quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:30 schreef Tim86 het volgende:
Die Lauren heeft echt altijd van dit soort outfitjes aan![]()
[ afbeelding ]
Nee, eerder meen ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waren die upgrades vorig jaar niet in Maart ofzo?
Ze waren toen rond 26 januari kan ik mij vaag herinneren (of dat waren de transfers) en toen half feb nog weer een batch.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
14 februari zag ik net op futheadquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kwestie van onthouden wat er op die tabbladen stond. Goed kijken en onthouden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:37 schreef RijstbaI het volgende:
Rond 26 januari vaag kunnen herinneren
Dit is dus weer de academisch opgeleiden zich onderscheiden van anderenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:37 schreef RijstbaI het volgende:
Rond 26 januari vaag kunnen herinneren
Die is toch al gestopt met voetballen?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het is sowieso pas na de transferdeadline, anders komt zo'n vogel miss 2 dagen in packs
johannquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die is toch al gestopt met voetballen?
hihiquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die is toch al gestopt met voetballen?
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ze waren toen rond 26 januari kan ik mij vaag herinneren (of dat waren de transfers) en toen half feb nog weer een batch.
Danke !quote:
je kan je vriendin een UP geven voor valentijn dusquote:
Ja een UP in mijn underpur.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je kan je vriendin een UP geven voor valentijn dus
Ik heb een pc besteldquote:
Waar heb je hem besteld?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb een pc besteldAlleen zo kut dat ik nog een week moet wachten tot alles er is en dan nog op een collega die hem in elkaar gaat zetten voor mij.
verschillende websites. Zijn allemaal losse onderdelen.quote:
kut jortquote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:30 schreef Tim86 het volgende:
Die Lauren heeft echt altijd van dit soort outfitjes aan![]()
[ afbeelding ]
Was alternate niks dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
verschillende websites. Zijn allemaal losse onderdelen.
paar dingen bij coolblue, wat dingen bij azerty en videokaart bij Sicomputers.
Duurder. Tweakers geeft precies weer waar het het goedkoopste isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |