Daarom ben ik kaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:30 schreef LTVDK het volgende:
Godver, heb ik eindelijk een tagje zitten ze hier opeens allemaal met sterretjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom ben ik kaal.Kijk dit zijn leuke feitjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
[..]
Daarom ben ik kaal.Ik dacht trimmen voor het wintervachtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kifesh? hij is geen buitenlanderhater. Hij is een troll.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
Buitenlanderhater die straattaal spreekt.
Wollah lachen.
Wollah wel. Trollen doen het subtiel. Of hij is een meesterlijk slechte troll, das haast nog erger dan een buitenlanderhater.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kifesh? hij is geen buitenlanderhater. Hij is een troll.
[..]
Daarom ben ik kaal.Ik ga hier niks op zeggen anders roept Yas straks een fatwa uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Als je dan maar geen kutboeken gaat schrijven, want Rushdie is er niet beter van geworden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga hier niks op zeggen anders roept Yas straks een fatwa uit
Dit is juist in lijn met de Islamitische principes.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga hier niks op zeggen anders roept Yas straks een fatwa uit
Daarom zeg ik er ook niks over, wil jullie niet opschepen met kutboekenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je dan maar geen kutboeken gaat schrijven, want Rushdie is er niet beter van geworden.
Gaan we?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit is juist in lijn met de Islamitische principes.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gaan we?![]()
http://ticketspy.nl/deals(...)t-hotel-wifi-e135-2/
Jij neemt het leven ook wel heel serieus Mutantje, sjonge jongen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
Buitenlanderhater die straattaal spreekt.
Wollah lachen.
Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]Gezellig. Maar eerst naar Dubai een paar dagen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij neemt hetde leven ook wel heel serieus Mutantje, sjonge jongen.
Tuurlijk. Het leven bestaat uit geld verdienen, geld verdienen - buitenlanderhaters opeten en geld verdienen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij neemt het leven ook wel heel serieus Mutantje, sjonge jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |