abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149098718

Hallo Fokkers :7 Dit is de luxe OP van het Nederlandse LIDL topic. :)
Bespreek hier alle producten en vooral prijsverhogingen. Have fun!

Een aantal LIDL's heeft inmiddels een 'Warme Bakker' in de winkel.
Hier hebben ze heerlijke croissants, koffiebroodjes, appelflappen en nog zo'n 12 producten.
Maar waar zitten die bakkers toch verstopt? Hieronder een lijstje.
Foutje gezien of een aanvulling? DM dan naar CookieSlikker en het komt goed!
SPOILER: BRABANT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DRENTHE
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FLEVOLAND
SPOILER: FRIESLAND
SPOILER: GELDERLAND
SPOILER: GRONINGEN
SPOILER: LIMBURG
SPOILER: NOORD-HOLLAND
SPOILER: OVERIJSSEL
SPOILER: UTRECHT
SPOILER: ZEELAND
SPOILER: ZUID-HOLLAND

Voorgaande topics: Klik!

Let me see you stripped down to the bone
pi_149098725
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:45 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Jij eet geen vlees?
Nou, geen frikandellen, geen hamburgers, geen shoarma en geen rookworst inderdaad.

Rest van t lijstje is ook niet echt gezond :'(
pi_149098729
Oeps. Topicnummer aangepast terwijl dat niet nodig was.

Vaarwel topic # 28! :+
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 10:50:15 #4
382129 crew  Donna
pi_149098748
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Nou, geen frikandellen, geen hamburgers, geen shoarma en geen rookworst inderdaad.

Rest van t lijstje is ook niet echt gezond :'(
Och jeetje. :'(

Wij eten inderdaad de hele week frikadellen, shoarma en rookworst.
pi_149098795
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:48 schreef minilot het volgende:
Ik vind het vlees ook prima bij de Lidl. Maar ik koop het gehakt, de varkenlapjes en rundvlees om te stoven etc.
Zelf maken ftw! *O*
Dat vlees is echt bagger.

en OT: de olijfolie die er laatst was, in dat blik, die was goed te doen. Maar die is vast al besproken.
pi_149098805
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:50 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Och jeetje. :'(

Wij eten inderdaad de hele week frikadellen, shoarma en rookworst.
Wat dat betreft geen verrassing dat je ook in LIF / Afvallen tot we een ons wegen #15 Klodders mayonaise! post.
pi_149098808
Mij boeit het verder ook niet hoor, al eten mensen frikandellen in hun ontbijtsmoothie.

Ik onderschreef alleen wat eerder genoemd werd, dat er die XXL-weken gewoon nooit iets zit dat ik zelf koop. Maar goed, benieuwd naar mijn eerste aanschaf: de kokosdouchegel. Vanavond eens uitproberen. :7
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 10:53:14 #8
382129 crew  Donna
pi_149098831
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Wat dat betreft geen verrassing dat je ook in LIF / Afvallen tot we een ons wegen #15 Klodders mayonaise! post.
Wat sneu.
pi_149098855
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:51 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Dat vlees is echt bagger.

Ik vind het echt wel prima voor verwerking in specifieke uitgebreidere gerechten Ik ben sowieso niet zo van een los stuk vlees op je bord als maaltijdcomponent. Als ik dat zo heel af en toe wel eens eet, dan haal ik inderdaad beter vlees. :Y
pi_149098868
quote:

[..]

Toffe opmerking zeg :N Ik post er ook terwijl ik al die ongezonde meuk niet koop. Dat hoeft er dus helemaal niets mee te maken te hebben.
Spoilers!
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 10:54:53 #11
382129 crew  Donna
pi_149098878
Als je het echt zo graag wilt weten Knut. Ik ben een beetje aangekomen nadat m`n vader is overleden ja. Shit happens. Maar niet door shoarma en rookworst.

Die kilo's ben ik allang weer kwijt, maar ik heb ook gewoon een vriend die wel eens een frikadel of een stroopwafel lust. God wat ongezond, 2x per jaar een zakje stroopwafels halen. Poeh poeh.
pi_149098887
quote:

[..]

Lekker boeiend zeg. :') Ik post daar ook en ik eet ook geen shoarma of frikandellen. Overigens ook niet voordat ik daar ging posten. Ieder zijn eigen guilty pleasures toch.

Overigens koop ik alleen het waspoeder uit de XXL verzameling, vind het dan ook altijd maar saaie weken. Doe mij maar echte thema's.
pi_149098894
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:54 schreef DonnaRush het volgende:
Als je het echt zo graag wilt weten Knut. Ik ben een beetje aangekomen nadat m`n vader is overleden ja. Shit happens. Maar niet door shoarma en rookworst.

Die kilo's ben ik allang weer kwijt, maar ik heb ook gewoon een vriend die wel eens een frikadel of een stroopwafel lust. God wat ongezond, 2x per jaar een zakje stroopwafels halen. Poeh poeh.
Knut is een beetje gefixeerd door lichaamsvet.
Als jongen is hij gepest omdat hij #viesdik was
pi_149098895
Ik weet wel zeker dat ik een bolle kont heb gekregen van simpele Lidl-zaken als bloem, bio-roomboter, bananen, woudhoning en pecannoten. :7
pi_149098905
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:54 schreef DonnaRush het volgende:

Meiske, ga er toch niet op in joh! :*
pi_149098935
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik vind het echt wel prima voor verwerking in specifieke uitgebreidere gerechten Ik ben sowieso niet zo van een los stuk vlees op je bord als maaltijdcomponent. Als ik dat zo heel af en toe wel eens eet, dan haal ik inderdaad beter vlees. :Y
Dat ja. En ik ben lui, dus heb geen zin om speciaal ergens anders heen te gaan als ik het verschil niet echt merk. Maar ik koop toch alleen gehakt, kipfilet en stooflappen. En heel soms die kipkrokant dingen. :@ Vooral mijn vriend is daar helemaal gek op.
pi_149098938
Ieder zijn meug hoor. Volgens mij is het leven veel makkelijker als je blij kunt worden van een berg prefab shoarma op je bord :Y
Spoilers!
pi_149098959
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat ja. En ik ben lui, dus heb geen zin om speciaal ergens anders heen te gaan als ik het verschil niet echt merk. Maar ik koop toch alleen gehakt, kipfilet en stooflappen. En heel soms die kipkrokant dingen. :@ Vooral mijn vriend is daar helemaal gek op.
Ik vind de bio kip en rundergehakt van Lidl echt prima. Ik had pas duur limousingehakt van de scharrelslager maar proefde geen noemenswaardig verschil. In ieder geval niet om de prijs te rechtvaardigen.
Spoilers!
pi_149098960
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ieder zijn meug hoor. Volgens mij is het leven veel makkelijker als je blij kunt worden van een berg prefab shoarma op je bord :Y
Dit. Maakt iedereen maar lekker zelf uit. :)
pi_149098968
Over XXL gesproken; sucadelappen in de aanbieding _O_
Hele week stoofvlees
pi_149098984
Ik stoor me gewoon aan van die inconsequente afval vrouwen. De hele tijd maar janken over hun gewicht, goede voornemens, DIT JAAR GA IK ECHT NAAR DE SPORTSCHOOL en ondertussen de winkelwagen vol pleuren met alles wat god verboden heeft en maar die mondjes vol proppen op de bank.

Ja, ik maak me zorgen om de dichtgroeiende bevolking. Net als dat er vroeger ook een enkeling was die het niet pikte dat hij mee moest roken in restaurants. Dikke mensen zijn ook schadelijk voor mijn gezondheid.
pi_149098989
Lees ook dat mensen de rookworst van de Lidl lekker vinden :') Dat snap ik dus echt niet.
pi_149099026
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vind de bio kip en rundergehakt van Lidl echt prima. Ik had pas duur limousingehakt van de scharrelslager maar proefde geen noemenswaardig verschil. In ieder geval niet om de prijs te rechtvaardigen.
ja het bio vlees is al een stuk beter
  dinsdag 27 januari 2015 @ 11:02:06 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149099031
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:00 schreef TUFKAL het volgende:
Lees ook dat mensen de rookworst van de Lidl lekker vinden :') Dat snap ik dus echt niet.
De verse rookworst uit de koeling is de lekkerste supermarktrookworst die ik tot nu toe heb geproefd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_149099037
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik stoor me gewoon aan van die inconsequente afval vrouwen. De hele tijd maar janken over hun gewicht, goede voornemens, DIT JAAR GA IK ECHT NAAR DE SPORTSCHOOL en ondertussen de winkelwagen vol pleuren met alles wat god verboden heeft en maar die mondjes vol proppen op de bank.

Ja, ik maak me zorgen om de dichtgroeiende bevolking. Net als dat er vroeger ook een enkeling was die het niet pikte dat hij mee moest roken in restaurants. Dikke mensen zijn ook schadelijk voor mijn gezondheid.
Nou liefje, je hoeft je om mijn gewicht geen zorgen te maken hoor. Mijn ziekte is niet besmettelijk gelukkig. En als je er psychisch zo'n last van hebt om naar me te moeten kijken, psychische zorg zit in het basispakket :*
Spoilers!
pi_149099040
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Zit gewoon volgespoten met rommel...
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 11:02:33 #27
382129 crew  Donna
pi_149099042
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 10:56 schreef minilot het volgende:

[..]

Meiske, ga er toch niet op in joh! :*
Haha. Ja sorry. Ik vind het gewoon nogal sneu om iemand 'aan te vallen' op de inhoud van een winkelwagen terwijl diegene het zelf niet eens of amper eet. En dan is het lastig om niet te reageren. :X
pi_149099047
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

De verse rookworst uit de koeling is de lekkerste supermarktrookworst die ik tot nu toe heb geproefd.
haha nou hier niet.
pi_149099057
quote:
Ik stoor me gewoon aan van die inconsequente afval vrouwen. De hele tijd maar janken over hun gewicht, goede voornemens dat, DIT JAAR GA IK ECHT NAAR DE SPORTSCHOOL en ondertussen de winkelwagen vol pleuren met alles wat god verboden heeft en maar die mondjes vol proppen op de bank.

Ik heb liever dat mensen met mate shoarma eten en weten dat het ongezond is. Dan al die mensen die denken gezond bezig te zijn met al hun light producten. Wagens vol met Optimel, light chips, margarine, cruesli en light mayonaise. Misschien kun je die mensen wat dingen uit gaan leggen.
pi_149099061
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat heb ik hier vaker gelezen. Ik ga 'm eens proberen binnenkort.
Spoilers!
pi_149099072
hahaha...chocobroodjes ftw! de rest geeft maagzuur. :{

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:02 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

haha nou hier niet.
pi_149099076
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:02 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Haha. Ja sorry. Ik vind het gewoon nogal sneu om iemand 'aan te vallen' op de inhoud van een winkelwagen terwijl diegene het zelf niet eens of amper eet. En dan is het lastig om niet te reageren. :X
Ik val je niet aan, ik wijs je op een inconsequente levensstijl.
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 11:04:23 #33
382129 crew  Donna
pi_149099084
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb liever dat mensen met mate shoarma eten en weten dat het ongezond is. Dan al die mensen die denken gezond bezig te zijn met al hun light producten. Wagens vol met Optimel, light chips, margarine, cruesli en light mayonaise. Misschien kun je die mensen wat dingen uit gaan leggen.
Dit. :)
pi_149099133
quote:

[..]

Dat is hetzelfde als niet de rokers op hun problemen wijzen maar de reeds gestopte rokers aansporen ook te stoppen met nicotine-pleisters.
pi_149099136
Ik vreet superongezond maar post niet in dat topic. Zou wel moeten :')
Tap tap tap
  dinsdag 27 januari 2015 @ 11:06:16 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149099141
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

Dat heb ik hier vaker gelezen. Ik ga 'm eens proberen binnenkort.
Heerlijk sappig én knapperig. Van Zwagerman.
pi_149099156
quote:
Snap ik wel een beetje. :)

Maar dat neemt niet weg dat ik toch ook wel aardig in broekmaat gestegen ben terwijl ik de afgelopen jaren nog geen halve cent aan voorverpakte, bewerkte meuk heb uitgegeven. Ik heb nu daarentegen voor mijn neus een jong monteurtje lopen op mijn werk die hoogtens vijftig kilo weegt en vrijwel elke avond kapsalonnen op pizza's laat bezorgen.

Niettemin heb je zeker wel een punt, en ben ik het grotendeels ook wel met je eens. Maar erover gaan zeiken in een vrolijk Lidltopic op basis van nogal wat botte aannames over specifieke posters vind ik dan wel weer een tikkie sneu. :)
pi_149099177
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heerlijk sappig én knapperig. Van Zwagerman.
Ja, die van Zwagerman zijn toevallig goed! Maar de rookworsten die in de XXL-aanbieding zitten zijn daar dan weer niet van, volgens mij.
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 11:08:30 #39
382129 crew  Donna
pi_149099198
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik val je niet aan, ik wijs je op een inconsequente levensstijl.
Je doet aannames. En dat vind ik vervelend.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 11:09:09 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149099217
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:07 schreef minilot het volgende:

Ja, die van Zwagerman zijn toevallig goed! Maar de rookworsten die in de XXL-aanbieding zitten zijn daar dan weer niet van, volgens mij.
Dat zijn die in de normale schappen liggen? Die heb ik nog nooit geproefd. Ik koop alleen deze, uit de koeling.
pi_149099223
Cruesli :9 Met yoghurt anders kan ik niet kakken.
Tap tap tap
pi_149099269
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:02 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Zit gewoon volgespoten met rommel...
Je hebt het helaas tegen iemand die een roerbakgerecht graag opleukt met E-621 uit een potje en die graag zoetigheden bakt met 'corn syrup' uit een fles erin. Dus tsja. ;)

Met mijn halve kilo groenten per dag en maar één keer vlees per week en een aantal dagen nota bene veganistisch maak ik me verder maar gewoon niet druk. :+
pi_149099277
quote:

[..]

Ook dat nog eens ja! ^O^
pi_149099314
quote:

[..]

Helemaal mee eens O+
pi_149099493
Ik voel me aangesproken met m'n zero cola, cruesli en light mayonaise _O-
Tap tap tap
pi_149099509
Had ik al gezegd dat de Schogetten hier weg zijn? Weg. Er stonden altijd minstens drie dozen en nu staat er iets anders. Weg. No more ;(
Tap tap tap
pi_149099605
Hoe zijn de spareribs bij de Lidl?
pi_149099618
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me aangesproken met m'n zero cola, cruesli en light mayonaise _O-
Hehe, als je het maar weet. >:) En oh jee, de schogetten weg?! Dat zou mijn lief erg vervelend vinden denk ik!
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 11:31:22 #49
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_149099720
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:25 schreef larry_flynt het volgende:
Hoe zijn de spareribs bij de Lidl?
Net zo erg als bij elke andere supermarkt
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_149099760
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:25 schreef minilot het volgende:

[..]

Hehe, als je het maar weet. >:) En oh jee, de schogetten weg?! Dat zou mijn lief erg vervelend vinden denk ik!
M'n zus had het er van het weekend toevallig over, dat die zo lekker waren. Ze komt nooit bij de Lidl maar die dingen kende ze. Ik zo van: 'Ja, die zijn dus weg.'
Zij helemaal beteuterd :')
Tap tap tap
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 11:45:24 #51
382129 crew  Donna
pi_149100024
Ik ken Schogetten alleen van dit topic haha.
pi_149100554
Hier zijn de Schogetten ook al weken weg, ik weet niet of ze nog terug komen
pi_149100582
Hier is de honing in knijpfles al anderhalve maand foetsie. }:|
pi_149100598
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:45 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ook. Ik heb het een keer geprobeerd maar het is niet aan mij besteedt. Het is heel zoete chocola van de categotie Kinder of Milka, brr :r Geef mij maar Hands of my Chocolate :9
Spoilers!
  dinsdag 27 januari 2015 @ 12:08:09 #55
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_149100613
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:45 schreef DonnaRush het volgende:
Wat is dat en hoe ziet dit er uit?
pi_149100674
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:08 schreef 10minuteman het volgende:

[..]

Wat is dat en hoe ziet dit er uit?
Gevulde chocoladeblokjes in allerhande smaken.

Soort Rittersport qua flinke hoeveelheid smaken/vullingen, maar dan niet in reepvorm
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 12:30:52 #57
382129 crew  Donna
pi_149101172
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ook. Ik heb het een keer geprobeerd maar het is niet aan mij besteedt. Het is heel zoete chocola van de categotie Kinder of Milka, brr :r Geef mij maar Hands of my Chocolate :9
Ik heb ze nooit geprobeerd en het 'trekt' me ook niet inderdaad. Op een of andere manier verwacht ik ook mierzoet en daar hou ik niet van.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 12:30:52 #58
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_149101173
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:10 schreef minilot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Soort Rittersport qua flinke hoeveelheid smaken/vullingen, maar dan niet in reepvorm
Ah bedankt! Jammer ik krijg altijd laat van chocola. (Acne en dergelijke) maar wel heel lekker.
pi_149101347
Ik geloof dat ik alle chocola wel lekker vind. :')

Van dit soort loeigoedkope, mierzoete melkshizzle..

..tot duurder, 'organic' en heel erg puur:

:9 :9 :9

Daarom koop ik het maar gewoon niet.
pi_149101471
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Kinder chocolade :9 Met dat witte spul :9
Tap tap tap
pi_149101488
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:10 schreef minilot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die ene links voor :9 Daar moest je hier ook naar zoeken omdat er minder van in zo'n doos leken te zitten, dus het duurde een tijdje voor ik hem ontdekt had.
Tap tap tap
  dinsdag 27 januari 2015 @ 12:50:46 #62
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_149101653
Ik heb spijt dat ik niet een hele grote hoeveelheid vanillestokjes heb ingeslagen toen ze die hadden met kerst }:|
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  dinsdag 27 januari 2015 @ 14:42:39 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149104992
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:07 schreef minilot het volgende:
Hier is de honing in knijpfles al anderhalve maand foetsie. }:|
Schijnt door problemen met leverancier te komen, vertelde een medewerker me bij navraag. Vorige week stond er hier plots weer een schap vol.
pi_149105322
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Schijnt door problemen met leverancier te komen, vertelde een medewerker me bij navraag. Vorige week stond er hier plots weer een schap vol.
Ah, okee! ^O^ Goed om te horen. Nu nog bij mijn winkel! :)
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 14:52:28 #65
382129 crew  Donna
pi_149105409
Ik wist niet eens dat Lidl honing in knijpfles heeft. :D
pi_149107552
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Had ik al gezegd dat de Schogetten hier weg zijn? Weg. Er stonden altijd minstens drie dozen en nu staat er iets anders. Weg. No more ;(
:o :'(

Mijn stash is bijna op!
Gauw naar mijn Lidl rennen dus. :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_149107871
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

:o :'(

Mijn stash is bijna op!
Gauw naar mijn Lidl rennen dus. :o
Heb nog zat hoor :)
pi_149108510
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:02 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Heb nog zat hoor :)
Je verwacht het niet....
pi_149109607
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:50 schreef -Mellow- het volgende:
Ik heb spijt dat ik niet een hele grote hoeveelheid vanillestokjes heb ingeslagen toen ze die hadden met kerst }:|
Dikke kans dat dit er met Pasen weer is.
pi_149109668
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:22 schreef soapie het volgende:

[..]

Je verwacht het niet....
En Deezertje nu alle schogettenverslaafden uitlachen hier :D :'(
pi_149116111
Bij de kassa hadden ze nu een gezond afdeling: zakjes nootjes: 60 gram voor ¤0,79

Plastic tassen zijn kleiner geworden.

Tzaziki is weer uit assortiment.
pi_149118739
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 20:25 schreef JohnB52 het volgende:
Bij de kassa hadden ze nu een gezond afdeling: zakjes nootjes: 60 gram voor ¤0,79

Plastic tassen zijn kleiner geworden.

Tzaziki is weer uit assortiment.
Ik koop al een paar maanden elke keer als ik er kom de Nuts & Berries zakjes bij de kassa :9 Moerbei, chia, cashew en rozijn. Erg lekker en ongezoet wat ik erg fijn vind.
Spoilers!
  woensdag 28 januari 2015 @ 10:55:52 #73
425665 TravelRose
Keep on dreaming
pi_149132327
Hoe is die 'Parmezaanse kaas' (die nep variant aan een blok/punt) van de Lidl? Ik wil een recept maken waar verse Parmezaan in moet, maar wil niet die dure versie gebruiken.
pi_149132375
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 10:55 schreef TravelRose het volgende:
Hoe is die 'Parmezaanse kaas' (die nep variant aan een blok/punt) van de Lidl? Ik wil een recept maken waar verse Parmezaan in moet, maar wil niet die dure versie gebruiken.
Die gebruik ik bijna altijd en ik heb er geen klachten over. Ik wist niet dat die nep is trouwens. Wanneer ze Italiaanse weken ofzo hebben koop ik wel altijd de luxere variant.
Spoilers!
  woensdag 28 januari 2015 @ 10:59:44 #75
425665 TravelRose
Keep on dreaming
pi_149132427
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die gebruik ik bijna altijd en ik heb er geen klachten over. Ik wist niet dat die nep is trouwens. Wanneer ze Italiaanse weken ofzo hebben koop ik wel altijd de luxere variant.
O top! Ja, er staat op de verpakking niet Parmezaanse kaas (zal wel een beschermde naam zijn?). Dan ga ik hem zeker proberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')