quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:02 schreef Shandaly het volgende:
Goeiemiddag! (zo voelt het iig al)
Wat een ochtend zeg...
Toen ik Femke's kamer binnen kwam rook het er alsof ze 8 uur geleden flink overgegeven had, en het niet had gemerkt.Maar 'gelukkig' was het geen braaksel, maar 'slechts' een flink overgelopen luier.. pff.... rompertjes maat 80 kunnen gelukkig ook nog steeds naar beneden uit
Vervolgens had ik haar beneden aan de ontbijttafel gezet, met Lars, zodat zij iig konden gaan eten terwijl ik boven de zooi in de wasmachine ging frotten. Kom ik beneden, had ze haar melkbeker omgegooid! Kind zeiknat, dus maar weer mee naar boven en opnieuw omgekleed. Gelukkig had ik de wasmachine op timer gezet, dus kon het er nog bij
Onderweg begon het ook nog eens flink te miezeren en ontbijt voor mezelf was er ook nog eens bij in geschoten... dus...![]()
iemand?
Hopelijk ging het bij jullie soepeler vandaag
quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:39 schreef L-E het volgende:
Nu zit Stickertje te kleuren tegenover me aan de eettafel, 'tikkene' met de 'peloode' noemt hij dat
+1quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:53 schreef L-E het volgende:
Tof XM! Komt vast goed (maar ook ik zou het heeeeeeell spannend vinden hoor!)
Ohhh wat heerlijk! <3 <3 <3 Ik kom ook bij jullie wonen ja okee?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn topochtend zette zich nog even voort: ik ben met mn kind de stad in geweest. Zonder wagen of doek naar de bus gelopen, kind helemaal in de gloria wantbus
, en ze heeft zo schattig achter me aan gedrenteld door de stad! En alle winkeljuffen maar vertederd kijken
Ze vond alles interessant, stond zichzelf te bekijken in passpiegels in de winkel, heeft lekker zitten smullen van een broodje bij de Hema, en daarna mochten we alweer met de bus!
![]()
En na 2 dagen geen middagslaapje whatsoever, deed ik haar nu haar slaapzak aan, toverde mijn geheime wapen (de GHB-borst) tevoorschijn, en binnen 2 minuten was ze knockout![]()
![]()
Gezellig!quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:31 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ohhh wat heerlijk! <3 <3 <3 Ik kom ook bij jullie wonen ja okee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |