ja ts ontkracht zijn klacht al in de tt..quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:03 schreef Bombvis het volgende:
Het is je zusje, niet je broertje. Kutklacht dus
Oh ja, pics van je zusje
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:03 schreef Bombvis het volgende:
Het is je zusje, niet je broertje. Kutklacht dus
Oh ja, pics van je zusje
Ik had al een vermoeden dat dit zou gebeuren.quote:
Het laatst behaalde cijfer is anders wel een 7.3, dus dat loopt wel los.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:04 schreef FF_Serieus het volgende:
Lapzwansen moeten, code of niet, ten alle tijde worden aangepakt.![]()
De enige manier om je topic nog te reddenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Ik had al een vermoeden dat dit zou gebeuren.
Neen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De enige manier om je topic nog te redden
Bevestig dubbelzijdig tape aan de voetzolen van al haar schoenen, zodat zij dagelijks herinnerd wordt dat ze een vieze verklikker is. Elke keer dat ze er aan komt lopen kun je aan het 'klik klak' van haar schoenen horen dat er een professioneel verklikster in jullie huis resideert.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:01 schreef DrNick het volgende:
Zoals op menig dinsdagmorgen verzuim ik naar de les Wiskunde te gaan. Ook vandaag was weer zo'n dag, en ik genoot van mijn vrije ochtend. Mijn zusje was ook thuis die ochtend, maar had rond 10 uur les.
Echter kwam Mutti zojuist thuis van haar werk, en heeft mijn zusje blijkbaar tegen haar gezegd dat ik niet naar school geweest ben, en nu is Mutti boos![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:06 schreef Metalfrost het volgende:
Bevestig dubbelzijdig tape aan de voetzolen van al haar schoenen, zodat zij dagelijks herinnerd wordt dat ze een vieze verklikker is. Elke keer dat ze er aan komt lopen kun je aan het 'klik klak' van haar schoenen horen dat er een professioneel verklikster in jullie huis resideert.
Het valt nooit uit, en ze kent mijn rooster ongeveer.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:06 schreef 44rdbei het volgende:
Je kan toch gewoon zeggen dat je vrij was vanochtend? of dat de les uitviel?
of heeft je moeder toegang tot je rooster
Leraar kan toch zien zijn of wat dan ook ...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Het valt nooit uit, en ze kent mijn rooster ongeveer.
Zou kunnen ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Leraar kan toch zien zijn of wat dan ook ...
Je moet wel ene beetje creatief zijn.
Dan zeg je dat toch.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zou kunnen ja.
Maar goed, ik ben geen 12 meer en kan zelf de keuze maken of ik al dan niet naar school ga
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |