`quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens voor een flitsapparaat gaan staan, dit was het resultaat:
[ afbeelding ]
Lekker ding!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens voor een flitsapparaat gaan staan, dit was het resultaat:
[ afbeelding ]
Klopt, en die heet the Dark Knight Risesquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Ze is toch catwoman? In de laatste? Weet ik hoe die films heten...
quote:
Dit en de spanning zat er goed in.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vond hem ook goed. Vond Jake ook heel overtuigend.
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:24 schreef JayHovah het volgende:
Tering zeg, Nightcrawler (2014) - IMDb
Blijft nog een tijdje hangen die film, een van de betere die ik deze maand heb gezien...quote:
Leuk om een half uurtje naar te kijken. Maar ik lees net dat ze nog veel meer hebben gekregen. DTM, rallycros, indycar en nog wat GP klasses,quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:21 schreef JayHovah het volgende:
Dyon, NASCAR vanaf komende maand op Sport1
Voor mij een reden om Sport1 te nemen. Bijna alle interessante autosport. En de rest is op Eurosport.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leuk om een half uurtje naar te kijken. Maar ik lees net dat ze nog veel meer hebben gekregen. DTM, rallycros, indycar en nog wat GP klasses,
Vooral het indycar en rallycross vind ik dan weer leuk om te zien
Ik heb het al, ben alleen benieuwd wat er met sport 1 gaat gebeuren als Ziggo en UPC nou echt 1 worden.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Voor mij een reden om Sport1 te nemen. Bijna alle interessante autosport. En de rest is op Eurosport.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Voor mij een reden om Sport1 te nemen. Bijna alle interessante autosport. En de rest is op Eurosport.
Niks. Zelfde geldt voor voetbal, en nagenoeg alle andere sporten.quote:
De snelheid, de inhaal akties, de ongelukkenquote:
Geluid, snelheid, skills.quote:
Begin was uitstekend, laatste half uur was niks.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:30 schreef Robby87 het volgende:
Net Gone Girl afgekeken, viel me een beetje tegen
Voor mij het feit dat de coureurs constant op hun toppen van hun kunnen moeten presteren, geen ruimte om te verslappen want als je dat doe mag je jezelf van de vangrail af schrapen...quote:
In de gp2 twijfel ik daar anders sterk aan. Dat presteren wat ze doen...quote:Op zondag 1 februari 2015 05:53 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Voor mij het feit dat de coureurs constant op hun toppen van hun kunnen moeten presteren, geen ruimte om te verslappen want als je dat doe mag je jezelf van de vangrail af schrapen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |