Zeker haalbaar, ook niet een parel omdat ik moet haasten. Ze verwachten sneeuw, maar daar zal ik met die Navara geen last van hebben. Dan 2 uur lang maar ergens koffie drinken voor die volgende auto naar Groede moet. Vanaf goede is de aanbevolen OV verbinding bus-veerpont-trein-bus naar huis.quote:
Of als je bij een dealer binnen loopt dat ze al gelijk zeggen: "Aah je komt voor de Clio", met de papieren en sleutels in de aanslag. Vaak krijg je auto's mee alsof het pakjes kauwgom zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:43 schreef Schaapje96 het volgende:
Hahah nou sinds ik bij EW werk lijkt een auto wel een pen ofzo. Krijg ze toch wel erg makkelijk mee meestal.
Ook altijd wel mooi als ze er eentje kwijt zijn en dan na het bellen van verschillende vestigingen erachter komt dat ze hem toch moeten hebben, waarna die ergens in een hoekje staat
Ja dat is vaak ook mijn ervaring. Hier was eigenlijk alles anders. Van het binnen komen tot het afgeven toe.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:50 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Of als je bij een dealer binnen loopt dat ze al gelijk zeggen: "Aah je komt voor de Clio", met de papieren en sleutels in de aanslag. Vaak krijg je auto's mee alsof het pakjes kauwgom zijn.
maltaquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:35 schreef OMGitsSander het volgende:
Vandaag heel wat hikers tegengekomen tijdens m'n rit. Eerst kwam ik iemand tegen in Veenendaal die eenzelfde type auto ook naar dezelfde locatie in Amsterdam moest brengen. Kwam ik alleen pas in Amsterdam achter bij de bushalte. Daar op locatie twee hikers van easyway tegengekomen. Eentje had z'n eerste dag, was in pak gegaan ZONDER jas. Hij zo: "Ja, je moet toch netjes zijn." Ik zeg, gozer, je mag echt wel een jas aan. Man man man.. Ook weer zo'n mooie EW tas had tie bij zich. Blijven mooie dingen.
Die andere gast van EW had op locatie in Amsterdam de instructies niet helemaal begrepen. Die ging het hek door en daar moet je dan altijd ff wachten. Maar hij had begrepen dat hij maar meteen naar de slagboom moest rijden. Stond tie daar 5 min. te wachten. Kwam er eindelijk iemand aan van de receptie: "Wtf ben je aan t doen?" Hahaha, schijnt dat je daar een rood pasje moet halen om daarmee naar binnen te gaan. Wat een gedoe ook allemaal.
Daar eenmaal op het terrein moest ik de auto afleveren bij zo'n kantoortje. Hoorde ik zo'n medewerker daar helemaal flippen tegen iemand die daar al stond: "MENEER, IK KAN U TOCH NIET ZOMAAR EEN AUTO MEEGEVEN ZONDER CONTACTPERSOON OF IETS. WE HEBBEN HET HIER WEL OVER AUTO'S HÈ! WAT DENKT U WEL NIET?!
*potato*
Wij laten in de taxi ook altijd de auto's gewoon erin. Geen enkel probleem bij de duitse merken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:12 schreef Viezze het volgende:
Ben er laatst voor het eerst geweest. Was vrij simpel anders, behalve dat we willen dat je de sleutel in de auto laat en ik er van overtuigd was dat de auto dan op slot ging. Na een paar keer weet je het zeker? heb ik ze er maar in laten liggen, niet mijn probleemOV is wel kut.
@A_Valbuena, laatst bij de vestiging in Zwolle gedaan. Is me zeer goed bevallen. Het bestaat uit auto's klaar maken voor uitgifte (dus vooral schoonmaken) en ritten in de omgeving.
Ja als je kan begrijpend lezen is niks moeilijk, alleen toen ik terug liep begon het vol te hagelen. Ik was zeiknat toen ik bij de bushalte aankwam en de verwarming in die bus stond ook nog eens niet aan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:12 schreef Viezze het volgende:
Ben er laatst voor het eerst geweest. Was vrij simpel anders, behalve dat we willen dat je de sleutel in de auto laat en ik er van overtuigd was dat de auto dan op slot ging. Na een paar keer weet je het zeker? heb ik ze er maar in laten liggen, niet mijn probleemOV is wel kut.
@A_Valbuena, laatst bij de vestiging in Zwolle gedaan. Is me zeer goed bevallen. Het bestaat uit auto's klaar maken voor uitgifte (dus vooral schoonmaken) en ritten in de omgeving.
Dat is niet altijd waar. Ik heb een keer een Touareg opgehaald waarbij ik de deur dicht gooide terwijl de sleutel in het contact zat. *KLIK*quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wij laten in de taxi ook altijd de auto's gewoon erin. Geen enkel probleem bij de duitse merken.
ik doelde eigenlijk op het feit dat er iemand 5 minuten voor de hefbomen stond voordat er een medewerker aan hem vroeg wat hij hier kwam doen. In jouw situatie is het inderdaad hun eigen probleem mocht de auto op slot gaan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:23 schreef Viezze het volgende:
@Marco: Waarom ik er zo op tegen was, was omdat die auto al twee keer eerder direct op slot ging toen ik twee stappen zette. Maar dat kwam dus omdat de sleutels te ver van de auto verwijderd waren.
@hierboven. Begrijpend lezen was niet van toepassing, want er stond bij mij niks bijmaar alsnog was het niet bijster ingewikkeld
Vooral schoonmaken?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:12 schreef Viezze het volgende:
Dit gebeurde me in Wieuwerd, dat weten ze bij EW nietquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:59 schreef Viezze het volgende:
Was jij toevallig de aanleiding voor dat mailtje destijds?
Iets specifieker, was dit voorval rond 5 maart 2012?
Dit is inderdaad de reden dat ik standaard de reservesleutel in m'n binnenzak houquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:50 schreef johnson555 het volgende:
Zelfs bij Duitse auto's gewoon op slot hoor zelfs een keer gehad dat een Polo stationair op slot ging toen ik even de deur Had dichtgegooid. Gelukkig reserve sleutel tough
Nu 2x geweest in wieuwerd haha, aardige lui daar :pquote:Op donderdag 29 januari 2015 00:34 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Dit gebeurde me in Wieuwerd, dat weten ze bij EW niet
Gefeliciteerd! Het gaat ook zo geweldig goed met Vitesse...quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:18 schreef joppie_saus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ] CUPFIGHTERS!!!! [ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hangt er heel erg vanaf hoe druk het is. Ik had toen een "slechte" dag volgens een van die gasten daar, maar heb misschien 4-5 auto's schoongemaakt en verder gereden. Hij zei dat je normaliter 1-2 auto's schoonmaakt. Echt prima werk hoor wat mij betreft, beter dan hiken vind ik.quote:Op donderdag 29 januari 2015 00:11 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Vooral schoonmaken?Yep, dat wordt een kutdag..
Twee ritten gedaan en geen snelweg gezien.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:58 schreef Fiorano het volgende:
Gefeliciteerd joppie_saus...
Nog iemand die op de A2 vast staat trouwens?
Jullie gaan er straks gewoon af tegen Excelsiorquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:18 schreef joppie_saus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ] CUPFIGHTERS!!!! [ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 januari 2015 10:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jullie gaan er straks gewoon af tegen Excelsior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |