Afwisselen zodat je niet iedere dag dezelfde aan moet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
wtf moet je met meer broeken?
Misschien moet je een lijstje maken met dingen die je *niet* vorige week/maand gekocht hebt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb echt vorige week nog 5 nieuwe broeken gekocht.
Waarom zou ik?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afwisselen zodat je niet iedere dag dezelfde aan moet.
Je zit me te trollen, toch?
Nou ja, je zegt het zelf alquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Ik had 2 goeie, 1 redelijke en tig oude/lelijke
Nu nog maar 1 goeie. Moet wel nodig aanvullen idd want dit is kut, maar het is wel de huidige stand van zaken.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:31 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben al heel lang niet meer in een gewone winkel wezen shoppen. Thuisbezorgd
Je moet de V&D wel steunen anders vallen die om.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:31 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben al heel lang niet meer in een gewone winkel wezen shoppen. Thuisbezorgd
Mooi laten vallen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet de V&D wel steunen anders vallen die om.
Mooi ding maar ik heb recent al een upgrade gekregenquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:26 schreef HeatWave het volgende:
http://www.dx.com/p/xqm-g(...)-371493#.VMlEhv54rCQ
Zal een foutje zijn, dingen doen minstens 2 keer dit tweedehands, zoek je een redelijk recente videokaart, dit kan nog prima mee op dit moment voor 6 tientjes.
Ik heb hem net ook besteld voor een oudere PC.
Mooi, kan ik met een gerust hart dadelijk gaan slapen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:09 schreef CherryLips het volgende:
Amsterdam heeft me overleefden m'n auto is ook nog heel.
Woohoo!quote:Op donderdag 29 januari 2015 01:09 schreef CherryLips het volgende:
Amsterdam heeft me overleefden m'n auto is ook nog heel.
I know, maar dit is toch wel weer even een paar factoren sneller voor dat geldquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi ding maar ik heb recent al een upgrade gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |