SPOILER: BRABANTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DRENTHEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FLEVOLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FRIESLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GELDERLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GRONINGENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LIMBURGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NOORD-HOLLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OVERIJSSELOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: UTRECHTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ZEELANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ZUID-HOLLANDOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voorgaande topics: Klik!
Let me see you stripped down to the bone![]()
Nou, geen frikandellen, geen hamburgers, geen shoarma en geen rookworst inderdaad.quote:
Rest van t lijstje is ook niet echt gezond![]()
![]()
Oeps. Topicnummer aangepast terwijl dat niet nodig was.
Vaarwel topic # 28!
Och jeetje.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou, geen frikandellen, geen hamburgers, geen shoarma en geen rookworst inderdaad.
Rest van t lijstje is ook niet echt gezond![]()
Wij eten inderdaad de hele week frikadellen, shoarma en rookworst.![]()
Dat vlees is echt bagger.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:48 schreef minilot het volgende:
Ik vind het vlees ook prima bij de Lidl. Maar ik koop het gehakt, de varkenlapjes en rundvlees om te stoven etc.
Zelf maken ftw!
en OT: de olijfolie die er laatst was, in dat blik, die was goed te doen. Maar die is vast al besproken.![]()
Wat dat betreft geen verrassing dat je ook in LIF / Afvallen tot we een ons wegen #15 Klodders mayonaise! post.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:50 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Och jeetje.![]()
Wij eten inderdaad de hele week frikadellen, shoarma en rookworst.![]()
Mij boeit het verder ook niet hoor, al eten mensen frikandellen in hun ontbijtsmoothie.
Ik onderschreef alleen wat eerder genoemd werd, dat er die XXL-weken gewoon nooit iets zit dat ik zelf koop. Maar goed, benieuwd naar mijn eerste aanschaf: de kokosdouchegel. Vanavond eens uitproberen.
Wat sneu.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat dat betreft geen verrassing dat je ook in LIF / Afvallen tot we een ons wegen #15 Klodders mayonaise! post.![]()
Ik vind het echt wel prima voor verwerking in specifieke uitgebreidere gerechten Ik ben sowieso niet zo van een los stuk vlees op je bord als maaltijdcomponent. Als ik dat zo heel af en toe wel eens eet, dan haal ik inderdaad beter vlees.quote:
Toffe opmerking zegquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat dat betreft geen verrassing dat je ook in LIF / Afvallen tot we een ons wegen #15 Klodders mayonaise! post.Ik post er ook terwijl ik al die ongezonde meuk niet koop. Dat hoeft er dus helemaal niets mee te maken te hebben.
Spoilers!![]()
Als je het echt zo graag wilt weten Knut. Ik ben een beetje aangekomen nadat m`n vader is overleden ja. Shit happens. Maar niet door shoarma en rookworst.
Die kilo's ben ik allang weer kwijt, maar ik heb ook gewoon een vriend die wel eens een frikadel of een stroopwafel lust. God wat ongezond, 2x per jaar een zakje stroopwafels halen. Poeh poeh.![]()
Lekker boeiend zeg.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat dat betreft geen verrassing dat je ook in LIF / Afvallen tot we een ons wegen #15 Klodders mayonaise! post.Ik post daar ook en ik eet ook geen shoarma of frikandellen. Overigens ook niet voordat ik daar ging posten. Ieder zijn eigen guilty pleasures toch.
Overigens koop ik alleen het waspoeder uit de XXL verzameling, vind het dan ook altijd maar saaie weken. Doe mij maar echte thema's.![]()
Knut is een beetje gefixeerd door lichaamsvet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:54 schreef DonnaRush het volgende:
Als je het echt zo graag wilt weten Knut. Ik ben een beetje aangekomen nadat m`n vader is overleden ja. Shit happens. Maar niet door shoarma en rookworst.
Die kilo's ben ik allang weer kwijt, maar ik heb ook gewoon een vriend die wel eens een frikadel of een stroopwafel lust. God wat ongezond, 2x per jaar een zakje stroopwafels halen. Poeh poeh.
Als jongen is hij gepest omdat hij #viesdik was![]()
Ik weet wel zeker dat ik een bolle kont heb gekregen van simpele Lidl-zaken als bloem, bio-roomboter, bananen, woudhoning en pecannoten.
Meiske, ga er toch niet op in joh!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:54 schreef DonnaRush het volgende:
Die kilo's ben ik allang weer kwijt, maar ik heb ook gewoon een vriend die wel eens een frikadel of een stroopwafel lust. God wat ongezond, 2x per jaar een zakje stroopwafels halen. Poeh poeh.
Dat ja. En ik ben lui, dus heb geen zin om speciaal ergens anders heen te gaan als ik het verschil niet echt merk. Maar ik koop toch alleen gehakt, kipfilet en stooflappen. En heel soms die kipkrokant dingen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vind het echt wel prima voor verwerking in specifieke uitgebreidere gerechten Ik ben sowieso niet zo van een los stuk vlees op je bord als maaltijdcomponent. Als ik dat zo heel af en toe wel eens eet, dan haal ik inderdaad beter vlees.Vooral mijn vriend is daar helemaal gek op.
![]()
Ieder zijn meug hoor. Volgens mij is het leven veel makkelijker als je blij kunt worden van een berg prefab shoarma op je bord
Spoilers!![]()
Ik vind de bio kip en rundergehakt van Lidl echt prima. Ik had pas duur limousingehakt van de scharrelslager maar proefde geen noemenswaardig verschil. In ieder geval niet om de prijs te rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ja. En ik ben lui, dus heb geen zin om speciaal ergens anders heen te gaan als ik het verschil niet echt merk. Maar ik koop toch alleen gehakt, kipfilet en stooflappen. En heel soms die kipkrokant dingen.Vooral mijn vriend is daar helemaal gek op.
Spoilers!![]()
Dit. Maakt iedereen maar lekker zelf uit.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ieder zijn meug hoor. Volgens mij is het leven veel makkelijker als je blij kunt worden van een berg prefab shoarma op je bord
Ik stoor me gewoon aan van die inconsequente afval vrouwen. De hele tijd maar janken over hun gewicht, goede voornemens, DIT JAAR GA IK ECHT NAAR DE SPORTSCHOOL en ondertussen de winkelwagen vol pleuren met alles wat god verboden heeft en maar die mondjes vol proppen op de bank.
Ja, ik maak me zorgen om de dichtgroeiende bevolking. Net als dat er vroeger ook een enkeling was die het niet pikte dat hij mee moest roken in restaurants. Dikke mensen zijn ook schadelijk voor mijn gezondheid.![]()
ja het bio vlees is al een stuk beterquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind de bio kip en rundergehakt van Lidl echt prima. Ik had pas duur limousingehakt van de scharrelslager maar proefde geen noemenswaardig verschil. In ieder geval niet om de prijs te rechtvaardigen.![]()
De verse rookworst uit de koeling is de lekkerste supermarktrookworst die ik tot nu toe heb geproefd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:00 schreef TUFKAL het volgende:
Lees ook dat mensen de rookworst van de Lidl lekker vindenDat snap ik dus echt niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Nou liefje, je hoeft je om mijn gewicht geen zorgen te maken hoor. Mijn ziekte is niet besmettelijk gelukkig. En als je er psychisch zo'n last van hebt om naar me te moeten kijken, psychische zorg zit in het basispakketquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik stoor me gewoon aan van die inconsequente afval vrouwen. De hele tijd maar janken over hun gewicht, goede voornemens, DIT JAAR GA IK ECHT NAAR DE SPORTSCHOOL en ondertussen de winkelwagen vol pleuren met alles wat god verboden heeft en maar die mondjes vol proppen op de bank.
Ja, ik maak me zorgen om de dichtgroeiende bevolking. Net als dat er vroeger ook een enkeling was die het niet pikte dat hij mee moest roken in restaurants. Dikke mensen zijn ook schadelijk voor mijn gezondheid.
Spoilers!![]()
Zit gewoon volgespoten met rommel...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vind het echt wel prima voor verwerking in specifieke uitgebreidere gerechten Ik ben sowieso niet zo van een los stuk vlees op je bord als maaltijdcomponent. Als ik dat zo heel af en toe wel eens eet, dan haal ik inderdaad beter vlees.![]()
Haha. Ja sorry. Ik vind het gewoon nogal sneu om iemand 'aan te vallen' op de inhoud van een winkelwagen terwijl diegene het zelf niet eens of amper eet. En dan is het lastig om niet te reageren.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Meiske, ga er toch niet op in joh!![]()
![]()
haha nou hier niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
De verse rookworst uit de koeling is de lekkerste supermarktrookworst die ik tot nu toe heb geproefd.![]()
Ik heb liever dat mensen met mate shoarma eten en weten dat het ongezond is. Dan al die mensen die denken gezond bezig te zijn met al hun light producten. Wagens vol met Optimel, light chips, margarine, cruesli en light mayonaise. Misschien kun je die mensen wat dingen uit gaan leggen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik stoor me gewoon aan van die inconsequente afval vrouwen. De hele tijd maar janken over hun gewicht, goede voornemens dat, DIT JAAR GA IK ECHT NAAR DE SPORTSCHOOL en ondertussen de winkelwagen vol pleuren met alles wat god verboden heeft en maar die mondjes vol proppen op de bank.
Ja, ik maak me zorgen om de dichtgroeiende bevolking. Net als dat er vroeger ook een enkeling was die het niet pikte dat hij mee moest roken in restaurants. Dikke mensen zijn ook schadelijk voor mijn gezondheid.![]()
Dat heb ik hier vaker gelezen. Ik ga 'm eens proberen binnenkort.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
De verse rookworst uit de koeling is de lekkerste supermarktrookworst die ik tot nu toe heb geproefd.Spoilers!![]()
Ik val je niet aan, ik wijs je op een inconsequente levensstijl.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:02 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha. Ja sorry. Ik vind het gewoon nogal sneu om iemand 'aan te vallen' op de inhoud van een winkelwagen terwijl diegene het zelf niet eens of amper eet. En dan is het lastig om niet te reageren.![]()
Dit.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mensen met mate shoarma eten en weten dat het ongezond is. Dan al die mensen die denken gezond bezig te zijn met al hun light producten. Wagens vol met Optimel, light chips, margarine, cruesli en light mayonaise. Misschien kun je die mensen wat dingen uit gaan leggen.![]()
![]()
Dat is hetzelfde als niet de rokers op hun problemen wijzen maar de reeds gestopte rokers aansporen ook te stoppen met nicotine-pleisters.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mensen met mate shoarma eten en weten dat het ongezond is. Dan al die mensen die denken gezond bezig te zijn met al hun light producten. Wagens vol met Optimel, light chips, margarine, cruesli en light mayonaise. Misschien kun je die mensen wat dingen uit gaan leggen.![]()
Heerlijk sappig én knapperig. Van Zwagerman.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat heb ik hier vaker gelezen. Ik ga 'm eens proberen binnenkort.Curiosity cultured the cat
Snap ik wel een beetje.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar dat neemt niet weg dat ik toch ook wel aardig in broekmaat gestegen ben terwijl ik de afgelopen jaren nog geen halve cent aan voorverpakte, bewerkte meuk heb uitgegeven. Ik heb nu daarentegen voor mijn neus een jong monteurtje lopen op mijn werk die hoogtens vijftig kilo weegt en vrijwel elke avond kapsalonnen op pizza's laat bezorgen.
Niettemin heb je zeker wel een punt, en ben ik het grotendeels ook wel met je eens. Maar erover gaan zeiken in een vrolijk Lidltopic op basis van nogal wat botte aannames over specifieke posters vind ik dan wel weer een tikkie sneu.
Ja, die van Zwagerman zijn toevallig goed! Maar de rookworsten die in de XXL-aanbieding zitten zijn daar dan weer niet van, volgens mij.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heerlijk sappig én knapperig. Van Zwagerman.Let me see you stripped down to the bone![]()
Je doet aannames. En dat vind ik vervelend.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik val je niet aan, ik wijs je op een inconsequente levensstijl.![]()
Dat zijn die in de normale schappen liggen? Die heb ik nog nooit geproefd. Ik koop alleen deze, uit de koeling.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:07 schreef minilot het volgende:
Ja, die van Zwagerman zijn toevallig goed! Maar de rookworsten die in de XXL-aanbieding zitten zijn daar dan weer niet van, volgens mij.Curiosity cultured the cat
Je hebt het helaas tegen iemand die een roerbakgerecht graag opleukt met E-621 uit een potje en die graag zoetigheden bakt met 'corn syrup' uit een fles erin. Dus tsja.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:02 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zit gewoon volgespoten met rommel...
Met mijn halve kilo groenten per dag en maar één keer vlees per week en een aantal dagen nota bene veganistisch maak ik me verder maar gewoon niet druk.
Ook dat nog eens ja!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mensen met mate shoarma eten en weten dat het ongezond is. Dan al die mensen die denken gezond bezig te zijn met al hun light producten. Wagens vol met Optimel, light chips, margarine, cruesli en light mayonaise. Misschien kun je die mensen wat dingen uit gaan leggen.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Had ik al gezegd dat de Schogetten hier weg zijn? Weg. Er stonden altijd minstens drie dozen en nu staat er iets anders. Weg. No more
Tap tap tap![]()
Hehe, als je het maar weet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me aangesproken met m'n zero cola, cruesli en light mayonaiseEn oh jee, de schogetten weg?! Dat zou mijn lief erg vervelend vinden denk ik!
Net zo erg als bij elke andere supermarktquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:25 schreef larry_flynt het volgende:
Hoe zijn de spareribs bij de Lidl?Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
M'n zus had het er van het weekend toevallig over, dat die zo lekker waren. Ze komt nooit bij de Lidl maar die dingen kende ze. Ik zo van: 'Ja, die zijn dus weg.'quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Hehe, als je het maar weet.En oh jee, de schogetten weg?! Dat zou mijn lief erg vervelend vinden denk ik!
Zij helemaal beteuterd
Tap tap tap![]()
Hier is de honing in knijpfles al anderhalve maand foetsie.
Ik ook. Ik heb het een keer geprobeerd maar het is niet aan mij besteedt. Het is heel zoete chocola van de categotie Kinder of Milka, brrquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:45 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ken Schogetten alleen van dit topic haha.Geef mij maar Hands of my Chocolate
Spoilers!![]()
Wat is dat en hoe ziet dit er uit?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:45 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ken Schogetten alleen van dit topic haha.![]()
Gevulde chocoladeblokjes in allerhande smaken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:08 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Wat is dat en hoe ziet dit er uit?
Soort Rittersport qua flinke hoeveelheid smaken/vullingen, maar dan niet in reepvormLet me see you stripped down to the bone![]()
Ik heb ze nooit geprobeerd en het 'trekt' me ook niet inderdaad. Op een of andere manier verwacht ik ook mierzoet en daar hou ik niet van.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb het een keer geprobeerd maar het is niet aan mij besteedt. Het is heel zoete chocola van de categotie Kinder of Milka, brrGeef mij maar Hands of my Chocolate
![]()
Ah bedankt! Jammer ik krijg altijd laat van chocola. (Acne en dergelijke) maar wel heel lekker.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Gevulde chocoladeblokjes in allerhande smaken.
[ afbeelding ]
Soort Rittersport qua flinke hoeveelheid smaken/vullingen, maar dan niet in reepvorm![]()
Kinder chocoladequote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb het een keer geprobeerd maar het is niet aan mij besteedt. Het is heel zoete chocola van de categotie Kinder of Milka, brrGeef mij maar Hands of my Chocolate
Met dat witte spul
Tap tap tap![]()
Die ene links voorquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Gevulde chocoladeblokjes in allerhande smaken.
[ afbeelding ]
Soort Rittersport qua flinke hoeveelheid smaken/vullingen, maar dan niet in reepvormDaar moest je hier ook naar zoeken omdat er minder van in zo'n doos leken te zitten, dus het duurde een tijdje voor ik hem ontdekt had.
Tap tap tap![]()
Ik heb spijt dat ik niet een hele grote hoeveelheid vanillestokjes heb ingeslagen toen ze die hadden met kerst
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'![]()
Schijnt door problemen met leverancier te komen, vertelde een medewerker me bij navraag. Vorige week stond er hier plots weer een schap vol.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:07 schreef minilot het volgende:
Hier is de honing in knijpfles al anderhalve maand foetsie.Curiosity cultured the cat
Ah, okee!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schijnt door problemen met leverancier te komen, vertelde een medewerker me bij navraag. Vorige week stond er hier plots weer een schap vol.Goed om te horen. Nu nog bij mijn winkel!
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Had ik al gezegd dat de Schogetten hier weg zijn? Weg. Er stonden altijd minstens drie dozen en nu staat er iets anders. Weg. No more![]()
![]()
Mijn stash is bijna op!
Gauw naar mijn Lidl rennen dus.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Heb nog zat hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn stash is bijna op!
Gauw naar mijn Lidl rennen dus.![]()
![]()
Dikke kans dat dit er met Pasen weer is.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:50 schreef -Mellow- het volgende:
Ik heb spijt dat ik niet een hele grote hoeveelheid vanillestokjes heb ingeslagen toen ze die hadden met kerst![]()
Bij de kassa hadden ze nu een gezond afdeling: zakjes nootjes: 60 gram voor ¤0,79
Plastic tassen zijn kleiner geworden.
Tzaziki is weer uit assortiment.![]()
Ik koop al een paar maanden elke keer als ik er kom de Nuts & Berries zakjes bij de kassaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:25 schreef JohnB52 het volgende:
Bij de kassa hadden ze nu een gezond afdeling: zakjes nootjes: 60 gram voor ¤0,79
Plastic tassen zijn kleiner geworden.
Tzaziki is weer uit assortiment.Moerbei, chia, cashew en rozijn. Erg lekker en ongezoet wat ik erg fijn vind.
Spoilers!![]()
Hoe is die 'Parmezaanse kaas' (die nep variant aan een blok/punt) van de Lidl? Ik wil een recept maken waar verse Parmezaan in moet, maar wil niet die dure versie gebruiken.![]()
Die gebruik ik bijna altijd en ik heb er geen klachten over. Ik wist niet dat die nep is trouwens. Wanneer ze Italiaanse weken ofzo hebben koop ik wel altijd de luxere variant.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:55 schreef TravelRose het volgende:
Hoe is die 'Parmezaanse kaas' (die nep variant aan een blok/punt) van de Lidl? Ik wil een recept maken waar verse Parmezaan in moet, maar wil niet die dure versie gebruiken.Spoilers!![]()
O top! Ja, er staat op de verpakking niet Parmezaanse kaas (zal wel een beschermde naam zijn?). Dan ga ik hem zeker proberen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die gebruik ik bijna altijd en ik heb er geen klachten over. Ik wist niet dat die nep is trouwens. Wanneer ze Italiaanse weken ofzo hebben koop ik wel altijd de luxere variant.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: