abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 januari 2015 @ 22:44:25 #101
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_149224297
O ja lijstjestopic. 31 jaar, begonnen met NES. Vervolgens GB(C), GBA, SNES, PSX, DC, Xbox, Xbox 360, PSP en Wii U. De PS3 en GC ook gekocht maar zijn meer stofverzamelaars. Speel nauwelijks games op de gsm, maar wel op tablets. Beschouw mezelf vooral een pc gamer (RTS, westerse RPG en Shoot em up) en archievementhoer (xbox 360). Na de Wii overgeslagen te hebben had ik toch behoefte aan Mario games vandaar de keuze voor een Wii U.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_149229547
27 jaar, NES, N64, GC, Wii, WII U, GB, GBC en GBA. Nooit een niet Nintendo console gehad. Binnenkort de PS4 omdat het PC gamen helemaal is weggeëbd. Bij vrienden genoeg uurtjes beleefd op de Sony consoles. De Xbox consoles nauwelijks aangeraakt.
Aap uit de mouw
  zaterdag 31 januari 2015 @ 06:49:18 #103
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_149229714
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat klopt wel aardig hoor, 360 kan ook prachtige beelden op je scherm toveren :)
Wat? remember die beelden van de direct, dat zie je geen 360 doen.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 18:50:02 #104
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_149241880
Tof om te zien dat er aardig wat reacties op mijn vraag zijn gekomen, thanks! :) Aardig diverse groep dus, met allemaal andere 'eerste' games en consoles :)

Wat betreft Mario Kart toernooi..dat toernooi staat nog steeds open bij tournaments, dus in principe hoeft daar verder niks aan gedaan te worden..(kon dacht ik toernooinaam opzoeken in het spel?) Alleen dus zorgen dat we tegelijk online zijn, anders valt er weinig te racen he :D

Heb Smash Bros Wii U niet (wel Gc en Wii versie).. had me er op zich wel mee vermaakt, maar toch niet helemaal mijn spel denk ik.. Althans, ik schat in dat ik er weinig van bak in online-modus :X
  zaterdag 31 januari 2015 @ 22:04:16 #105
388285 roy9
Oude Koek
pi_149248214
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:41 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Geduld wordt beloond, het zijn topspellen.
Mee eens, vandaag eindelijk kunnen spelen _O_ ik heb nu de Morph Ball, Missiles en Charge Beam weer teruggevonden. Zat alleen een tijd te kloten met die Runic Symbols, vlak voor de Charge Beam. Dan is het zo simpel maar dan kijk je gewoon niet goed :') Herkenbaar?
  zaterdag 31 januari 2015 @ 23:09:35 #106
8369 speknek
Another day another slay
pi_149250587
32, op mn derde begonnen met gamen, dus bijna een jubileum. (pc) c64, nes, snes, gameboy, n64, gba sp, gamecube, wii, xbox360, wii u, ps4. Prof in games? mja letterlijk, professor.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Donald Duck held zaterdag 31 januari 2015 @ 23:12:28 #107
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_149250678
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:04 schreef roy9 het volgende:

[..]

Mee eens, vandaag eindelijk kunnen spelen _O_ ik heb nu de Morph Ball, Missiles en Charge Beam weer teruggevonden. Zat alleen een tijd te kloten met die Runic Symbols, vlak voor de Charge Beam. Dan is het zo simpel maar dan kijk je gewoon niet goed :') Herkenbaar?
Soms loop je je gek te zoeken inderdaad, terwijl de oplossing voor je neus staat. Maar dat vind ik juist heerlijk. Heel de omgeving minutieus rondgaan met de scanner overal op gericht, zoekend naar dat ene kleine dingetje. Zo is het altijd ook weer geweldig als je eindelijk ontdekt hoe je bij een missile expansion of energy tank kunt geraken. En natuurlijk de powerups voor je suit. Dat je ergens in de omgeving maar niet verder komt en dan later eindelijk de juiste powerup krijgt waarmee je wel de volgende stap bereikt. Dat backtracken is echt geweldig ontworpen, prachtig stukje leveldesign.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 1 februari 2015 @ 08:12:15 #108
388285 roy9
Oude Koek
pi_149255447
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:12 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Soms loop je je gek te zoeken inderdaad, terwijl de oplossing voor je neus staat. Maar dat vind ik juist heerlijk. Heel de omgeving minutieus rondgaan met de scanner overal op gericht, zoekend naar dat ene kleine dingetje. Zo is het altijd ook weer geweldig als je eindelijk ontdekt hoe je bij een missile expansion of energy tank kunt geraken. En natuurlijk de powerups voor je suit. Dat je ergens in de omgeving maar niet verder komt en dan later eindelijk de juiste powerup krijgt waarmee je wel de volgende stap bereikt. Dat backtracken is echt geweldig ontworpen, prachtig stukje leveldesign.
Ja, helemaal gelijk. Je verkent de planeet steeds een stukje verder. De sfeer is ook heerlijk, lekker mysterieus. Ook leuk dat je vervolgens dmv scannen steeds meer te weten komt O+
pi_149255565
Mijn lijst. 34 jaar, begonnen met NES. Vervolgens Gameboy, SNES, N64, Gamecube, Xbox, PS2, Wii, Xbox360 en nu Wii u. Game steeds minder, op xbox360 meest gegamed (battlefield 3), PC games ook af en toe bedenk ik me net. Beste herinneringen beleef ik aan mariokart, mario partys (11.gif), goldeneye en smash brothers met 4 spelers allemaal. Nu staat de wii u hier met name voor netflix en om neefjes een plezier te doen als ze op visite zijn.
pi_149258703
Hmmm dan ik ook maar :)

Net 23 jaar en begonnen met de NES. Ik meen dat die Asterix en Obelix game mijn eerste ooit was! Daarna een Playstation voor mijn verjaardag gekregen. Die toen verkocht voor een Gamecube met Melee (volgens mij op de dag dat de Gamecube 100 gulden of euro werd). Daarna een PS2 slim bij elkaar gespaard. Toen alles verkocht voor een 360. Dat vond ik op den duur niet meer zo leuk. Alleen maar shooters en dat soort dingen. Dus weer alles verkocht voor een Wii U. Het was tijdens de periode dat er geen games uitkwamen voor de Wii U. Dus heb ik een aantal Wii games gekocht, En damn wat waren die leuk :) Hielp mij enorm om weer uit de put te komen toentertijd. Vooral Galaxy, en Twilight Princess. En 1 jaar geleden een tweedehands PS3 gekocht voor de exclusives en de games die ik gemist heb/had. Ondertussen een kleine collectie opgebouwd :)

http://bit.ly/1EDMC99

En gamen doe ik als hobby. Ben niet echt goed of slecht. Heb er gewoon plezier mee :)

[ Bericht 3% gewijzigd door s0ul1991 op 01-02-2015 12:31:48 ]
pi_149259375
34 jaar en sinds mid jaren '80 gamer.

Begonnen met de Atari 2600 en de Nintendo NES.
Ook veel gegamed op de Commodore 64 en verschillende Amiga's.

Mid jaren '90 PC gamer geworden omdat het cooler was. Om bij de release van de Nintendo GameCube weer terug te keren naar console gaming. (Beste controller ooit!)

Vele consoles gehad maar vaak weer verkocht om de next-gen van die tijd te kopen.

Nintendo is mijn favoriet en al hun consoles heb ik dan ook wel gehad.
Games van Nintendo hebben een bepaalde magie die ik al sinds mijn jeugd ervaar.

Minst favoriet was de Sony PlayStation 2. Dat ding had mijn inziens alleen maar wegwerp games.

Microsoft Xbox heb ik nooit gehad want dat is voor ..... *
(* vul zelf maar in)

Huidige consoles in mijn bezit:
Nintendo GameCube
Nintendo Wii
Nintendo Wii U
Nintendo 3DS XL
Nintendo DS

Sony PlayStation 3
Sony PlayStation 4
Sony PlayStation Vita
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zondag 1 februari 2015 @ 12:54:28 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149259518
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 12:49 schreef CoExist het volgende:

Mid jaren '90 PC gamer geworden omdat het cooler was.
Uch, die zwarte bladzijde staat ook in mijn geschiedenisboek. Gelukkig was er de Tomb Raider nude patch.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_149260129
quote:
10s.gif Op zondag 1 februari 2015 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Uch, die zwarte bladzijde staat ook in mijn geschiedenisboek. Gelukkig was er de Tomb Raider nude patch.
Quake
Duke Nukem 3D
Half-Life
Command & Conquer
Commando's

Mooie tijden voor de PC gamer.
Daar konden Nintendo, Sony en Sega niet tegen op.
Al heb ik die generatie consoles wel gehad.
De Saturn was minst favoriet en werd snel vervangen door de PSX. Al was het wel de laatste goeie SEGA console.
Dreamcast nooit gehad.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zondag 1 februari 2015 @ 13:42:49 #114
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_149260907
30 jaar. Begonnen met een NES. Spellen als Captain Skyhawk, Marble Madness, Demons & Wizards en Mario Bros 1, 2 en 3 veel gespeeld. Top Gun trouwens ook, maar daar kwam ik niet ver mee :').

Voordat wij thuis een SNES kregen, moest de NES helaas weg. De SNES kregen wij met een aantal spellen: Super Mario World en een 4-in-1-niet-erg-legaal-ding dat Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles in Time ( Geweldige game O+ ), Spider-Man and the X-Men in Arcade's Revenge (ik vond het vroeger prachtig, de reviews wat minder op dit moment), Super Pipe Dream ( blijft nog altijd een favoriet ) en Super pang. Daarnaast veelvoudig Mortal Kombat II gespeeld, Street Fighter II. Blijkbaar hadden wij ook een vrij obscure RPG in huis (Super Ninja Boy, die kom ik nu veelvoudig op sites tegen als obscure shit dat mensen gespeeld moeten hebben), maar daar kwam ik vroeger nooit uit.

Vervolgens een N64 gekregen met Mario Kart 64, Snow Board Kids, een Fifa spel en GoldenEye. Eerlijk gezegd speelde ik meer PC spellen rond die tijd dan op de N64. Het trok mij niet zo.

Daarna zelf consoles moeten kopen als ik ze wilde. Op volgorde is dat een Gamecube, Gameboy Advance, Nintendo DS, Wii, WiiU en 3DS geworden. Laatste jaren speel ik vooral op een WiiU en 3Ds. Vooral platform spellen en oudere RPGs zoals Final Fantasy en Chrono Trigger.
  zondag 1 februari 2015 @ 16:50:54 #115
388285 roy9
Oude Koek
pi_149267521
Zit nu toch ff vast in Metroid Prime:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:
En net nadat je op een forum om hulp gaat schreeuwen, haal je het :+
pi_149295763
quote:
11s.gif Op zondag 1 februari 2015 16:50 schreef roy9 het volgende:
Zit nu toch ff vast in Metroid Prime:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:
En net nadat je op een forum om hulp gaat schreeuwen, haal je het :+
Ik heb nog nooit een Metroid gespeeld :o het trok me nooit qua presentatie, maar zag van de week alle games als download. Nu toch alsnog aan beginnen? En wat moet ik me er nu van voorstellen? Komt op mij nogal Halo-achtig over
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  maandag 2 februari 2015 @ 14:53:02 #118
388285 roy9
Oude Koek
pi_149297770
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:50 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een Metroid gespeeld :o het trok me nooit qua presentatie, maar zag van de week alle games als download. Nu toch alsnog aan beginnen? En wat moet ik me er nu van voorstellen? Komt op mij nogal Halo-achtig over
Nouja, het is wel SF en je schiet dingen in first person. Maar je moet het meer zien als een first person adventure ipv shooter. Ook ligt de focus erg op exploratie; telkens als je een nieuwe upgrade vind kun je weer een stukje verder vanuit verschillende plekken. Zeker de moeite waard, al helemaal voor een tientje!
  Redactie Games maandag 2 februari 2015 @ 15:38:42 #119
181272 crew  Noppie2000
pi_149298875
Amerikaanse Club Nintendo gevuld met vele games, site meteen down _O-
  maandag 2 februari 2015 @ 19:44:44 #120
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_149305812
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:50 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

Je bent niet de enige hoor ;) Al heb ik wel al redelijk wat Metroid-spellen gekocht (de originele versies voor de betreffende consoles).. vroeg of laat toch een beginnetje mee maken :)

Mezelf kennende zal ik de 2D-versies leuker vinden dan de latere 3D-versies.. maar we zullen zien.
  maandag 2 februari 2015 @ 19:46:57 #121
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_149305909
Vind het btw wel 'fijn' om te weten dat er dus de nodige ervaren gamers (althans, qua jaren ;)) hier zitten, had verwacht dat het gemiddelde wat lager zou liggen. Af en toe off-topic gaan richting andere consoles of oudere games zal voor de meesten dan dus ook niet zo heel erg zijn gok ik zo?
  maandag 2 februari 2015 @ 20:37:37 #123
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149308001
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:33 schreef s0ul1991 het volgende:
[ afbeelding ]
Wha? Why? :{ :?
Omdat Nintendo.

Soms niet te begrijpen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 2 februari 2015 @ 21:22:26 #124
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_149309941
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:33 schreef s0ul1991 het volgende:
[ afbeelding ]
Wha? Why? :{ :?
Localisation / moet in meerdere talen vertaald worden, gok ik zo?
pi_149309966
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 18:50 schreef VRIDZ het volgende:
Wat betreft Mario Kart toernooi..dat toernooi staat nog steeds open bij tournaments, dus in principe hoeft daar verder niks aan gedaan te worden..(kon dacht ik toernooinaam opzoeken in het spel?) Alleen dus zorgen dat we tegelijk online zijn, anders valt er weinig te racen he :D
Tja, denk dat ik pas weer online kom in Mario Kart als DLC pack 2 uit is.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')