dus dat overwerken heeft niet veel nut gehad?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:32 schreef Cue_ het volgende:
Vanmiddag maar eerder naar huis.. ben bekaf
Jewel, want gister was ik wel productiefquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus dat overwerken heeft niet veel nut gehad?
Gewoon dag en nacht lenzen nemen. 1x per maand maar uit en in doenquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:57 schreef Redbaron het volgende:
Zaterdag terug naar de opticien, gaan ze complete oogmeting doen.
Wat vaststaat is dat ik afwijking heb en dus een bril/lenzen nodig
Ja als ik lenzen kan verdragen hequote:Op donderdag 5 februari 2015 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon dag en nacht lenzen nemen. 1x per maand maar uit en in doen
Uhu. Ben je bang voor dan?quote:
Ben je bijziend of verziend?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:57 schreef Redbaron het volgende:
Zaterdag terug naar de opticien, gaan ze complete oogmeting doen.
Wat vaststaat is dat ik afwijking heb en dus een bril/lenzen nodig
Het is in ieder geval iets. Hoop dat ze iets voor je kunnen fixen!quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit over 3 uur bij de opticien/audicien in Hengelo, kiekn of ze iets van een geluidsonderdrukker/ruisapparaat voor me kunnen maken zodat ik de omgevingsgeluiden wat beter kan verdragen.
Dat zou wel gaaf zijnquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit over 3 uur bij de opticien/audicien in Hengelo, kiekn of ze iets van een geluidsonderdrukker/ruisapparaat voor me kunnen maken zodat ik de omgevingsgeluiden wat beter kan verdragen.
Ik ga het iig proberen, die je maar 1x pm moet wisselen lijkt mij wel ideaalquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhu. Ben je bang voor dan?
Zelf nooit over nagedacht toen ik ze kreeg. Begonnen met harde, toen zachte maand en al jaren deze.. en ik ben er erg blij mee
Uhhh? Afstand zie ik niet scherp, De cilinder was nogal afwijkend. 1.75 had ie t overquote:
Zou wel mooi zijn toch, kun je miss weer rustiger naar buiten en weer mensen ontmoetenquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is het ookquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:09 schreef Redbaron het volgende:
Ik ga het iig proberen, die je maar 1x pm moet wisselen lijkt mij wel ideaal
Maar die moet je wel elke dag in en uit doen toch? Vind ik gewoon irritant, te lui voorquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik draag nu al jaren zachte maand lenzen. Speciale van de opticien omdat ik weinig traanvocht aanmaak ofzo. Draag mijn bril alleen als ik lui ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |