Het is niet (bijna) hetzelfde. Maar wat goed loopt, kopieert men graag.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik snap dat ze hetzelfde doen. Maar het design van DHG en AE is nagenoeg hetzelfde? Daarom vroeg ik mij het af.
quote:Ontevreden over een online aankoop? Stuur ’m terug en wij vergoeden je de retourkosten*. Wereldwijd. Activeer nu onze Retourkosten Vergoeding en profiteer direct vanaf je volgende aankoop.
quote:Zelfs als het van de andere kant van de wereld komt
Ziet er verder wel goed uit! Mocht er iets stuk gaan dan is er dus geen man over boord (zeker icm 180 dagen straks) een prima uitbreiding van de service.quote:Tot ¤30 per retour, tot en met 31 december 2015. Retourkosten Vergoeding is een service van PayPal Pte. Ltd in samenwerking met Telus International Europe, de serviceprovider. Zie de voorwaarden.
DHgate is een klassiekerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is niet (bijna) hetzelfde. Maar wat goed loopt, kopieert men graag.
Pro Tip: The rule of thumb for making the single cobra weave bracelet is to use one foot of paracord for every inch of bracelet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoe lang is zo'n koord in totaal, zie dat niet in de specificaties staan?
Ik ben na de vaste webshops ook begonnen bij DHGate, omdat je daar toen met een omweg met Paypal kon betalen via Moneybookers.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:44 schreef verbraakje het volgende:
[..]
DHgate is een klassiekeralieexpress heeft er gewoon veel meer geld in gepompt.
En om je vrouw/vriendin mee vast te binden?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Pro Tip: The rule of thumb for making the single cobra weave bracelet is to use one foot of paracord for every inch of bracelet.
Banana for scale:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is best groot, genoeg voor veters en dergelijke.
heb me de pokke lopen zoeken naar building 9 daar :pquote:
Waar in China zit je? Shenzhen? Welke buurt?quote:Op woensdag 28 januari 2015 02:41 schreef Kenzi het volgende:
[..]
heb me de pokke lopen zoeken naar building 9 daar :p
maar dit is de gebruikelijke structuur. Straatnamen gebruiken ze niet echt op dezelfde manier in China. Adres waar ik woon heeft geen straatnaam![]()
Het is vaak gebouwnummer of naam + town (zeg maar buurt) + subdistrict / district + stad.
Je moet wat als een stad even groot is als de hele provincie Utrecht
@verbraakje goed idee, kan ik die airco hier ff instellen ... het is 23 graden en de helft zit nog met winterjas aan en de airco op heating stand
Shenzhen, Bao'an, Xixiangquote:Op woensdag 28 januari 2015 02:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waar in China zit je? Shenzhen? Welke buurt?
Ah, daar ben ik helaas nog niet geweest. Ik zat vlak bij de overgang naar Lok Ma Chau, dus liep meestal in die buurt rond, en soms even naar Popcorn mall en Dong Men enzoquote:
dat komt door al dat China Shoppen!!!quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:33 schreef relativity het volgende:
Het gaat wel de goede kant op met de natuur in China hè? Wat een smerige zooi zeg.
kan je eens wat fotootjes maken van die plek waar je werkt en die stad? Ben wel benieuwd hoe dat er nou uitziet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:47 schreef Kenzi het volgende:
[..]
dat komt door al dat China Shoppen!!!![]()
![]()
![]()
weinig willen betalen, dus er moet goedkoop geproduceerd worden.![]()
[ afbeelding ]
Smerige zooi hoor daar in Nederland![]()
sarcasme mode off
quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
kan je eens wat fotootjes maken van die plek waar je werkt en die stad? Ben wel benieuwd hoe dat er nou uitziet.
Gaaf man!quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:10 schreef Kenzi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
uitzicht op het kantoor vanaf de heuvel erachter(zo'n 520m hoge heuvel).
Shenzhen is heel divers, zo groot als provincie Utrecht. je vindt idd industrie maar ook heel veel grote parken en natuur.
Met lightinthebox lukt dat waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:32 schreef tokko1 het volgende:
Alsof je ooit nog optijd kan zijn als je nu je valentijnscadeautjes nog besteld
Moet je redelijkw at geluk hebben, ik zou het er niet meer op wagen.
Aliexpress is geen webshop.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zit zelf eens te kijken nu naar AliExpress.
De prijzen lijken daar toch een stuk lager te liggen dan bij andere webshops. Zitten er verder nog nadelen aan AliExpress t.o.v. bijvoorbeeld Banggood of Lightinthebox?
Kopen op AliExpress kan best een gok zijn... Soms positief, soms negatief.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:37 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Aliexpress is geen webshop.
Aliexpress = de Chinese versie van Ebay zeg maar. Een platform waar veel verkopers zitten,
Je moet de juiste verkopers er uit zien te filteren, meestal degene met goede rating en aardig wat feedback.
overigens zijn winkels zoals banggood etc ook actief op aliexpress
Dank je. Daar had ik nog niet naar gekeken. Had bijna iets gekocht van iemand met maar 1 review. Toch maar voor iemand (40 dollarcent duurder) gegaan met meer dan 3000 reviews.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:37 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Aliexpress is geen webshop.
Aliexpress = de Chinese versie van Ebay zeg maar. Een platform waar veel verkopers zitten,
Je moet de juiste verkopers er uit zien te filteren, meestal degene met goede rating en aardig wat feedback.
overigens zijn winkels zoals banggood etc ook actief op aliexpress
Iedere shop moet met 0 reviews beginnenquote:Op woensdag 28 januari 2015 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank je. Daar had ik nog niet naar gekeken. Had bijna iets gekocht van iemand met maar 1 review. Toch maar voor iemand (40 dollarcent duurder) gegaan met meer dan 3000 reviews.
Wel jammer dat je niet met Paypal kan betalen. Betaal online liever niet met Creditcard. Maar ach, het is niet anders.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het hier is.
De eerste keer gokken doe ik nog maar niet. Ik hoop de eerste keer vooral op een goede ervaring.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:16 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Iedere shop moet met 0 reviews beginnensoms kan het wel lonen om een verkoper te kiezen met minder feedback
Maar zoals Goddelijker zegt, het is een beetje een gok
Paypal is soms mogelijk als je de verkoper direct benaderd (alleen heb je dan geen kopersbescherming)
Deze redenatie snap ik niet?quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank je. Daar had ik nog niet naar gekeken. Had bijna iets gekocht van iemand met maar 1 review. Toch maar voor iemand (40 dollarcent duurder) gegaan met meer dan 3000 reviews.
Wel jammer dat je niet met Paypal kan betalen. Betaal online liever niet met Creditcard. Maar ach, het is niet anders.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het hier is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |