Wat? remember die beelden van de direct, dat zie je geen 360 doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat klopt wel aardig hoor, 360 kan ook prachtige beelden op je scherm toveren
Mee eens, vandaag eindelijk kunnen spelenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geduld wordt beloond, het zijn topspellen.
Soms loop je je gek te zoeken inderdaad, terwijl de oplossing voor je neus staat. Maar dat vind ik juist heerlijk. Heel de omgeving minutieus rondgaan met de scanner overal op gericht, zoekend naar dat ene kleine dingetje. Zo is het altijd ook weer geweldig als je eindelijk ontdekt hoe je bij een missile expansion of energy tank kunt geraken. En natuurlijk de powerups voor je suit. Dat je ergens in de omgeving maar niet verder komt en dan later eindelijk de juiste powerup krijgt waarmee je wel de volgende stap bereikt. Dat backtracken is echt geweldig ontworpen, prachtig stukje leveldesign.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:04 schreef roy9 het volgende:
[..]
Mee eens, vandaag eindelijk kunnen spelenik heb nu de Morph Ball, Missiles en Charge Beam weer teruggevonden. Zat alleen een tijd te kloten met die Runic Symbols, vlak voor de Charge Beam. Dan is het zo simpel maar dan kijk je gewoon niet goed
Herkenbaar?
Ja, helemaal gelijk. Je verkent de planeet steeds een stukje verder. De sfeer is ook heerlijk, lekker mysterieus. Ook leuk dat je vervolgens dmv scannen steeds meer te weten komtquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Soms loop je je gek te zoeken inderdaad, terwijl de oplossing voor je neus staat. Maar dat vind ik juist heerlijk. Heel de omgeving minutieus rondgaan met de scanner overal op gericht, zoekend naar dat ene kleine dingetje. Zo is het altijd ook weer geweldig als je eindelijk ontdekt hoe je bij een missile expansion of energy tank kunt geraken. En natuurlijk de powerups voor je suit. Dat je ergens in de omgeving maar niet verder komt en dan later eindelijk de juiste powerup krijgt waarmee je wel de volgende stap bereikt. Dat backtracken is echt geweldig ontworpen, prachtig stukje leveldesign.
), goldeneye en smash brothers met 4 spelers allemaal. Nu staat de wii u hier met name voor netflix en om neefjes een plezier te doen als ze op visite zijn.
Uch, die zwarte bladzijde staat ook in mijn geschiedenisboek. Gelukkig was er de Tomb Raider nude patch.quote:Op zondag 1 februari 2015 12:49 schreef CoExist het volgende:
Mid jaren '90 PC gamer geworden omdat het cooler was.
Quakequote:Op zondag 1 februari 2015 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uch, die zwarte bladzijde staat ook in mijn geschiedenisboek. Gelukkig was er de Tomb Raider nude patch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
En net nadat je op een forum om hulp gaat schreeuwen, haal je het![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 16:50 schreef roy9 het volgende:
Zit nu toch ff vast in Metroid Prime:Ik heb nog nooit een Metroid gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
En net nadat je op een forum om hulp gaat schreeuwen, haal je het![]()
het trok me nooit qua presentatie, maar zag van de week alle games als download. Nu toch alsnog aan beginnen? En wat moet ik me er nu van voorstellen? Komt op mij nogal Halo-achtig over
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
Nouja, het is wel SF en je schiet dingen in first person. Maar je moet het meer zien als een first person adventure ipv shooter. Ook ligt de focus erg op exploratie; telkens als je een nieuwe upgrade vind kun je weer een stukje verder vanuit verschillende plekken. Zeker de moeite waard, al helemaal voor een tientje!quote:Op maandag 2 februari 2015 13:50 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Metroid gespeeldhet trok me nooit qua presentatie, maar zag van de week alle games als download. Nu toch alsnog aan beginnen? En wat moet ik me er nu van voorstellen? Komt op mij nogal Halo-achtig over
Je bent niet de enige hoorquote:Op maandag 2 februari 2015 13:50 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Metroid gespeeldhet trok me nooit qua presentatie, maar zag van de week alle games als download. Nu toch alsnog aan beginnen? En wat moet ik me er nu van voorstellen? Komt op mij nogal Halo-achtig over
Omdat Nintendo.quote:
Tja, denk dat ik pas weer online kom in Mario Kart als DLC pack 2 uit is.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:50 schreef VRIDZ het volgende:
Wat betreft Mario Kart toernooi..dat toernooi staat nog steeds open bij tournaments, dus in principe hoeft daar verder niks aan gedaan te worden..(kon dacht ik toernooinaam opzoeken in het spel?) Alleen dus zorgen dat we tegelijk online zijn, anders valt er weinig te racen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |