Ik vraag me bij dit soort topics altijd af of TS heel enthousiast zo'n huisje gaat bouwen als er hier 3 willekeurige pipo's ja zeggen. Waarom vraag je dit soort dingen niet gewoon bij een bedrijf/persoon die er écht verstand van heeft? Lijkt me vrij essentieel toch?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:05 schreef Paola11 het volgende:
Hallo,
Wij willen een huis gaan bouwen en kunnen goedkoop aan wit zand komen. Nu is de kans dat er in dit wit zand steentjes en/of leemdeeltjes zitten. Zou dit een problemen kunnen opleveren voor de bouw?
Daar was ook al dit K&W / Wit zand voor huis te bouwen topic van TS, kun je die niet samenvoegen ?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:18 schreef senesta het volgende:
Ik verhuis dit topic even naar ons klussen en wonen forum want ondanks dat we hier natuurlijk graag helpen denk ik dat ze dat daar veel beter kunnen
Ohquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:23 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Daar was ook al dit K&W / Wit zand voor huis te bouwen topic van TS, kun je die niet samenvoegen ?
verkeerde bezuiniging vriend, tenzij je wil dat later je huis scheef zakt?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:28 schreef Paola11 het volgende:
Bedankt voor jullie reactie. We willen het wit zand gebruiken als ondergrond voor de fundering van ons huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |