abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149131053
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

pi_149131067
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 10:02 schreef Shandaly het volgende:
Goeiemiddag! (zo voelt het iig al ;) )
Wat een ochtend zeg...
Toen ik Femke's kamer binnen kwam rook het er alsof ze 8 uur geleden flink overgegeven had, en het niet had gemerkt. :X Maar 'gelukkig' was het geen braaksel, maar 'slechts' een flink overgelopen luier.. pff.... rompertjes maat 80 kunnen gelukkig ook nog steeds naar beneden uit ;)
Vervolgens had ik haar beneden aan de ontbijttafel gezet, met Lars, zodat zij iig konden gaan eten terwijl ik boven de zooi in de wasmachine ging frotten. Kom ik beneden, had ze haar melkbeker omgegooid! Kind zeiknat, dus maar weer mee naar boven en opnieuw omgekleed. Gelukkig had ik de wasmachine op timer gezet, dus kon het er nog bij ;)
Onderweg begon het ook nog eens flink te miezeren en ontbijt voor mezelf was er ook nog eens bij in geschoten... dus... c_/ c_/ iemand?

Hopelijk ging het bij jullie soepeler vandaag :)
  woensdag 28 januari 2015 @ 10:07:42 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149131168
Klinkt als een zááálige start Shandaly :')

Hier een reguliere start. Pap eten, poepluier, aankleden, naar kdv. Niks bijzonders eigenlijk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_149131216
Die geur zit nog in m'n neus... :')
pi_149131230
Hier ook een normale woensdagochtend. Gisteravond kaylee bij oma in bed gelegd.
Vanaf half 6 bezig geweest vriend uit bed krijgen. Gauw voor de bui uit naar het werk gefietst. Nu ff c_/ en dan de laatste bewoner helpen met wassen
pi_149131915
Klinkt enig Shandaly! :+

Wij hadden ook een heel rare start, want het kind sliep weer door :o *O*

We zitten elkaar elke ochtend na een doorslaapnacht aan te kijken alsof we de loterij hebben gewonnen, het lijkt zo onwerkelijk dat ons dit overkomt :D :')

Nu zit Stickertje te kleuren tegenover me aan de eettafel, 'tikkene' met de 'peloode' noemt hij dat O+
pi_149132041
M. was duidelijk met het verkeerde been uit bed getild. Man man man wat een humeur. :{w Hier stormt het, dus dat zal het wel zijn. :Y)
pi_149132042
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 10:39 schreef L-E het volgende:
Nu zit Stickertje te kleuren tegenover me aan de eettafel, 'tikkene' met de 'peloode' noemt hij dat O+
O+ O+
pi_149132089
Oei, dubbele espresso shandaly? :X

Wij hebben net oma uitgezwaaid en nu zit E dr knuffels eten te voeren, met het schortje aan dat ik voor dr heb genaaid O+
  woensdag 28 januari 2015 @ 11:03:56 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149132531
Wat schattig O+

En _O_ LE voor het doorslapen van de Sticker!

En jongens... ik heb er zo'n zin in, maar ik zie er ook zo tegenop.. tweede weekend april gaan we lang weekend naar onze Engelse vrienden. En dat doen we zonder Noor, omdat het te ver is om te rijden (via eurostar), want Noord-Engeland, boot duurt nóg langer (8 uur, dus dag extra) en gedoe met 2 auto's want kinderzitje, rekening houden met slaapje, etc etc. Dus... ze gaat logeren bij opa & oma. Maar DRIE NACHTEN mensen :'(. Ik vind het zo tof om onze vrienden weer te zien, heb ook zin in erop uit zonder snotlappen, flesjes, fruithapjes en weet ik wat... maar ze heeft nog nooit gelogeerd en en en ;(.. Binnenkort maar eens nachtje oefenen.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_149132678
aaw XM, wat leuk! *O* Misschien inderdaad maar een wennachtje inlassen! Ze vindt het vast fantastisch bij opa en oma. Die van mij in elk geval wel. Al Die Aandacht O+
  woensdag 28 januari 2015 @ 11:15:47 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149132837
Ja. oma verheugt zich nu al!
pi_149132952
Wat tof XM! ^O^
Oma en Noor gaan vast een hoop lol hebben, en jullie ook :*
pi_149133688
Wow Sticker!! Lekker uitgeslapen dus!

Shandaly heeft er al een hele dag opzitten 😅

XM, spannend! ben benieuwd hoe het logeren gaat, N. kennende vast goed, die houdt wel van slapen ❤️
pi_149133945
Tof XM! Komt vast goed (maar ook ik zou het heeeeeeell spannend vinden hoor!) :)
pi_149134514
Shandaly, wat een begin van de ochtend :X

L-E, een doorslaper *O*

XM, wat leuk en spannend
  woensdag 28 januari 2015 @ 13:58:47 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149137283
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 11:53 schreef L-E het volgende:
Tof XM! Komt vast goed (maar ook ik zou het heeeeeeell spannend vinden hoor!) :)
+1

En heeeel leuk, lekker even met zn tweeën weg, en dan daarna weer naar huis naar O+ je meisje O+

Oh en L-E, wat heerlijk joh, ik hoop voor je dat ie dit steeds verder uit gaat breiden!
  woensdag 28 januari 2015 @ 14:02:32 #18
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149137373
Mijn topochtend zette zich nog even voort: ik ben met mn kind de stad in geweest. Zonder wagen of doek naar de bus gelopen, kind helemaal in de gloria want O+ bus O+ , en ze heeft zo schattig achter me aan gedrenteld door de stad! En alle winkeljuffen maar vertederd kijken :D Ze vond alles interessant, stond zichzelf te bekijken in passpiegels in de winkel, heeft lekker zitten smullen van een broodje bij de Hema, en daarna mochten we alweer met de bus! *O*

En na 2 dagen geen middagslaapje whatsoever, deed ik haar nu haar slaapzak aan, toverde mijn geheime wapen (de GHB-borst) tevoorschijn, en binnen 2 minuten was ze knockout _O- :') O+
pi_149137478
Dit klinkt echt zoals je dat vroeger zou hebben voorgesteld, een kind. O+

Ha! Wij noemden dat altijd GHBaby O+
pi_149137654
LB, ik ben gesmolten O+
pi_149138014
LB O+ Heerlijk zo he?
Femke vindt lopen in een winkel/supermarkt ook zo tof, en ik gloei van trots bij de vertederde blikken en glimlachjes van andere klanten en winkelpersoneel O+ Ok, boodschappen doen duurt ook een keer zo lang, maar boodschappen met haast werkt hier al bijna 5 jaar niet meer ;)
(Ze moet alleen op de parkeerplaats in het karretje van me, vind het daar zo eng om haar zelf te laten drentelen)
pi_149138843
Ohhh LB, wat idyllisch klinkt dat O+!
  woensdag 28 januari 2015 @ 14:54:44 #23
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149138978
Ja ik had dit een tijdje geleden ook niet zo bedacht hoor! :D Daarom ben ik ook zo gelukkig dat t nu zo ging!

Ze vindt t tegenwoordig leuk om met me mee te lopen, al dan niet aan de hand, dus dat scheelt zóveel!
pi_149140207
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn topochtend zette zich nog even voort: ik ben met mn kind de stad in geweest. Zonder wagen of doek naar de bus gelopen, kind helemaal in de gloria want O+ bus O+ , en ze heeft zo schattig achter me aan gedrenteld door de stad! En alle winkeljuffen maar vertederd kijken :D Ze vond alles interessant, stond zichzelf te bekijken in passpiegels in de winkel, heeft lekker zitten smullen van een broodje bij de Hema, en daarna mochten we alweer met de bus! *O*

En na 2 dagen geen middagslaapje whatsoever, deed ik haar nu haar slaapzak aan, toverde mijn geheime wapen (de GHB-borst) tevoorschijn, en binnen 2 minuten was ze knockout _O- :') O+
Ohhh wat heerlijk! <3 <3 <3 Ik kom ook bij jullie wonen ja okee?
  woensdag 28 januari 2015 @ 15:38:01 #25
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149140436
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 15:31 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Ohhh wat heerlijk! <3 <3 <3 Ik kom ook bij jullie wonen ja okee?
Gezellig! *O*

Kan je dan een soort gastouder zijn denk je? Want de komende twee weken ben ik dus fulltime in training! :o

Daarna gelukkig 24u per week, dus weer tijd om dit soort dagjes te hebben met mn meiske O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')