In wolkjestruiquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:22 schreef Zoë23 het volgende:
Dankje SQ & chanty
Tante, hm das minder![]()
Hier slapen ze overdag vaak zo;
[ afbeelding ]De doomoo is geliefd.
Oh jeequote:Op woensdag 28 januari 2015 12:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Lief Zoe![]()
Effe powernapje doen![]()
Ik zat me vanmorgen te bedenken dat Boaz ook dringend een knipbeurt nodig heeft dus zaterdag mag ie naar kapper Mama
Ik heb met 3 maanden al wat babyhaar afgeknipt Ja voor het plakboek omdat het uitviel. Hij heeft nu bijna al zijn donkerbruine babyhaar vervangen met blond haar.quote:Op woensdag 28 januari 2015 12:46 schreef Burdie het volgende:
Eerste plukje bewaren voor in het plakboek.
ik hoop dat het bij jullie ook gewoon gaat lopen zodra jij weer gaat werken. Wanneer is dat?quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:25 schreef Heliotrope het volgende:
Wat schrikken inderdaad wmik!
Radyhyn, goede stats en stoer ventje!
Huh ik snap niks van mijn baby, dronk ze net 30 cc uit een fleswel met veel aandringen, wegduwen en gemopper, maar toch! Was kamertemperatuur en nog niet met nieuwe speen, dus wie weet wat dat nog doet. Ik blijf maar dagelijks oefenen nu denk ik.
over 7 weken pas, dus tijd genoeg nog gelukkigquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoop dat het bij jullie ook gewoon gaat lopen zodra jij weer gaat werken. Wanneer is dat?
Mijn jongen dronk prima uit de fles bij papa. Maar bij het kdv mooi niet..1e dag geen druppel (dus ik eerder uit t werk terug). 2e dag weer niks. 3e dag 30 ml (ik evengoed eerder terug) en nu 4e dag heeft ie 150 ml gedronken. Daar moet ie t maar even mee doen. (en dan 's nachts bijtanken uiteraard). Dus ik denk dat t volgende keer gewoon goed gaat en ie een beetje gewend is. Verder is ie wel de hele dag relaxed, slapen, lachen, spelen, maar niet drinken...quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoop dat het bij jullie ook gewoon gaat lopen zodra jij weer gaat werken. Wanneer is dat?
ja, vrij snel uiteindelijk. En ze drinkt evengoed geen liters nog. Maar meestal tussen de 250 en 350 nu, dus het gaat echt prima!quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:44 schreef Heliotrope het volgende:
[..]
over 7 weken pas, dus tijd genoeg nog gelukkigmaar wie weet lukt het dan pas goed, was bij jullie uiteindelijk ook wel na een week ofzo toch?
komt vanzelf goed denk ik! Hij kán het in elk geval prima!quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:45 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Mijn jongen dronk prima uit de fles bij papa. Maar bij het kdv mooi niet..1e dag geen druppel (dus ik eerder uit t werk terug). 2e dag weer niks. 3e dag 30 ml (ik evengoed eerder terug) en nu 4e dag heeft ie 150 ml gedronken. Daar moet ie t maar even mee doen. (en dan 's nachts bijtanken uiteraard). Dus ik denk dat t volgende keer gewoon goed gaat en ie een beetje gewend is. Verder is ie wel de hele dag relaxed, slapen, lachen, spelen, maar niet drinken...
Gelukkig drinkt hij bij papa gewoon 400 ml. Dan moet ik nog aardig mijn best doen om dat bij te kolven...
Ja 3x daags doe ik idd (mag zo weer). maar krijg dan ongeveer 120 ml per keer.. Kan er ook aan liggen dat het in de kamer een beetje koud is en je de verwarming niet aan kan zetten..quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
komt vanzelf goed denk ik! Hij kán het in elk geval prima!
Kolftip: drie maal daags!
S doet vaak 30 min slaapjes. Behalve op het KDV... Daar slaapt ze standaard meer dan een uurquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:26 schreef kwakz0r het volgende:
M doet vandaag ook weer allemaal van die 45 min slaapjes. Geen idee wat nou ht verschil maakt,de ene dag doet hij dit, de andere dag slaapt hij 2 en 3 uur achter elkaar door...
Moet er iets zijn wat het verschil maakt dan?quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:26 schreef kwakz0r het volgende:
M doet vandaag ook weer allemaal van die 45 min slaapjes. Geen idee wat nou ht verschil maakt,de ene dag doet hij dit, de andere dag slaapt hij 2 en 3 uur achter elkaar door...
Zou wel handig zijnquote:Op woensdag 28 januari 2015 16:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Moet er iets zijn wat het verschil maakt dan?
Nou ik zou het wel fijn vinden als ik weet waarom hij soms lekker slaapt en vrolijk is, en soms niet slaapt en ik dus rond deze tijd drie kwartier tot anderhalf uur met een ontroostbaar krijsend overprikkeld en oververmoeid kind door de kamer loop, ja. Dat laatste zou ik voor zijn en mijn welzijn graag vermijden indien er iets is wat ik er aan kan doen. Als er geen duidelijke reden is weet ik heus wel dat ik t gewoon moet nemen zoals t komt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Moet er iets zijn wat het verschil maakt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |