Dit.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom kwamen dat soort dingen uberhaupt in het openbaarDat ga je toch niet vertellen of is jullie dokter een lul
Haar zusje was het lekquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom kwamen dat soort dingen uberhaupt in het openbaarDat ga je toch niet vertellen of is jullie dokter een lul
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij hadden Nelleke Bibberpenneke.
Op de school WC betrapt met een bibberpen
Hier in de buurt was er een vrouwtje die gewoon op tafel ging liggen in de sportkantine en een leverworst naar binnen werkte. Sindsdien eet niemand meer leverworst in de kantine.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij hadden Nelleke Bibberpenneke.
Op de school WC betrapt met een bibberpen
Ik mag hopen dat ze daar vorstelijk voor betaald werd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hier in de buurt was er een vrouwtje die gewoon op tafel ging liggen in de sportkantine en een leverworst naar binnen werkte. Sindsdien eet niemand meer leverworst in de kantine.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hier in de buurt was er een vrouwtje die gewoon op tafel ging liggen in de sportkantine en een leverworst naar binnen werkte. Sindsdien eet niemand meer leverworst in de kantine.
Nee ze vond het gewoon geilquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze daar vorstelijk voor betaald werd.
Wtfffffquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook. En haar vriend was er ook gewoon nog bijquote:
Gewoon uit het niets in een volle kantine? Of flink lam?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook. En haar vriend was er ook gewoon nog bijwat het helemaal bizar maakt.
Die Zuid-Amerikaanse wijffies... helemaal gek.
Flink lam met nog een mannetje of 7/8 aanwezig. Ja die andere gaan daar dus never nooit hun bek over houden hequote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon uit het niets in een volle kantine? Of flink lam?
Nou ga eens naar dat filmpje zoeken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Flink lam met nog een mannetje of 7/8 aanwezig. Ja die andere gaan daar dus never nooit hun bek over houden hewas ook nog gefilmd geloof ik. Gelukkig nooit gezien.
Nee joh. Als ik al die meuk die domme dronken vrouwen hier uithalen en wat gefilmd is, moet gaan bewarenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou ga eens naar dat filmpje zoeken.
Don, Ad en wie nog meer?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Flink lam met nog een mannetje of 7/8 aanwezig. Ja die andere gaan daar dus never nooit hun bek over houden hewas ook nog gefilmd geloof ik. Gelukkig nooit gezien.
Zij zelf natuurlijk, haar vriend, DS2, Wim-lex en Boefje.quote:
Plausibel.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoax! DS2 komt helemaal niet in openbare gelegenheden
?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:10 schreef Zhano het volgende:
Boh ik wist helemaal niet dat Ozz zo fan was van Frank Boeijen.
Logisch, zijn bekendste nummer gaat over een prostituee.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:10 schreef Zhano het volgende:
Boh ik wist helemaal niet dat Ozz zo fan was van Frank Boeijen.
Frank Boeijen - M....'s Mams?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Logisch, zijn bekendste nummer gaat over een prostituee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |