Zo is dat Webschip.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij mag oprecht eloquent worden genoemd.
Je kunt best eloquent zijn en tegelijkertijd een enorme zeikstraal en zuurpruim. Die Bodar is een perfect voorbeeld daarvan.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij mag oprecht eloquent worden genoemd.
Hij zei toch hele zinnige dingen!quote:Op maandag 2 februari 2015 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt best eloquent zijn en tegelijkertijd een enorme zeikstraal en zuurpruim. Die Bodar is een perfect voorbeeld daarvan.
Weg met het Pelle kapsel. Het Ronaldo kapsel gaat een comeback maken.quote:
Het is vooral dat verongelijkte toontje dat me tegen de borst stuit.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:43 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij zei toch hele zinnige dingen!
Wanneer precies?quote:Op maandag 2 februari 2015 23:43 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij zei toch hele zinnige dingen!
Bron: http://www.msn.com/nl-nl/(...)wacht-eerste-kindje/quote:Pearl Jozefzoon verwacht eerste kindje
Pearl Jozefzoon kan haar geluk niet op, want ze is in verwachting van haar eerste kindje. Dit meldt RTL Boulevard.
Drie jaar geleden leerde de zangeres haar grote liefde Renze Klamer kennen en vorig jaar stapten ze in het huwelijksbootje. In de zomer wordt hun eerste spruit verwacht.
Op dit moment is Pearl nog twee dagen te zien in de musical Dreamgirls. Hierna neemt Carolina Dijkhuizen het stokje van haar over.
Renze, die altijd de interviewtjes op het Tweede Scherm deed, na afloop van Knevel & Van den Brink.quote:
Dat verklaart waarom ik nog nooit van 'm gehoord heb. Er nog nooit ook maar aan gedacht me tot dat tweede scherm te wenden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Renze, die altijd de interviewtjes op het Tweede Scherm deed, na afloop van Knevel & Van den Brink.
Pechtold is vreselijk: arrogant, onoprecht, koket, elitair.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ben Pechtold moe. Ik snap ook niet dat D66 zo populair is, gezien dat wij op zijn zachts gezegd weinig opschieten met euro en EU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |