Ja die neus komt wel onder dat blinddoek vandaan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een Jood geblinddoekt zou herkennen.
Ik denk dat jij niet heel erg objectief bent.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:46 schreef Caland het volgende:
Van Praag komt op mij over als een verschrikkelijk eng figuur. Maar dat is denk ik meer omdat het zo'n jood is.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die neus komt wel onder dat blinddoek vandaan.
Groningen onderwerp is weer voorbij, in de rest van Nederland is het gewoon 'niet'.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Valentijn heeft zich neit geschoren.
Nee.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:48 schreef marcodej het volgende:
Blatter moet 2/3e meerderheid hebben Valentijn.
Ik begreep dat hij die meerderheid moet hebben als hij direct wil winnen. Anders tweede ronde.quote:
1998: Sepp Blatter wordt voor het eerst gekozen door UEFA-voorzitter Lennart Johansson met 111-80 te verslaan. Later verhaalt de Zweedse verliezer over bruine enveloppen met tienduizenden dollars die aan bondsvoorzitters werden uitgedeeld.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij die meerderheid moet hebben als hij direct wil winnen. Anders tweede ronde.
Dat weet je niet. Havelange wordt volgend jaar 100.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Gewoon wachten op een hartaanval, lang zal het niet meer duren.
Kan je ook stimuleren.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Gewoon wachten op een hartaanval, lang zal het niet meer duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |