Kut, je hebt me door.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jaja, jij bent toch ook gewoon een autistisch ventje dat zich voordoet als een vrouwelijke fokker.
Jezus weet ajacied4life dit al?quote:Op maandag 2 februari 2015 23:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jaja, jij bent toch ook gewoon een autistisch ventje dat zich voordoet als een vrouwelijke fokker.
Dat komt niet door z'n medaillesquote:Op maandag 2 februari 2015 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Willem-Alexander draagt zo veel medailles dat hij bijna omvalt.
Als hij een goed luisterboek inspreekt misschien. De onzin die er nu uitkomt is niet om aan te horen.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 23:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat komt niet door z'n medailles
[ afbeelding ]
Reden genoeg voor impeachment.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is die afbeelding, maar dan compleet.
Johquote:Op maandag 2 februari 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is die afbeelding, maar dan compleet.
Wat boeit het nou welk plaatje van Willy en een biertje ik post gastquote:Op maandag 2 februari 2015 23:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarom post je dan zo'n klein plaatje?
Okquote:Op maandag 2 februari 2015 23:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat boeit het nou welk plaatje van Willy en een biertje ik post gast
Pedante vrouw.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou ik vind Jinek helemaal niet zo goed
Ze dreunt alleen de vragen op die de redactie bedacht heeft en geeft alleen af en toe een woordje als reactiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |