Nee joh, skill me maar kapotquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een aids.
[..]
Oh, dan maar meteen helemaal anaal vernederd.Prima.
Ik denk dat het wel goed komt, kan alleen de komende paar dagen niet zitten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik vond Lindgren. altijd wel een grappige vent. Goed met woordgrapjes ook
Ik heb Tim 1 potje bijna op 0-0 gehouden. Dus Lindgren heeft nog best een kansquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:43 schreef DonkereSerero2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed komt, kan alleen de komende paar dagen niet zitten.
Nou, die ene doelpoging was wel een zieke kans + save. Die kopbal van dichtbijquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:56 schreef Lindgren. het volgende:
Tim is wel echt veruit de beste van hier tegen wie ik heb gespeeld denk ik.na 7 minuten stond het geloof ik al 2-0. Bijna geen kans gehad, verder nog een pingel waar ik niks aan kon doen en uiteindelijk een half schot op doel weten te produceren geloof ik.
oh jijquote:Op woensdag 28 januari 2015 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
En ik denk dat ik weet wat Tim onderscheidt van de rest. Rust in zijn spel, ontzettend loeren op de juiste pass en het kunnen inspelen op 'zekerheidjes' van de andere persoon. Als ik gewoon een balletje zonder nadenken naar m'n CDM geef, zit hij ertussen. Van die plekken waar je totaal niet verwacht die bal kwijt te raken.
(Die laatste inworp van m'n GK Tim, dat ik 'm naar m'n RCM wil gooien, zit jij daar ineens met Neymar tussen. Elke andere speler zou naar die RB lopen, maar jij stond ineens daar.. Wtf)
Er zat inderdaad wel wát tussen.. Na rust ging het inderdaad iets beter. Een paar keer dat ik tot bijna in doelgebied kwam, maar geen ruimte kon krijgen voor het schot.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nou, die ene doelpoging was wel een zieke kans + save. Die kopbal van dichtbij
Maar bedankt
Jij bent de allerbeste hoor.quote:
Ik heb ook van Tim verlorenquote:Op woensdag 28 januari 2015 01:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er zat inderdaad wel wát tussen.. Na rust ging het inderdaad iets beter. Een paar keer dat ik tot bijna in doelgebied kwam, maar geen ruimte kon krijgen voor het schot.
[..]
Jij bent de allerbeste hoor.
Bohh, die gaat duur zijnquote:
Ik vind hem beter dan Reus (nu tweede keer dat ik ze beiden heb)quote:Op woensdag 28 januari 2015 01:05 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is die Shaqiri trouwens goed, Tim.Dat had ik echt niet verwacht. Die liep echt gewoon 4 meter om m'n linksback heen.
Ja, hij is echt geniaal. Super wendbaar, goede balance en strength en een gruwelijk schot. Scoor best vaak van buiten de 16 met hem zoals net. Ook vaak met harde schoten. En 4*/4* wat hem voor mij eigenlijk gewoon de edge geeft tov Robben. Ik had ooit het plan om hem als placeholder te gebruiken voor Robben zodra ik weer genoeg coins had, maar hij is nooit meer uit mijn elftal gegaanquote:Op woensdag 28 januari 2015 01:05 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is die Shaqiri trouwens goed, Tim.Dat had ik echt niet verwacht. Die liep echt gewoon 4 meter om m'n linksback heen.
Wil je nog een potje trouwens..aangezien je toch nog online bent. Pak ik mijn Benzema teamquote:Op woensdag 28 januari 2015 01:05 schreef Lindgren. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |