Jurken zijn niet nutteloos.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, het is volkomen nutteloos verder.
Al heb je dus wel echt een volledige PC op zak, het enige dat je nodig hebt is een scherm en gaan ergens.
Opzich is meer dan 1 overdreven luxequote:
Dat is niet waar. Je hebt toch ook niet maar één broek en één overhemdquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich is meer dan 1 overdreven luxe.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Je hebt toch ook niet maar één broek en één overhemd.
Jawel?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt toch ook niet maar één broek
Nooit nadenken over wat je aan moetquote:
Blehquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nooit nadenken over wat je aan moet.
Oh gatver! Op een opdracht hadden we op een gegeven moment zo een IT nerd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Je hebt toch ook niet maar één broek en één overhemd.
Uiteraard, stel je voor zeg...quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Tevens: 6 hele centimeters sneeuw voorspeld. NS schrapt preventief alvast de helft van de treinen.
In Amerika sluiten ze alles en mag je de straat niet meer opquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Tevens: 6 hele centimeters sneeuw voorspeld. NS schrapt preventief alvast de helft van de treinen.
Ja ok maar daar was dan ook maar liefst 10 centimeter gevallen he. Onderschat dat niet!quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
In Amerika sluiten ze alles en mag je de straat niet meer op
Oh, hier op 't week loopt er ook zoeen rond. Niemand wil naast hem zitten met de lunch.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh gatver! Op een opdracht hadden we op een gegeven moment zo een IT nerd.
De hele week hetzelfde tshirt en broek en we vermoeden ook sokken en onderbroek.
Joch stonk een uur in de wind. Op maandag viel het dan nog mee maar op dinsdag begon het alweer.
Hoe kan je zo leven!
Sinds dat geintje met die gladde bocht niet.quote:
Ik moet vrijdag met de lift, hopelijk is het dan afgelopenquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe weet jij dat? Ik dacht niemand nog het gebied kon bereiken? Dat het hoogst onzeker is hoe het noord - oosten erbij ligt? Misschien wel compleet weg!quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja ok maar daar was dan ook maar liefst 10 centimeter gevallen he. Onderschat dat niet!
Een lift die uitvalt lijkt me ook geen prettige ervaring nee.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag met de lift, hopelijk is het dan afgelopen
Zo weinig broekenquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sinds dat geintje met die gladde bocht niet.
Naja heb nog wel een iets oudere broek die ik aan kan als deze in de was zit.
Uhm de treinquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een lift die uitvalt lijkt me ook geen prettige ervaring nee.
Afwisselen zodat je niet iedere dag dezelfde aan moet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
wtf moet je met meer broeken?
Misschien moet je een lijstje maken met dingen die je *niet* vorige week/maand gekocht hebt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb echt vorige week nog 5 nieuwe broeken gekocht.
Waarom zou ik?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afwisselen zodat je niet iedere dag dezelfde aan moet.
Je zit me te trollen, toch?
Nou ja, je zegt het zelf alquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Ik had 2 goeie, 1 redelijke en tig oude/lelijke
Nu nog maar 1 goeie. Moet wel nodig aanvullen idd want dit is kut, maar het is wel de huidige stand van zaken.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:31 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben al heel lang niet meer in een gewone winkel wezen shoppen. Thuisbezorgd
Je moet de V&D wel steunen anders vallen die om.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:31 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben al heel lang niet meer in een gewone winkel wezen shoppen. Thuisbezorgd
Mooi laten vallen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet de V&D wel steunen anders vallen die om.
Mooi ding maar ik heb recent al een upgrade gekregenquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:26 schreef HeatWave het volgende:
http://www.dx.com/p/xqm-g(...)-371493#.VMlEhv54rCQ
Zal een foutje zijn, dingen doen minstens 2 keer dit tweedehands, zoek je een redelijk recente videokaart, dit kan nog prima mee op dit moment voor 6 tientjes.
Ik heb hem net ook besteld voor een oudere PC.
Mooi, kan ik met een gerust hart dadelijk gaan slapen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:09 schreef CherryLips het volgende:
Amsterdam heeft me overleefden m'n auto is ook nog heel.
Woohoo!quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:09 schreef CherryLips het volgende:
I know, maar dit is toch wel weer even een paar factoren sneller voor dat geldquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi ding maar ik heb recent al een upgrade gekregen
Voordeel, dat weet je zo toch niet meerquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt zo moe deze weekBen niet vooruit te branden. En vergeetachtig als de pest
De meeste avonden lig ik er om half 9 al inquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt zo moe deze weekBen niet vooruit te branden. En vergeetachtig als de pest
Ik wil vanavond eigenlijk naar de bios om kwart voor acht maar dan moet ik wel m'n zooi afhebben en wat gegeten hebben dus ik denk niet dat ik het ga halen met m'n huidige tempo.quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:11 schreef Tally het volgende:
[..]
De meeste avonden lig ik er om half 9 al in
Of ik donder 'smiddags op de bank in slaap
En dan ook weinig te doen op t werk
Ik lig er vaak tussen elf en half twaalf inquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga gewoon echt te laat naar bed gewoon, ik dacht dat de meeste mensen wel tussen 0:00 en 0:30 ging slapen.
Ja, ik moet ook maar eens leren om een uur of 11 te gaan slapenquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lig er vaak tussen elf en half twaalf in
Ik ga vanavond uiteten met collega's. Bedrijf bestaat 15 jaar en baas jarig. Gelukkig is dan om 20:00 klaar. Kan ik als nog half 9 naar bedquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil vanavond eigenlijk naar de bios om kwart voor acht maar dan moet ik wel m'n zooi afhebben en wat gegeten hebben dus ik denk niet dat ik het ga halen met m'n huidige tempo.
Het is maar wat je heel noemt. Wel strak geparkeerdquote:Op donderdag 29 januari 2015 01:09 schreef CherryLips het volgende:
Bejaarden hebben juist minder slaap nodigquote:
Strak, zo ben ikquote:Op donderdag 29 januari 2015 10:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is maar wat je heel noemt. Wel strak geparkeerd
[ afbeelding ]
Door de sneeuw kon hij niet op tijd remmen en is hij zo doorgeschoven naar morgen!quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Ok PostNL, leg eens uit hoe een aantal pakketten al sinds vrijdag "morgen" zouden worden afgeleverd, de status nog steeds "postbezorger is onderweg" is en je nu net weer de afleverdag van vandaag naar morgen hebt verschoven?.
quote:
Gejatquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Ok PostNL, leg eens uit hoe een aantal pakketten al sinds vrijdag "morgen" zouden worden afgeleverd, de status nog steeds "postbezorger is onderweg" is en je nu net weer de afleverdag van vandaag naar morgen hebt verschoven?.
Ja, zoietsquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Door de sneeuw kon hij niet op tijd remmen en is hij zo doorgeschoven naar morgen!
Wat zei het pakje van PostNL toen je belde?quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Maar vanaf vorige week vrijdag staan ze dus al op de lijst om bezorgd te worden, morgen.
Geen idee, alsof dat helpt, ze hebben gewoon geen idee waar het is op het momentquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat zei het pakje van PostNL toen je belde?
Net 10 minuutjes natte sneeuw gezien, nadat het hagelen was afgelopen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Heeft er al iemand ergens ook maar enige vorm van sneeuw gezien?
Hoe zou dat gaan bij de NS?
"Hallo met het KNMI"
- "Hallo de NS hier, al onze conducteurs zijn op wintersportvakantie! Kunnen jullie FF wat regelen?"
"Als we nou code geel afkondigen kunnen jullie daar wat mee?"
- "Helemaal goed, ik bel gelijk de helft van de treinen af!"
Ja hier is het ook plus, de hagel verdwijnt in een paar minuten van de grond.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Hagel! Wow, The horror!
Hier miezert het af en toe een beetje maar het is gewoon regen. En gezien het dik 5 graden boven 0 is zie ik dat ook niet zomaar veranderen.
De NS snapt het begrip van niet geschoten is altijd mis niet helemaal.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:23 schreef HeatWave het volgende:
Het is toch gewoon gemakzucht? Je rijdt gewoon niet omdat er een kans is dat je niet kan rijden. Ga dan gewoon rijden, mocht je dan onverwachts toch niet kunnen rijden is het resultaat hetzelfde, het rijdt niet.
Maar in 90% van de gevallen rijdt het dus gewoon prima. Kansloos.
Het is sowieso een farce. Als er wel sneeuw valt draait ook de aangepaste dienstregeling in de soep. Als je flexibeler wilt zijn moet je je trajecten inkorten en roosters vereenvoudigen. Niet een net zo complexe dienstregeling als altijd een beetje halfbakken uitvoeren.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:23 schreef HeatWave het volgende:
Het is toch gewoon gemakzucht? Je rijdt gewoon niet omdat er een kans is dat je niet kan rijden. Ga dan gewoon rijden, mocht je dan onverwachts toch niet kunnen rijden is het resultaat hetzelfde, het rijdt niet.
Maar in 90% van de gevallen rijdt het dus gewoon prima. Kansloos.
Volgens mij zit er ergens in het land iemand keihard te lachen dat 'ie de helft van het personeel bespaard heeft voor vandaag en er nog mee wegkomt ook.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De NS snapt het begrip van niet geschoten is altijd mis niet helemaal.
Ik snap ook nog wel dat een gestrande trein voor problemen kan zorgen, maar als je nu weer ziet dat het helemaal nergens over ging, echt geen vuiltje aan de lucht, dan verlies je toch je geloofwaardigheid totaal?quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De NS snapt het begrip van niet geschoten is altijd mis niet helemaal.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij zit er ergens in het land iemand keihard te lachen dat 'ie de helft van het personeel bespaard heeft voor vandaag en er nog mee wegkomt ook.
Ik zeg het al jaren en snap nog steeds niet waarom de NS niet eens gaat praten met de Zweedse versie van de NS.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap ook nog wel dat een gestrande trein voor problemen kan zorgen, maar als je nu weer ziet dat het helemaal nergens over ging, echt geen vuiltje aan de lucht, dan verlies je toch je geloofwaardigheid totaal?
Ik kan het toch ook niet maken om van te voren aan te kondigen dat ik om 12:00 eens kom aankakken hoor, het zou evt misschien kunnen gaan sneeuwen.
Simpel: Vakbonden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg het al jaren en snap nog steeds niet waarom de NS niet eens gaat praten met de Zweedse versie van de NS.
Bijvoorbeeld, ik wil echt niet alles als doodeenvoudig wegzetten, het is ook best lastig soms. Maar zoals het nu gaat is het gewoon echt totaal debiel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg het al jaren en snap nog niet steeds niet waarom de NS niet eens gaat praten met de Zweedse versie van de NS.
Maar de vakbonden hebben toch ook het liefst dat het personeel werkt en verdient?quote:
Het is inderdaad wat simpel gezegd maar kom op, je kan toch wel wat tips vragen aan de mensen die weten wat ze doen bij heftige sneeuwval?quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, ik wil echt niet alles als doodeenvoudig wegzetten, het is ook best lastig soms. Maar zoals het nu gaat is het gewoon echt totaal debiel.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar de vakbonden hebben toch ook het liefst dat het personeel werkt en verdient?
Ja, maar was het maar heftige sneeuwval, het gaat helemaal nergens over. De kans op echt enorme sneeuwval is al niet zo groot in NL.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar de vakbonden hebben toch ook het liefst dat het personeel werkt en verdient?
[..]
Het is inderdaad wat simpel gezegd maar kom op, je kan toch wel wat tips vragen aan de mensen die weten wat ze doen bij heftige sneeuwval?
We zullen het vermoedelijk altijd wel zo houdenquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar was het maar heftige sneeuwval, het gaat helemaal nergens over. De kans op echt enorme sneeuwval is al niet zo groot in NL.
Maar nee, lekker iedereen de typhus laten krijgen en zelf lekker met je pootjes omhoog thuis.
Jamaar de geldbomen groeien toch tot in de hemel? Laat de NS maar lappen!quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jamaar de geldbomen groeien toch tot in de hemel? Laat de NS maar lappen!
En de vakbonden hebben het zo'n beetje verboden om een eenvoudiger dienstrooster op te stellen. Waardoor het dus onmogelijk is een fatsoenlijke winterdienstregeling op te stellen zonder de helft van de treinen te schrappen.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We zullen het vermoedelijk altijd wel zo houden
Als ze na 10 uur onnodig winterdienstregeling rijden nog steeds die geschrapte treinen niet terug op het spoor kunnen krijgen, snap ik ook niet wat ze aan die 10 minúten extra tijd hebben als er wél echt wat mis gaat.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, ik wil echt niet alles als doodeenvoudig wegzetten, het is ook best lastig soms. Maar zoals het nu gaat is het gewoon echt totaal debiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |