SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg jonge, in een fucking 0-0. Dat Krabby de tering krijgt of wie de fuck die cijfers geeft.quote:
Het gaat om de persoonlijke cijfers en daar was Ahmadi wel stukken beter dan Joey.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ga weg jonge, in een fucking 0-0. Dat Krabby de tering krijgt of wie de fuck die cijfers geeft.
Alsof je naar Heerenveen hebt gekekenquote:Op maandag 26 januari 2015 21:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het gaat om de persoonlijke cijfers en daar was Ahmadi wel stukken beter dan Joey.
Niet zo biased doen.
Tuurlijk het is mijn 4e club.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alsof je naar Heerenveen hebt gekeken
2 spelers met 0 goals en 0 assists in dat elftal vind ik vreemd. En nog niet gewonnen ook.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het gaat om de persoonlijke cijfers en daar was Ahmadi wel stukken beter dan Joey.
Niet zo biased doen.
toty robben is alweer bijna 8 miljoenquote:Op maandag 26 januari 2015 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sif De Gea weer even 400k erbij alsof het niets is
Wat een prijzen manquote:Op maandag 26 januari 2015 21:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
toty robben is alweer bijna 8 miljoen
was een week geleden minder dan 6 miljoen.quote:
Ik vind een speler met 2 sterren weakfoot dat sowieso nooit waardquote:Op maandag 26 januari 2015 21:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
was een week geleden minder dan 6 miljoen.Alleen had net te weinig coins.
Ik speel met zijn nif. Die is al heel erg goedquote:Op maandag 26 januari 2015 21:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind een speler met 2 sterren weakfoot dat sowieso nooit waard
Vind ik ook absurdquote:Op maandag 26 januari 2015 21:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Voor iemand die niet handelt is dat best veel.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als ik mijn team nu verkoop heb ik ook weer 600k winst.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor iemand die niet handelt is dat best veel.
Voor iemand die lekker veel coins koopt nietquote:Op maandag 26 januari 2015 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor iemand die niet handelt is dat best veel.
Voor iemand als ik dus wel.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor iemand die lekker veel coins koopt niet
Dat je het meteen weer op jezelf betrekt is veelzeggendquote:
Geldt dus nietquote:Op maandag 26 januari 2015 21:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zou die 21 procent actie van de Mediamarkt ook gelden op PS4 controllers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |