Kwetsbaar zijnquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:16 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ga wel mee hosselen, dan doen we alsof ik je vriendin ben zo en dan dump ik je midden in de kroeg zo. en dan komen alle chickies op je af om je te troosten, en te strijden om wie aan je piemel mag frutten. Want kwetsbare mannen zijn sexy ofzo.
+1 positieve note in mijn notetieboek.quote:
Daar deed ik het voorquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kwetsbaar zijn
En ik pas. Dan kom ik m'n huis niet meer in.
En sowieso, naar buiten gaan
[..]
+1 positieve note in mijn notetieboek.
Oh je zit al onder de plakquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kwetsbaar zijn
En ik pas. Dan kom ik m'n huis niet meer in.
En sowieso, naar buiten gaan
Ik heb echt heel veel moeite met dit woord proberen uit te sprekenquote:+1 positieve note in mijn notetieboek.
Maar, ik kan het zo weg gummen hoor!quote:
Al jaren. Niet meer los te krijgen ben ik bangquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh je zit al onder de plak.
[..]
Ik heb echt heel veel moeite met dit woord proberen uit te spreken...
Weggummen? Ik zal je wel een pen geven met je verjaardag. Dan is van weggummen sprake.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Maar, ik kan het zo weg gummen hoor!
[..]
Al jaren. Niet meer los te krijgen ben ik bang
En ik heb er ook moeite mee, daarom post ik het ook alleen.
Ah wat lievquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Al jaren. Niet meer los te krijgen ben ik bang
En ik heb er ook moeite mee, daarom post ik het ook alleen.
En een potje typ-exquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weggummen? Ik zal je wel een pen geven met je verjaardag. Dan is van weggummen sprake.
Met inkt?quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weggummen? Ik zal je wel een pen geven met je verjaardag. Dan is van weggummen sprake.
Nee want dat is nou de clue. Ik wil niet dat er dingen gecorrigeerd worden in zijn notitieboekje.quote:
Ik dacht altijd dat dat met citroensap moestquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee met sinaasappelsap. Dan heb je een soort geheimschrift.
Jamaar hij kan het dan altijd nog doorkrassenquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee want dat is nou de clue. Ik wil niet dat er dingen gecorrigeerd worden in zijn notitieboekje.
Oh zou goed kunnen. Ik twijfelde al aan sinaasappelsapquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat met citroensap moest
Dan geef ik hem wel een typemachine cadeau. Dan kan ie enkel het papier weggooienquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:26 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Jamaar hij kan het dan altijd nog doorkrassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |