege switchen.
Dat is nog erger.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:00 schreef xericax het volgende:
8. Net doen alsof je verkouden bent zodat je de zoenen kunt ontwijken.
[..]
Heb zelfs meegemaakt dat iedereen z'n eigen eten moest betalen.
Als ik zo teruglees waren die van jou erger dan die van mij,quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet meer aan kringverjaardagen doe.
[..]
Dat is nog erger.
Ja, en ik kan je nog tig verhalen vertellen hoe het eraan toe ging in mijn familie.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:14 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als ik zo teruglees waren die van jou erger dan die van jou,
Afhaalchinees eten op je kringverjaardag is op zich al klachtwaardigquote:Op woensdag 28 januari 2015 14:59 schreef 44rdbei het volgende:
6.
"Wil je Nasi of Bami?"
"van allebei een beetje"
"dat mag niet"
Als je even hebt over iets waar de rest niets mee te maken heeft, word het ineens stil , alle gesprekken stoppen abrupt ,en is iedereen aan het meeluisteren. waardoor je niets meer zegt omdat je de enige bent die praat.quote:Op donderdag 29 januari 2015 09:00 schreef pokkerdepok het volgende:
iedereen luisteren naar 2 mensen die het hebben over iets oninteressants.
Bij mij gaat het makkelijker. Ik vraag altijd wie eet er mee? en als ik 10 keer "ja" hoor, dan haal ik voor 10 man chinees, zonder te vragen hoe of wat. en dan kan men alsnog bepalen om niet mee te eten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet meer aan kringverjaardagen doe.
[..]
Dat is nog erger.
Als je over heb kan je het makkelijk de volgende dag nog opetenquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:08 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Bij mij gaat het makkelijker. Ik vraag altijd wie eet er mee? en als ik 10 keer "ja" hoor, dan haal ik voor 10 man chinees, zonder te vragen hoe of wat. en dan kan men alsnog bepalen om niet mee te eten.
Eten is het enige waar ik nooit op bezuinigquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:18 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Als je over heb kan je het makkelijk de volgende dag nog opeten
Wel jammer dat als je jarig ben al je verjaardagsgeld opgaat aan chinees....
Begrijpelijk!quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:22 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Eten is het enige waar ik nooit op bezuinig
ons verjaardagsconcept(eigenlijk bij iedereen die ik ken) is tegenwoordig: huis vol met minstens 30 man, roken in de tuin of keuken (dan heb je al veel doorloop heen en weer), vanaf smiddags uurtje of 3 to 10 ofzo, grote tafel met eten, overal kinderen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:08 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Bij mij gaat het makkelijker. Ik vraag altijd wie eet er mee? en als ik 10 keer "ja" hoor, dan haal ik voor 10 man chinees, zonder te vragen hoe of wat. en dan kan men alsnog bepalen om niet mee te eten.
wow, wat uniekquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:08 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ons verjaardagsconcept(eigenlijk bij iedereen die ik ken) is tegenwoordig: huis vol met minstens 30 man, roken in de tuin of keuken (dan heb je al veel doorloop heen en weer), vanaf smiddags uurtje of 3 to 10 ofzo, grote tafel met eten, overal kinderen.
de kringverjaardag krijgt bij ons geen kans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |