Nice !quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Duurder. Tweakers geeft precies weer waar het het goedkoopste isEn coolblue is wel duur maar daar krijg ik personeelskorting waardoor het vaak als nog goedkoopste is.
Ik hoop het.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Maar moet goed komen met een ssd, nvidia770 4gb, 16gb en een i7 4.0
Maak niet dezelfde fout als een mattie om daar Windows 32 bit op te installeren. gr grquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Maar moet goed komen met een ssd, nvidia770 4gb, 16gb en een i7 4.0
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maak niet dezelfde fout als een mattie om daar Windows 32 bit op te installeren. gr gr
Niet iedereen met een SIF komt meteen in aanmerking voor een UP Sjonquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:33 schreef FCsuarez het volgende:
heeft santi eigenlijk nog een beetje UP kansen ?
Vandaar ook de vraag timmyquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet iedereen met een SIF komt meteen in aanmerking voor een UP Sjon
De UP dezelfde stats als de IF/SIF dan verdampt er wel heel wat bloedgeld uit de economiequote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik pis natuurlijk wel in mijn broek als de IFs geen UP krijgen.
Valsspelers.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:45 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel mooi. Ex-Heracles en huidige Zwolle speler
Tjah Lacazette is eigenlijk wel zeker, net als Otamendiquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik pis natuurlijk wel in mijn broek als de IFs geen UP krijgen.
41212(2) ofzo? Ik heb Pogba en Vidal allebei op die plek gehad en deden het allebei prima. In een andere formatie vond ik Vidal (de IF was dat zelfs) weer vrij karig op CDM. Je wil ze allebei veel in je spel betrekken eigenlijk. Ik zou vanwege de fysieke kracht Pogba dan maar op CDM zetten. Met stay back instructie. Niet dat hij dan altijd blijft hangen, maar dat compenseert de high/med wel voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Vidal CDM / SIF Pogba CM
of
SIF Pogba CDM / Vidal CM
Sanchez zou er ook een moeten krijgen en daar gaat met die prijzen iedereen wel vanuit lijkt het, maar is in h2h gewoon een 84 nog. Eigenlijk gekkenwerk dat ik 3 miljoen voor die IF kan krijgen nu, maar het is mijn favo speler zo ongeveerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah Lacazette is eigenlijk wel zeker, net als OtamendiEn Pogba, tjah die was met 83 meer underrated begin dit seizoen
Zo was het vroeger welquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
De UP dezelfde stats als de IF/SIF dan verdampt er wel heel wat bloedgeld uit de economie
Sneu. Was toch goed bezig dit seizoen.twitter:AdamCrafton_ twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 15:39:11Am sadly told Bojan has done his cruciate. Horrible blow. 6 months out. More to follow @MailSport reageer retweet
Optie 2quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Vidal CDM / SIF Pogba CM
of
SIF Pogba CDM / Vidal CM
Dat zijn gewoon allemaal marketing trucs van bateson. Die had zelf een hele berg van die spelers ingeslagen IF/SIF van dat rijtje wat hij opnoemt in zijn videoquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sanchez zou er ook een moeten krijgen en daar gaat met die prijzen iedereen wel vanuit lijkt het, maar is in h2h gewoon een 84 nog. Eigenlijk gekkenwerk dat ik 3 miljoen voor die IF kan krijgen nu, maar het is mijn favo speler zo ongeveer
Netjes.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gaat lekker , laatste 2 seizoenen 15 potjes cijfers: 12-2-1
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |