Ook niet echt het leukstequote:Op maandag 2 februari 2015 17:42 schreef Redbaron het volgende:
Boek lezen. Film kijken. Slapen. Appen.
En vooral ergeren

nog steeds aan het werk?quote:

was ik wel ja.quote:

handigquote:Op maandag 2 februari 2015 20:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
was ik wel ja.
Enkel had ik om 20.30 een afspraak staan die ik kats vergeten wasgelukkig kon ik hem nog een half uur verplaatsen

succesquote:Op maandag 2 februari 2015 21:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet echt nee. Maar tis gelukkig allemaal goedgekomenover 10 minuten mn proefles

tjah zo'n vrachtwagen wil natuurlijk ook wel eens een frisse neus, dus die was denk ik ook wel blij dat je er even uit wasquote:Op maandag 2 februari 2015 17:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja nja ik heb eerst ff geslapen. Toen een rondje gelopen. Beetje frisse lucht enzo en nu idd weer bij de auto en zal wel wachten worden tot morgen. En dat betekent dus wel beetje hangen in de auto.

Aaahwquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb serieus nog nooit zo hard zitten janken om een cijfer dat ik alwéér niet heb gehaald.

quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb serieus nog nooit zo hard zitten janken om een cijfer dat ik alwéér niet heb gehaald.

Meh that sucks.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

das klote!! Is t ook daadwerkelijk een moeilijk vak??quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

Economie. Ik kan het echt nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
das klote!! Is t ook daadwerkelijk een moeilijk vak??

hmm, das wel kutquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Economie. Ik kan het echt niet![]()
![]()
Mijn propedeuse hangt er ook van af

quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Heb net idd bericht gekregen dat ik naar huis mag. Leeg...

Nouja, dat is allemaal voor het bedrijf. Opzich lijkt het me dat het jou weinig uitmaakt of dat ding vol/leeg is verder (voor te rijden)quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:32 schreef Redbaron het volgende:
Leeg is dat het geld kost. En ik eigenlijk nog steeds niets heb gedaan deze dagen.
Maar iig blij dat ik naar huis mag

Economiequote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Economie. Ik kan het echt niet![]()
![]()
Mijn propedeuse hangt er ook van af

doe henig an dan maarquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:49 schreef Redbaron het volgende:
Nja leeg rijden met vorst is niet mijn hobby. Geen druk op trekas dus grotere kans op ongelukken.

Gelukkig ben je er pas netquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:15 schreef Cue_ het volgende:
Afspraak van 5 uur gaat niet door.. dan maar doorwerken

mijn aardappels moeten nog geschild wordenquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:46 schreef Cue_ het volgende:
Thuis voor de komende twee uur![]()
Dan maar impro doen qua wat te koken want geen zin in thuisbezorgd of naar de super te gaan

Leuk voor jequote:Op woensdag 4 februari 2015 18:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijn aardappels moeten nog geschild worden

joah, kats geen zinquote:

ik ga 't nu anders aanpakken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap ik, daarom ook lasagne in de oven gedaan![]()
Niet zoveel te koken

Gewoon wat meer vlees in de pan gooien, das niet veel werk en is nog lekker ookquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ga 't nu anders aanpakken.
er was nog een klein beetje gekookte aardappels in de koelkast. Daar bevroren preizooi bij en in de magnetron. voort stukje vlees bij in de magnetron, en als ik dan nog wat wil, dan gooi ik wel gebakken aardappels in de pan

vlees is al eerder opgebakken, dus dat wordt wat lastig. en om nou direct de vriezer leeg te eten wordt me denk ik niet in dank afgenomenquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon wat meer vlees in de pan gooien, das niet veel werk en is nog lekker ook

Leeg te eten = er zit maar 1/2 stukken vlees in? Zielige vriezerquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vlees is al eerder opgebakken, dus dat wordt wat lastig. en om nou direct de vriezer leeg te eten wordt me denk ik niet in dank afgenomen

maar ik lust wel meer dan 1/2 stukken vleesquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leeg te eten = er zit maar 1/2 stukken vlees in? Zielige vriezer
en dat "wordt me niet in dank afgenomen" hoor ik wel vaak bij jou

Dan neem je er drie of vier en ga je het morgen aanvullen uit de supermarkt. Tis allemaal niet zo moeilijkquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik lust wel meer dan 1/2 stukken vlees

oja, die prei was prei a la creme.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan neem je er drie of vier en ga je het morgen aanvullen uit de supermarkt. Tis allemaal niet zo moeilijk
Flink onder de plak!

Jij ook niet als je toch alleen eetquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:32 schreef rulerofdeath het volgende:
dank je.
maar jij hebt ook makkelijk praten. jij hoeft met niemand rekening te houden.

maar dat betekent niet dat ik gelijk alle lekkere dingen dat in huis ligt op kan eten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |