quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
twitter:sanderjonkman twitterde op maandag 26-01-2015 om 12:56:37Plek voor Sven van Beek in het Elftal van de Week van La Gazzetta dello Sport. #Feyenoord http://t.co/tABwW0Hc28 reageer retweet
Die lange ballen kwamen goed aan inderdaad.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:46 schreef Divje het volgende:
twitter:sanderjonkman twitterde op maandag 26-01-2015 om 12:56:37Plek voor Sven van Beek in het Elftal van de Week van La Gazzetta dello Sport. #Feyenoord http://t.co/tABwW0Hc28 reageer retweet
Wie?quote:Op maandag 26 januari 2015 13:47 schreef H.FR het volgende:
Ik vind het gewoon een vrij matig spelertje voor Feyenoord.
Die waren gisteren ronduit kut ja. Normaal gesproken stukken beter.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:47 schreef Herqules het volgende:
[..]
Die lange ballen kwamen goed aan inderdaad.
Ayoub van Utrecht.quote:
Passing van achteruit was sowieso erg matig. Ik zag Kongolo 3 simpele ballen achter elkaar inleveren.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die waren gisteren ronduit kut ja. Normaal gesproken stukken beter.
Kongolo verspeelde die bal ook zo simpel vlak voor het einde. Ik zag het alweer gebeurenquote:Op maandag 26 januari 2015 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Passing van achteruit was sowieso erg matig. Ik zag Kongolo 3 simpele ballen achter elkaar inleveren.
Middenveld heeft veel, heel veel verbloemd gisteren.
Ah die.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:57 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ayoub van Utrecht.
Ik zie wel potentie bij hem. Lijkt ook iets meer scorend vermogen te hebben dan de huidige middenvelders maar daarvoor moet ik de statistieken er even bij pakken.
Alles in de Eredivisie is een gokje.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah die.
Mja, wel potentie inderdaad. Draait vaak goed weg, goeie pass, creëert kansen en heeft zelf ook aardig schot. Vind het desondanks een gokje, weet niet waarom precies.
Hij is pas 20 en toch al wel onomstreden bij Utrecht en zou ook al in de subtop kunnen spelen. Heeft ook zeker de potentie om te slagen bij een club als Feyenoord, maar zal niet goedkoop zijn.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:47 schreef H.FR het volgende:
Ik vind het gewoon een vrij matig spelertje voor Feyenoord.
Denk je nou echt dat Vilhena nog blijft?quote:Op maandag 26 januari 2015 14:03 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Alles in de Eredivisie is een gokje.
Ik zou niet weten wie Clasie zou moeten opvolgen. Immers een linie naar achter en Vilhena op 10?
Waar moet Vilhena heen dan?quote:Op maandag 26 januari 2015 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Vilhena nog blijft?
Het is die baard...quote:Op maandag 26 januari 2015 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah die.
Mja, wel potentie inderdaad. Draait vaak goed weg, goeie pass, creëert kansen en heeft zelf ook aardig schot. Vind het desondanks een gokje, weet niet waarom precies.
Denk dat hij ook wel genoegen neemt met een kleinere club in het buitenland.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:08 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waar moet Vilhena heen dan?
Je krijgt BMI, De Vrij, Pelle etc afgelopen zomer met moeite verkocht. Vilhena heeft niks gepresteerd. Die clubs zijn echt niet gek hoor. Alleen de echt grote clubs nemen nog wel een gokje voor een paar miljoen.
Southampton.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:08 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waar moet Vilhena heen dan?
Je krijgt BMI, De Vrij, Pelle etc afgelopen zomer met moeite verkocht. Vilhena heeft niks gepresteerd. Die clubs zijn echt niet gek hoor. Alleen de echt grote clubs nemen nog wel een gokje voor een paar miljoen.
Immers 3 linies opzij graag, de bankquote:Op maandag 26 januari 2015 14:03 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Alles in de Eredivisie is een gokje.
Ik zou niet weten wie Clasie zou moeten opvolgen. Immers een linie naar achter en Vilhena op 10?
Misschien Sleegers, al is dat wel meer een 10 volgens mijquote:Op maandag 26 januari 2015 14:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Immers 3 linies opzij graag, de bank. Clasie kan door Vilhena opgevolgd worden, of een nieuw talent (aankoop/jeugd).
Daarin lijkt hij wel stappen te maken. Hij heeft dit seizoen al 3 goals gemaakt en 3 assist afgeleverd (vorig seizoen maakte hij alleen maar 3 goals).quote:Op maandag 26 januari 2015 13:57 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ayoub van Utrecht.
Ik zie wel potentie bij hem. Lijkt ook iets meer scorend vermogen te hebben dan de huidige middenvelders maar daarvoor moet ik de statistieken er even bij pakken.
Ja die is wel wat aanvallender inderdaad. Maar misschien. Wel weer erg klein. Jammer dat Toornstra zo aanvallend is, die heeft wel het fysiek en loopvermogen voor Clasie's plek. Dan volgend seizoen: Vilhena met Ahmadi en Toornstra erachter. Maar goed, dat gaat niet gebeurenquote:Op maandag 26 januari 2015 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien Sleegers, al is dat wel meer een 10 volgens mij
Los van het dikgedrukte; zou dat wat zijn? Nooit zien voetballen.quote:Chuba Akpom heeft nog altijd geen beslissing over zijn toekomst. De 19-jarige spits van Arsenal kan zijn aflopende verbintenis in Londen verlengen, maar heeft inmiddels voorcontracten van Borussia Dortmund, Feyenoord en FC Twente in beraad genomen.
Dat meldt het The Telegraph althans. Volgens de krant zouden Manchester City, Liverpool, Tottenham Hotspur en Everton zich op de achtergrond hebben gemengd in de strijd. De kansen van Feyenoord hoeven daardoor niet per se te slinken, want Akpom is opzoek naar een club dat hem speeltijd gunt. Nederland kan dan een ideaal station zijn voor de talentvolle jeugdinternational.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |